ufot ja paranormaalit ilmiöt ohjelma

ihmettelevä tarkkailija

Tuota hei, sanokaapas mikä ilmestys se oli ufot ja paranormaalit ilmiöt tv-sarjassa se sirius-tyttö? Nainen, jolla oli tavattoman pitkät sormet ja outo ääni. Juhan af grannin tuotantoon en kyllä usko, ne ohjelmat otan viihteenä, mutta mikä tämä tyyppi oli, omituinen kyllä joo?

40

8418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellanen

      ohjelma on tullut???Missasinko sen hitto vie!

      • ihmettelevä tarkkailija

        Jos en väärin muista niin tää tuli 90-luvulla, olikohan jotain 1996, en kyllä muista varmaksi. Se uusittiinkin joskus ja tuli siis ennen tätä Juhanin toista sarjaa (jonka nimee en ny muista). Katsele, jos jostain pystyt, ihan ok sarja muuten, jos noista tykkää.


      • vissiin

        tuli nimittäin vuonna 94. Mä en missannu ja mulla on ne nauhalla, harmi kun se viides, eli vimppo osa puuttuu multa, sillä se parhaista, ai niin ja nelos osakin uupuu minulta, mutta joskus senkin kuitenkin näin ja se oli yksi kiinnostavimmista osista ko sarjassa.

        Tulis ny jimiltä uusintana perhana.


      • nimeltään
        ihmettelevä tarkkailija kirjoitti:

        Jos en väärin muista niin tää tuli 90-luvulla, olikohan jotain 1996, en kyllä muista varmaksi. Se uusittiinkin joskus ja tuli siis ennen tätä Juhanin toista sarjaa (jonka nimee en ny muista). Katsele, jos jostain pystyt, ihan ok sarja muuten, jos noista tykkää.

        Vieraita taivaalta 1990 kohudokumentti josta kohistiin aikalailla. Uusintaa kaipaillen, myös ajankohtainen ufokeskustelu mtv3 kanavalta uusintaa kaipaisin. Tunnin mittainen 1 osainen.

        Ufot ja para ilmiöt 1995 taisi olla eka esitys teevees tai 94. 5 osainen. Myös tän ajankohtaisen ufokeskustelun uusintana kelpais.

        "Uusi ilmestyskirja, ihmiskunnan viimeinen exodus" paljastanee myös, että antikristus on olemassa ynnä muuta. 1997 eka kerta töllössä, toinen subilta helvetin myöhään kello 3 tai jopa 15 yli 3 kun alko subilta. Jossain oli juttua, että jotain kateutta, tai ilkeyttä kun niin myöhään kyseinen sarja esitettiin. uusinta oli 2004 sub tv. 3 osainen.

        Ja sitten aiemmin. Indruuders-tunkeilijat. 2 osainen. näytetty muistaakseni 1999, ei uudelleen ole näkynyt.

        Muita pätkiä ei taida tuolla ollakkaan, tähän mennessä.


    • joka tuli sillon joskus

      tv:stä kun oli kuuma aihe toi sarja, niin siinä jotkut suomen ufotutkijat kertoi kuinka sitä ns tähteläistä ei saanut näyttää kunnolla, eli kädet sai näyttää vain että jää katsojalle epäilys, onko aito tähteläinen. Kuulemma jokin taho oli uhkaillut sarjan tekijöitä ufosalailun nimissä. Jotain tämmöstä kerrottiin.

      • ihmettelevä tarkkailija

        Niin tämä nainenhan oli tavallaan "oudohkon" näkönen , puhu suhteellisen kimeälä äänellä siinä ja näpit oli mielettömät! Juhan on tv-mies ja skeptisesti voi suhtautua, mutta toi juttu jäi kyllä elävästi mieleen. Ja no sulla on tarkempaa tietoa sitten näkyy, tätä just ihmettelinkin, että mikäpä ilmestys moinen ihminen lie oli. Sarjahan oli kokonaisuutena ihan mielenkiintoinen.


