Mitenkäs on kevät kulunut kamut?

akka

Nyt oon "puukotuksesta" selvinny ja maha on kutakuinkin kunnossa. Reilu kuukausi on operaatiosta mutten vielä voi nukkua omassa mieli tyylilläni eli ns.sikiöasennossa.
Tyrä siellä piti olla muttei löytyny ko jotain aivan muuta. Ei sitä pahinta ainakaan.
Äitienpäivänä kykenin jo pitään lastenlapsia sylissäni onneksi.
Polkupöyrällä ajelu saa jäähä vielä tuonnemmaksi.
Sataaki taas ihan kunnolla ettei tuonne tee mieli ulos mennäkkään.
Aattopäivä ja siivotakki pitäis mutta vieppä ny hynttyyt kartanolle jos voit. Täällä perämeren rannikolla ei ainaskaan onnistu.
Jokos ootta kovastikki tonkinu multaa tänä keväänä?
Entäs kulottaneet nurmikoita? Haravointikin on jääny isännän hommiksi entäs teillä toisilla onkos
känsiä käsissä kyselen noin niinkuin ihan huvikseni. Ei oo vastaus pakkoa!
Rauhallista Helatorstaita koko poppoolle!

8

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1943

Kevätkiireitä on, kun otin toukokuuksi työkeikkoja. Puukolla minuun ei ole koskettu, hyvää toipumista Sinulle. Kylmä viima puhaltelee taaskin, pitäisi mennä puutarhaan hommiin. Maa on melko kylmä ja öisin on ollut jopa pakkasta, viime yönä oli 5 plussaa puoliyön maissa. Illalla menen suunnistamaan ja sen jälkee saunaan ja pulahdan neljä kertaa järveen. Olen lisännyt kerralla joka viikko.

• akka

Eikö edes umpparia tai nielurisoja oo leikattu?
        Synnyin kaupunkini eräs lääkäri käytti leikkauksistaan nimitystä puukotus jo viiskytluvun
        alussa. Nyt se tehtiin tähystysleikkauksella.
        Mä vaan tykkään tuosta sanasta puukotus se tuo muistot mieleen. Huumorilla,huumorilla.

• on kynsien alla - päättele siitä sitten...
      Vähän on haravoitu, mutta kulottaa ei ole tarvinnut, eikä olisi uskaltanutkaan, kun aina käy niin kova tuuli.

Siivouksista voi aina laistaa, vaikka ei sataisikaan. Meillä paistaa aurinko, mutta en silti aio paljon pöllytellä.

Hyvää toipumista sinulle!

• 1943

käy täälläkin. Vein pyykkejä ulos kuivumaan ja oli täys työ pitää kiinni niistä. Pidän enemmän ulkohommista kuin siivoamisesta, nytkin olin laittamassa kukkapenkkejä. Siivoan, kun olen sillä tuulella. Hyvää helatorstaita kaikille.

• KristaTee

että olet kuntoutumassa. Ei sisuskalujen ronkkimiset koskaan mitään mukavia ole.

On tongittu ja haravoitu. Kulotukset jäivät, koska tuo ainoa jäljellä oleva pelto on kesannolla. Mutta muuten kevät on mennyt aivan erinomaisesti.

Paranehan nyt kunnolla.

• MUMMELI1

Multaa on tongittu sen verran ,että toissapäivänä kun oli lämpimämpi laitoin salaatti penkin valmiiksi. Muuta kasvimaata ei minulla enää olekaan . Siihen laitan yhden rivin kesäporkkanoita lapsenlapsia varten.
        Mansikat lannoitettiin ja laitettiin harson alle. Nyt on satanut sopivasti ja lannoitteet sulaneet. Koekasvatin omista siemenistä koriste krasseja. Jokohan uskaltaisi kylvää ulos?
        YläSavosta kirjoittelen?

• KristaTee
        MUMMELI1 kirjoitti:

Multaa on tongittu sen verran ,että toissapäivänä kun oli lämpimämpi laitoin salaatti penkin valmiiksi. Muuta kasvimaata ei minulla enää olekaan . Siihen laitan yhden rivin kesäporkkanoita lapsenlapsia varten.
        Mansikat lannoitettiin ja laitettiin harson alle. Nyt on satanut sopivasti ja lannoitteet sulaneet. Koekasvatin omista siemenistä koriste krasseja. Jokohan uskaltaisi kylvää ulos?
        YläSavosta kirjoittelen?

laita krasseja ulos. Ovat aika herkkiä kylmälle.

• a-woman1

Mukavasti on aika mennyt, kevät vaihtumassa kesäksi.

Hyvä, että olet palannut joukkoomme:). Älä vaan ala liikaa rehkiä, kyllä se isäntäsi hoitelee muutkin hommat, toivon.

Multaa en ole tonkinut, enkä tongi. Haravointi on tehty, mökillä vielä edessä.

Mukavaa helatorstaita kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6071
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5512
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4107
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3822
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3765
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3189
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2924
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59