Näyttö on 22-tuumainen wide-näyttö, oletusresoluutio on 1680x1050. Näyttösovitin on SiS 661FX.
Vaikka asetukset on pantu paikalleen ja painettu OK, niin siitä huolimatta näyttökuva ei mahdu kokonaan näytölle vaan sitä täytyy hiirellä vierittää; pystysuunnassa vain sentin verran, mutta vaakasuunnassa näkymättömiin jää yli 10cm.
Kun näytön alalaidan painikkeista haen alimman kohdan, se näyttää resoluutioksi 1280x1024. Jossain vaiheessa tulee ikkuna, joka sanoo että oletusresoluutio on 1680x1050.
Samsungin sivuilta olen hakenut tuoreet ajurit. Asensin myös PowerStrip-ohjelman, jolla valitsen oikean resoluutin ja virkistystaajuuden, mutta mitään muutosta ei tapahdu. Kokeilin myös ohjelman vanhempaa versiota yhtä huonoin tuloksin.
PowerStrip kertoo näyttökortin tukevan maksimissaan paljon isompaa resoluutiota eli ilmeisesti laitteisto ei rajoita oletusresoluutiota.
Näytössä on vaihtoaikaa 14 vuorokautta, mutta en millään haluaisi sitä palauttaa, kun tarvitsen isoa näyttöä ja netissä näyttö on saanut käyttäjiltä hyviä arvosteluja.
Kun näytön laittaa resoluutioon 1240x1024, kaikki tavara mahtuu näytölle, mutta silloin jälki on suttuista, ei voi työskennellä pitkään.
Samsung SyncMaster 226BW
Resoluutio-ongelma
1
453
Vastaukset
- Resoluutio-ongelmaani
http://www.sis.com/download/agreement.php?url=/download/
Tuolta latasin oikean ajurin ja jopas monen päivän ongelma ratkesi. Laitan osoitteen tänne, jos siitä olisi hyötyä toisillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265