      • sirius-tyttö
        ihmettelevä tarkkailija kirjoitti:

        Niin tämä nainenhan oli tavallaan "oudohkon" näkönen , puhu suhteellisen kimeälä äänellä siinä ja näpit oli mielettömät! Juhan on tv-mies ja skeptisesti voi suhtautua, mutta toi juttu jäi kyllä elävästi mieleen. Ja no sulla on tarkempaa tietoa sitten näkyy, tätä just ihmettelinkin, että mikäpä ilmestys moinen ihminen lie oli. Sarjahan oli kokonaisuutena ihan mielenkiintoinen.

        from www.artstargate.com kirjoittanut kirjan Tähtimatkaaja


    • Arska 5

      eli nainen, jota kaipaat on helsinkiläinen Anne Pajuluoma joka on kirjoittanut kaksikin kirjaa: Tyttö Siriuksella ja Tähtimatkaaja.

      • -.,.,.,-,.,,-.-.

        Olen nähnyt kyseisen henkilön helsingissä esim raitiovaunussa ja linjaautiossa toisella kerralla. Olin tuolloin ehkä viiden vanha ja kysyin tältä raitsikassa, miksi hänellä on niin pitkät sormet. Vastai siihen, että joskus ymmärrät.

        Siis myöhemmin tunnistin samaksi, kuin se siinä dokumentissa, eli Anne pajuluoma, siis kun näin sen dokumentin.

        En muuten ole kuullutkaan aiemmin, että asuu helsingissä, nyt vasta kuulin, että silleen.


      • tosi.
        -.,.,.,-,.,,-.-. kirjoitti:

        Olen nähnyt kyseisen henkilön helsingissä esim raitiovaunussa ja linjaautiossa toisella kerralla. Olin tuolloin ehkä viiden vanha ja kysyin tältä raitsikassa, miksi hänellä on niin pitkät sormet. Vastai siihen, että joskus ymmärrät.

        Siis myöhemmin tunnistin samaksi, kuin se siinä dokumentissa, eli Anne pajuluoma, siis kun näin sen dokumentin.

        En muuten ole kuullutkaan aiemmin, että asuu helsingissä, nyt vasta kuulin, että silleen.

        mielenkiintoista tuo juttu. Että oliko tuo humis lapsi silloin???


      • .........................
        tosi. kirjoitti:

        mielenkiintoista tuo juttu. Että oliko tuo humis lapsi silloin???

        selvästikään. Tekstistäsi näkee, että olet totaalinen kieltäjä, ainakin nyt tässä, mutta ehkä parempi niin, tai sitten ei.

        Olisiko tuo joku ihme mielestäsi ?!


      • -..,.-.,-.,,.-
        tosi. kirjoitti:

        mielenkiintoista tuo juttu. Että oliko tuo humis lapsi silloin???

        se on sun mielestä ihan joku vaan, muttei humis. Hyvä muuten, että kaltaisesi pysyy lestissään, voisit olla muuten mikki kourassa kyselees, että oot sä nyt jostaa avaruudest beibe helou, mut onneks et oo semmone.


      • Anonyymi
        -.,.,.,-,.,,-.-. kirjoitti:

        Olen nähnyt kyseisen henkilön helsingissä esim raitiovaunussa ja linjaautiossa toisella kerralla. Olin tuolloin ehkä viiden vanha ja kysyin tältä raitsikassa, miksi hänellä on niin pitkät sormet. Vastai siihen, että joskus ymmärrät.

        Siis myöhemmin tunnistin samaksi, kuin se siinä dokumentissa, eli Anne pajuluoma, siis kun näin sen dokumentin.

        En muuten ole kuullutkaan aiemmin, että asuu helsingissä, nyt vasta kuulin, että silleen.

        Anne Pajuluoma oli alunperin vaasalainen, asui lapsena ainakin Vaasan Asevelikylässä.


    • Oliko se tämä
      • ............

        muistan kun naapurini väitti, että ne kädet on huijausta. Väitti myös, että ufoissa ei ole mitään perää.


