Taas viikko ilman

hyviä unia

Painajaisia painajaisten peräänkin..
- Lauantaina näin unta että minulla todettiin syöpä, sain ihan hysteerisen kohtauksen kunnes heräsin omaan pyörimiseen sängyssäni.
- Sunnuntaina taas näin unta, että olin niin väsynyt etten jaksanut sormeakaan liikauttaa. Herään aamuyöllä pelon sekaavaan tunteeseen.
- Maanantaina näen unen jossa putoan, putoan ja putoan. Pohjalla ollessani en pääsekään ylös, mitenkään.
- Tiistaina näen unen, jossa ystäväni katsoo minua silmiin ja alkaa yht´äkkkiä puhumaan sekavasti joistakin viivoista, raidoista jotka silmissäni näkyvät. Sitten tulee hiljaista, hän edelleen katsoo silmiini, kunnes luhistuu lattialle ja saa epilepsia kohtausta muistuttavan kohtauksen jossa samalla hokee "ei,ei,eeei,eiei,ei!"
Hän ikään kuin pelkäsi minua, ainakin kauhistui jotakin. Herätessäni olen jälleen aivan märkänä tuskan hiestä.
Niin että mistähän nämä hirveät painajaiset voisivat johtua? Tietenkin on mahdollista että lievällä sairastelullani on osuutta näihin uniin, meinaan että kuumetta on vähän väliä. Mutta ei se kyllä ennenkään ole näin vaikuttanut.
Olisiko kenelläkään antaa neuvoja miten päästä eroon painajaisista?
Itse en nimittäin näe enää muita mahdollisuuksia kuin lopettaa nukkuminen kokonaan. No joo, tiedän.. ei se ole mahdollista!
Auttakaa jos vain voitte!?:)

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukija tässä

Kuume ja lääke voivat saada aikaan outoja unia. Muuten syöpä viittaa, että jokin ongelma "syö" sinua, väsymys tässä tapauksessa, että sairastelet. Silloinhan on "naatti" ja se tulee uniinkin.

• Kauan aikaa sitten elin painajaisten täyttämää unielämää.
      Useimmat painajaistapahtumat liittyivät rintama-olosuhteisiin. Niitä jatkui vuosia.
      Vihollisen sissipartiot yllättivät minut, yksiköstäni eksyneen soltun toistuvasti.

Aivan ilmeisesti unen sanoma oli varoittaa erakoitumisilmiöstä. Minuuteni oli hukassa.
      Aloin ottaa selvää itseopiskellen keitä me ihmiset olemme; mikä on tehtävämme.

Ajanoloon sissit alkoivat puhua Suomen kieltä, tarjosivat jopa teetä ja korppuja.

Mielenkiintoista "hyviä unia", kirjoituksessasi on ns. putoamiset pohjattoman syvälle.
      Myös itse koin niitä. Näin koko ihmispopulaation syvän rotkon reunalla asuviksi.

Jos haluat, voit ottaa yhteyttä galleriani alaosassa olevaan osoitteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5157
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2169
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1837
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1227
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe