onko kellään tieota mistä voisi löytyä noita riipisen grafiikoita, kuten marilyn jne.. olen joskus törmännyt joihinkin tauluihin, mutta nyt kun yrittää etsiä niin mitään ei löydy!
Kari Riipisen teokset
kysyväkö
4
1234
Vastaukset
- Nimetön
hei,
Niitä teoksia saa suoraan Riipiseltä.- samainen
jotenkin tyhjentävä vastaus kun ei selvennä yhtään... mulla on nyt kaapissa 12 kyseistä taulua, jotka pitäisi laittaa myyntiin jonnekin.... kun vaan tietäis minne
samainen kirjoitti:
jotenkin tyhjentävä vastaus kun ei selvennä yhtään... mulla on nyt kaapissa 12 kyseistä taulua, jotka pitäisi laittaa myyntiin jonnekin.... kun vaan tietäis minne
myy ne tuolle kysyvälle
- Anonyymi
Harmillisen harvoin Riipisen grafiikoita on liikkeellä. Toisinaan niitä on huutokaupoissa, mutta aina olen missannut. Etsintä jatkuu…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691