      • vannoa
        ............ kirjoitti:

        muistan kun naapurini väitti, että ne kädet on huijausta. Väitti myös, että ufoissa ei ole mitään perää.

        että naapurisi on asiantuntija siinä tässä asiassa, jos ei niin unohda hänet.


      • Mies täältä vain

        Sormista tuli mieleen omat sormet. Koulussa aikonaan kauhisteli kaverit minun sormia. Ne on juuri tollaset hyvin pitkät ja luisevat mullakin. Enpä itse taida olla tähteläinen, heh. Mutta outoja ilmiöitä olen kokenu kylläkin. Lapsena joskus tuli outoja, tavallaan järkyttäviä tuntemuksia, että ikäänkuin olisin ollut jossain muualla joskus siis elänyt muualla aiemmin.


      • .......
        Mies täältä vain kirjoitti:

        Sormista tuli mieleen omat sormet. Koulussa aikonaan kauhisteli kaverit minun sormia. Ne on juuri tollaset hyvin pitkät ja luisevat mullakin. Enpä itse taida olla tähteläinen, heh. Mutta outoja ilmiöitä olen kokenu kylläkin. Lapsena joskus tuli outoja, tavallaan järkyttäviä tuntemuksia, että ikäänkuin olisin ollut jossain muualla joskus siis elänyt muualla aiemmin.

        ehkä oot indigolapsi!?


      • se on van
        vannoa kirjoitti:

        että naapurisi on asiantuntija siinä tässä asiassa, jos ei niin unohda hänet.

        semmonen joka ei usko muuhun kun mitä ympärilään on nähnyt ja omiihin palleihin, sen verran yksinkertane. Väitti, että dokumentit on kaikki näyteltyjä ja huuhaata ja kaikkee keksittyy muka, iha seko koko ukko vai mitä.


      • Arska 5

        samahan se.


    • sirius-tyttö

      katso www.artstargate.com

    • jokainen!!!

      Laittakaa http://www.mtv3.fi

      ja lähettäkää sieltä katsomo palvelun kautta heille postia nimettömänä että haluatte lukuisten muiden ihmisten ohella kyseisen "ufot ja paranormaalit ilmiöt" ohjelman uusintana televisiosta.

      He uusivat kyllä sen kunhan saavat tarpeeksi palautetta ja toiveita! jokaista ääntä tarvitaan!

      • Albireo

        Kirjoita Youtuben search: Ufo contactee from Sirius
        Sieltä löytynee myös muuta mielenkiintoista !


      • Savon ufo

        Ei ollut häävi ohjelma. Ei tartte uusia.


    • .............
      • koska nelonen

        ei niitä lähettänyt, vaan lähettäkää pyyntö kolmoselle joka sen esitti.


    • teille...
      • Arthuruksien sormet on kuin sorkat. Tälleen Kuten meillä viisi sormea, mutta keski ja nimetön välissä vako? keski ja etu kuin yhteen kasvaneet samoin nimetön ja pikkurilli.
        voisi verrata rauhan näyttämiseen. Peace.
        Olen ne kokenut ja ne ei ole luumaiset, vaan ihan pehmytkudosta.


    • 2001

      "Tuota hei, sanokaapas mikä ilmestys se oli ufot ja paranormaalit ilmiöt tv-sarjassa se sirius-tyttö? Nainen, jolla oli tavattoman pitkät sormet ja outo ääni."

      Tarkoitat varmaan Anne Pajuluomaa. Hän on ollut telkkarissa myös tuon Juhan af Grannin dokkarin jälkeen:

      "Elokuva Helsinkiläisten Anne Pajuluoman ja Jarmo Yläsen omalaatuisesta maailmasta. Anne kertoo olevansa syntyisin Sirius-C-planeetalta ja Jarmonkin suku polveutuu maan ulkopuolelta. Ehkä vielä oudompaa on kuulla Annen kertovan Siriuksella elävästä rakkaasta tyttärestään."

      http://www.ses.fi/fi/elokuva.asp?id=341

      • (-o¤)

        No tuskinpa on Anne siriukselta, vaan veikkaan että ihan Tellukselta. Mitä ilmeisimmin geneettinen poikkeama, niin kuin joku täällä jo totesi. Jäitä hattuun nyt ufohörhöt! Älkää nyt sentään kaikkea uskoko. Itse katsoin ohjelman aikoinaan, ja oli tahottoman koominen ajoittain. En kaipaa uusintaa.


