Kannattaa ostaa !
Mikä langaton PCI-verkkokortti
5
813
Vastaukset
- D-Linkin kortti
Olen tapellut Zyxel G-302 v3:sen kanssa (2 kpl). Aiemmissa ketjuissa joku kehuin D-Link PCI korttia, joten se on todennäköisimmin seuraava ostos ainakin minulla.
- A-link...
Suhteellisen edullisesti saa ainakin A-link WL54H adapterin .Toimii ainakin vanhoissa koneissa paremmin kuin zyel jonka softat eivät suostuneet meneään 98:iin mitenkään ja kantavuus Telewell-modeemin kanssa oli n.2m. A-linkissä riittävä ainakin pienempään puutarhaan.
- 123
typ : WLI2-PCI-G54S ?
http://www.buffalotech.com/files/products/wli2-pci-g54s_DS.pdf
sais aika halvalla tämmöisen ! (hinta n.30e)
mutta onko hintansa arvoinen?- pera 220
Buffalosta en tiija, mutta mulla olisi joutilaana Linksysin PCI WLAN interface kortti, jonka siirtonopeus on 54 Mbit/s.
LinkSys Wireless-G PCI WLAN-kortti
Langaton siirtonopeus 54Mbit/s
Pöytäkoneelle (desk top PC)
Tyyppi: WMP54G
Ikaa 9 kk:tta
Jäi tarpeettomaksi firman tuotua WLAN:in taloon
Driverit tulee mukaan
Hp. 20 eur
Kirjoittele jos kiinnostaa -
[email protected] - 123
pera 220 kirjoitti:
Buffalosta en tiija, mutta mulla olisi joutilaana Linksysin PCI WLAN interface kortti, jonka siirtonopeus on 54 Mbit/s.
LinkSys Wireless-G PCI WLAN-kortti
Langaton siirtonopeus 54Mbit/s
Pöytäkoneelle (desk top PC)
Tyyppi: WMP54G
Ikaa 9 kk:tta
Jäi tarpeettomaksi firman tuotua WLAN:in taloon
Driverit tulee mukaan
Hp. 20 eur
Kirjoittele jos kiinnostaa -
[email protected]Ajattelin ostaa vähintään 108Mbit/s pystyvän kortin!
toi buffalon malli olis jopa 125Mbit/s (27e)!
mutta sittenhän on vielä todella nopeat n-ryhmäläiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838