eli siis.
käykö bokseri kuinka hyvin ensimmäiseksi koiraksi? miehentekele tuossa haaveilee joskus ottavansa koiran ja on rotikkaa ajatellut. itse olen sitä mieltä että hieman helpompi saisi olla tuo ensimmäinen ja kun sattuu olemaan hieman ranttu mies..
itselläni on kokemusta koirista joten apuna voin olla mutta en voi opettaa toiselle koiraa....
pitää olla koiran kokoinen ja näköinen. eli kaikki buldoggin tapaiset ja muut vastaavat kelpaa. (isot)
bokseri ensimmäiseksi koiraksi?
flea_
2
763
Vastaukset
- helppo koira
Ymmärsin kirjoituksestasi, että pidät bokseria helpompana koirana kuin rotikkaa? Olen eri mieltä. Bokseri ei ole helpoimmasta päästä. Bokseri on todella energinen ja vilkas koira. Rotikat ovat huomattavasti rauhallisempia.
- MMJKLMS
MIKSEI...KYLLÄ MÄ AINAKIN OTTASIN..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099