      • Telluksella
        (-o¤) kirjoitti:

        No tuskinpa on Anne siriukselta, vaan veikkaan että ihan Tellukselta. Mitä ilmeisimmin geneettinen poikkeama, niin kuin joku täällä jo totesi. Jäitä hattuun nyt ufohörhöt! Älkää nyt sentään kaikkea uskoko. Itse katsoin ohjelman aikoinaan, ja oli tahottoman koominen ajoittain. En kaipaa uusintaa.

        "No tuskinpa on Anne siriukselta, vaan veikkaan että ihan Tellukselta."

        On täysin normaalia että inkarnaatioita on eri planeetoilla, eli Anne voi aivan hyvin olla Siriukselta. Tähteläisiä on muutenkin runsaasti keskuudessamme.


      • satua...
        Telluksella kirjoitti:

        "No tuskinpa on Anne siriukselta, vaan veikkaan että ihan Tellukselta."

        On täysin normaalia että inkarnaatioita on eri planeetoilla, eli Anne voi aivan hyvin olla Siriukselta. Tähteläisiä on muutenkin runsaasti keskuudessamme.

        ettäinkarnaatioita olisi edes tältä planeetalta, muista puhumattakaan.

        Sirius on kolmoistähtijärjestelmä. Ei kai se tähdellä ole asunut. Kaksoistähtijärjestelmissä ei elinkelpoisten planeettojen olemassa oloa pidetä mahdollisena. Kolmoisjärjestelmissä mahdollisuus pienenee entisestään.

        Hän varmaan kykenee kertomaan jotain Siriuksen olosuhteista; jotain joka olisi astronomeille uutta? ....Tuskin?????


      • dokkari

        "Elokuva Helsinkiläisten Anne Pajuluoman ja Jarmo Yläsen omalaatuisesta maailmasta"

        Tämä hieno elokuva on saanut myös julkista tunnustusta:

        "Risto Jarva -sarjan 10 000 euron arvoinen palkinnon sai Veli Granön Tähteläiset. Erikoisessa elämäntilanteessa olevien päähenkilöiden kokema inhimillinen kaipuu teki suomalaistuomaristoon vaikutuksen."

        http://www.uta.fi/festnews/fn2003/sunnuntai/voittajat.html


    • Anonyymi

      JAGin kulta-aika oli sitä aikaa kun paranormaaleista asioista puhuvia pilkattiin täysin surutta ja avoimesti. Julistettiin pähkähulluksi samantien ja solvattiin ulkonäköä myöten. Youtubesta löytyvät haastattelut herättää myötähäpeää. Nimittäin toimittajien puolesta. Oli se niin noloa pyytää henkilö haastatteluun asenteella että nyt tehdään siitä pilaa oikein urakalla. Virnuilivat jo kättelyvaiheessa ja aloittivat muka-vitsikkäillä sutkautuksilla haastattelun. Nykyään kun kaikenlainen "erilaisuus" on hyväksyttyä ja jopa muotia, niin maaperä olisi suotuisampi. Ihmiset uskaltaa puhua ja olla asioista omaa mieltä, eikä ole pakko mennä valtavirran mukana.

    • Anonyymi

      Kävin eilen siriuksessa

      • Anonyymi

        Sirkuksessa oli todella kaikenlaista pelleä että saikin nauraa kippurassa lattialla!


      • Anonyymi

        Muistitko pyyhkiä?


    • Anonyymi

      oliko se lepakko ? kun kävi sormen pidennys leikkauksessa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tutkikaapa mitä on fascia ja naamanvenyttely jos haluat tuntea korkeampien tasojen rajun voiman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe