Halvaks se tulee sittenkin :)

Duke..

Kun täytätte 30 . Niin se vain on, pelit lakkaa kiinostamasta. Möin puuceen pois kaikkineen herkkuineen, GF 8800 GTS esim. Mitä mä sillä teen? Ei jouda enään pelaamaan, ei edes kiinnosta. Riittää jopa tämmöinen integroitu GMA950 ala Mac :)

Hyviä hetkiä peleissä, nauttikaa vielä kun intoa riittää...

Terveisin Duke..

11

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olla ne ahkerimmat pelaajat.Joillakin esim. työ perhe tai joku muu syy aiheuttaa tilapäisen esteen perheenperustamis/työura iässä.

      Kyllä se sitten helpottaa kun vaimon tai uran kanssa ei enää olla niin kiihkeissä väleissä.
      Taitaa ne jotka nuoruudessaan ovat pelanneet PC/konsolipelejä jatkavan niitä hamaan vanhuuteen.
      Samoin kuten meillä nykyään on rokkipappoja ja mummoja.Ennen ei ollut koska rokkia ei edes ollut heidän nuoruudessaan.
      Veikkaan että ainakin nostalgian kaipuusta pelaat vielä joskus.Ehkä ei siinä määrin kuin ennen mutta kuitenkin.

      • j70.

        vaimon kanssa ollaan aina kiihkeissä väleissä!
        tavalla tai toisella..


    • on pelattu..

      hyvin pitkälti täälläkin. Ehkä Flashpoint ykköstä tulee jonkun verran viellä netissä pelailtua samaten kuin RedAlert kakkosta. No tuleehan noita wanhoja nintedon pelejä emulla pelailtua hauskuuten vuoksi, siinäpä se onkin, nyky pelit eivät ole enää olleet pitkään aikaan hauskoja eli viihdyttäviä, joka pitäisi olla pelien perus idea.
      Kyllähän tällä miun nyky koneella uusimmatkin pelit toimii mutta ei kehtaa enää...

      • pelaaminen on täälläkin koko ajan vähentynyt kun 30V lähestyy ei jaksa enää oikein innostaa. Ainoostaan tätä tulee pelattua nykyään
        http://www.travian.fi/ kannattaa kokeilla jos ei ole tuttu peli kun on ilmainenkin vielä ;)


    • Linkki......
    • kakskytyhdeksän

      Vähän on sellaista huomattu täälläkin. Koneella pelaaminen rajoittui lähes kokonaan civ4 ja fearcombat-peleihin. Niistäkin sitten pääsin (ainakin toistaiseksi) eroon luopumalla xp:stä ja asentalla linuxin. Eipä ole kaduttanut.

      Oikeastaan nykyään kiinnostaa enemmän vanhat kunnon C64, MSX ja Amiga-pelit. Ja olohuoneessa wii odottaa parempia pelejä julkaistavaksi...

    • MacWii

      PuuCee on vaihtunu Maciin ja pelaaminen tapahtuu tätä nykyä Wiillä isolla töllöttimellä kotiteatterissa.

      • MacWii

        Se on vaan niin paljon helpompaa... ;-)


      • Duke..

        Niin eihän sitä tiedä josko jonkun konsolin joskus vielä hankkiskin, kun tämmöinen 32" littu telekkarinakin :)


    • putkonen..

      eikös Wiin pitäisi olla lähinnä lapsille sopiva konsoli? mutta taitaa vetää puoleensa myöskin lapsenmielisiä. Taijampa lähteä ittekin ostamaan moisen ihmevehkeen

      • kakskytyhdeksän

        Olet ymmärtänyt asian aivan väärin. Wii sopii kaikille muille paitsi teini-ikäisille pojille, joiden mielestä ainoa oikea pelikone on playstationi. Muut ovatkin sitten mukamas lasten leluja.

        Jo pelkästään mukana tuleva wii sports on yksinkertaisuudessaan loistava seurapeli. Vielä kun tänne suomeen/eurooppaan saataisiin uudempia pelejä...

        Ja jos olet pc-pelaaja, mietipäs tätä: voit jättää yhden aikomasi näytönohjainpäivityksen tekemättä, ja ostaa sillä rahalla wii:n. Ei tule kokeilu kalliiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe