eli siis.
käykö bokseri kuinka hyvin ensimmäiseksi koiraksi? miehentekele tuossa haaveilee joskus ottavansa koiran ja on rotikkaa ajatellut. itse olen sitä mieltä että hieman helpompi saisi olla tuo ensimmäinen ja kun sattuu olemaan hieman ranttu mies..
itselläni on kokemusta koirista joten apuna voin olla mutta en voi opettaa toiselle koiraa....
pitää olla koiran kokoinen ja näköinen. eli kaikki buldoggin tapaiset ja muut vastaavat kelpaa. (isot)
bokseri ensimmäiseksi koiraksi?
flea_
2
806
Vastaukset 2
- helppo koira
Ymmärsin kirjoituksestasi, että pidät bokseria helpompana koirana kuin rotikkaa? Olen eri mieltä. Bokseri ei ole helpoimmasta päästä. Bokseri on todella energinen ja vilkas koira. Rotikat ovat huomattavasti rauhallisempia.
- MMJKLMS
MIKSEI...KYLLÄ MÄ AINAKIN OTTASIN..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561