Onko kukaan käyttänyt tätä vempainta? Ostin sellaisen ja aika mukavahan sillä on huiskutella menemään ja tosi nopea! Voiko sitä jotenkin ravistaa, esim. ulkona niin, että voisi käyttää samaa läpyskää pitempään vai kuinka kauan sillä yhdellä huiskalla voi pyyhkiä? Parasta on kun saa esim. videoiden altakin pyyhittyä pölyt ilman tavaroiden siirtelyä. Ei siis tietenkään yletä kuin vähän matkaa, mutta ei ainakaan näy pölyt niin sitten sieltäkään kun aurinko paistaa sopivasti. Kallista lystiä tosin on, jos ei voi uudelleen käyttää huiskaa.
Swiffer dusters pölyhuiskasta kokemuksia
7
10608
Vastaukset
- -huiska
Joka käytön jälkeen ne huiskat on ravisteltava ja mieluummin vielä käytön välilläkin.
- Naakkis
Niin, että sekö toimii vaikka kuinka kauan kun vain käy välillä ravistelemassa? Ajattelinkin, että tyyriiksi tulee, jos heitän roskiin heti kun on "tukossa".
- käyttänyt
Naakkis kirjoitti:
Niin, että sekö toimii vaikka kuinka kauan kun vain käy välillä ravistelemassa? Ajattelinkin, että tyyriiksi tulee, jos heitän roskiin heti kun on "tukossa".
kyseistä tuotetta siivouksessa ja on kyllä tosi kätsy! Mutta mun mielestä ravistelu ei auta mitään, ku siitähän ei nimenomaan pitäis irrota sitä pölyä ym. ollenkaan pois. Ja juuri sen takia se on hyvä, ettei pöly ja lika leviä ja pölise. Eli mun mielestä ne on ihan kertakäyttökamaa, mutta silti mun mielestä hintansa väärti. Tosin mä en oo saanut niitä vähään aikaan, ovat olleet jo viikkoja loppu kaupasta, jossa käyn. En oo muuten koskaan ennen niin kätsysti saanut kukan lehtiä putsattua, ku tällä :)
- Siivoja
Onkos kyseisiä tuotteita vielä myynnissä? Olen kiertänyt joka kaupan kaupungissani mutta ei ole enää näkynyt. Itse idin kovasti ja siivous sujui!
- memoo
Mä olen myös etsinyt näitä jokapaikasta, mutta en ole löytänyt. Vapaa valinnassa on joku vastaava Iisi merkkinen, pitänee sitä sitten kokeilla.
- memoo
memoo kirjoitti:
Mä olen myös etsinyt näitä jokapaikasta, mutta en ole löytänyt. Vapaa valinnassa on joku vastaava Iisi merkkinen, pitänee sitä sitten kokeilla.
Ups, siis taisi olla Aino merkkinen, mutta joka tapauksessa...
- Anonyymi
Ohjeet puhdistukseenpitäisi olla pakkauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806572- 1486117
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013936Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232391- 421549
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4221466- 741275
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611086Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes281036