Moro teille!
Kysymys siis kuuluu: Löytyykö täältä Lahdesta muuttoapua auto kuljettajan kanssa mihin hintaan ja mistä suosittelette?
Paikkoja saa olla montakin mitä suosittelette ja tietenkin 50€ - 150€ asti.
Muutto on onneksi vasta 1,5kk päästä, eli kesä-heinäkuun vaihteessa, mutta olisi kiva jo aikaisemmin saada vähän osviittaa ja asiat kondikseen siltä osin. Muutto olisi kaupungin laidalta toiselle, joten matkaa kai tulee tuollaiset 15 kilsaa korkeintaan.
Kyssäri muutosta
6
3342
Vastaukset
ainahan sitä voi kysyä ja joskus apua saadakin.. voin tiedustella mutta en lupaa mitään vielä. Teretulemas lahteen joka tapauksessa,,,
- Muuttamassa
Kiitoksia sinulle, vaikka toivottelut onkin vähän jälkikäteen :-)
Olemme jo kyllä muuttaneet muualta tänne, mutta lähemmäs keskustaa täältä Riihelän perältä on nyt tiedossa ja siihen tarvitaan apuvoimia.
Jos haluat kirjoitella vähän yksityisemmin viestin meille, laita se tälläiseen osoitteeseen kuin [email protected] - Bämbiman
Ok, lairan viestiä.
Itse tuli noita muuttohommia touhuttua kolme viikkoa sitten.
Käytimme Muuttopalvelu Sepe:ä (Yhteystiedot löytyvät PHÄ puhelinluettelon keltaisilta sivuilta)
Hinta oli 50€/h auto kuljettaja apumies 30€/h
(tarvittaessa).
Kaksion muutto kaksistaan kuskin kanssa sujui sen verran nopeasti ja mukavasti, että uskallan kyllä tätä firmaa suositella,- oli muuten huumorintajuinen ja asiakaspalveluun orientoitunut kaveri.- Muuttamassa
Kiitoksia sinullekkin vastauksesta.
Olen katsellut kanssa Muuttopalvelu Sepen ilmoitusta ja sen verran jo miettinyt että puhelinumeronkin kaivoin jo esille tuohon. Pitää varmaan soittaa kysellä.
- takaapäinkeke
Lahden muutto ja kuljetusta en suosittele. Joku vanha kaljamaha ei jaksanut kantaa tavaroita, joten meidän piti itse kantaa tavarat. 1/5.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581