Kyssäri muutosta

Muuttamassa

Moro teille!

Kysymys siis kuuluu: Löytyykö täältä Lahdesta muuttoapua auto kuljettajan kanssa mihin hintaan ja mistä suosittelette?

Paikkoja saa olla montakin mitä suosittelette ja tietenkin 50€ - 150€ asti.

Muutto on onneksi vasta 1,5kk päästä, eli kesä-heinäkuun vaihteessa, mutta olisi kiva jo aikaisemmin saada vähän osviittaa ja asiat kondikseen siltä osin. Muutto olisi kaupungin laidalta toiselle, joten matkaa kai tulee tuollaiset 15 kilsaa korkeintaan.

6

3229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainahan sitä voi kysyä ja joskus apua saadakin.. voin tiedustella mutta en lupaa mitään vielä. Teretulemas lahteen joka tapauksessa,,,

• Muuttamassa

Kiitoksia sinulle, vaikka toivottelut onkin vähän jälkikäteen :-)

Olemme jo kyllä muuttaneet muualta tänne, mutta lähemmäs keskustaa täältä Riihelän perältä on nyt tiedossa ja siihen tarvitaan apuvoimia.

Jos haluat kirjoitella vähän yksityisemmin viestin meille, laita se tälläiseen osoitteeseen kuin [email protected]

• Bämbiman

Ok, lairan viestiä.

• Itse tuli noita muuttohommia touhuttua kolme viikkoa sitten.

Käytimme Muuttopalvelu Sepe:ä (Yhteystiedot löytyvät PHÄ puhelinluettelon keltaisilta sivuilta)
      Hinta oli 50€/h auto kuljettaja apumies 30€/h
      (tarvittaessa).
      Kaksion muutto kaksistaan kuskin kanssa sujui sen verran nopeasti ja mukavasti, että uskallan kyllä tätä firmaa suositella,- oli muuten huumorintajuinen ja asiakaspalveluun orientoitunut kaveri.

• Muuttamassa

Kiitoksia sinullekkin vastauksesta.

Olen katsellut kanssa Muuttopalvelu Sepen ilmoitusta ja sen verran jo miettinyt että puhelinumeronkin kaivoin jo esille tuohon. Pitää varmaan soittaa kysellä.

• takaapäinkeke

Lahden muutto ja kuljetusta en suosittele. Joku vanha kaljamaha ei jaksanut kantaa tavaroita, joten meidän piti itse kantaa tavarat. 1/5.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe