Mersu on PAPPA-auto.

sivusta seurannut

Kuinka monen nuoren olette nähneet ajavan mersulla? Niitä ei ole paljoa. Nuoret haluavat ajaa BMW:llä tai Audilla, mersut mielletään yli 60 vuotta täyttäneiden kulkupeleiksi. Paljon pitää mersun tehdä työtä että tuo puute korjataan, sillä kohta nuo nuoret ovat niitä jotka päättävät asioista ja tienaavat eniten.

63

8174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse itsellesi

      *sillä kohta nuo nuoret ovat niitä jotka päättävät asioista ja tienaavat eniten.*

      Nuoret eivät yleensä aja mersuilla, koska he eivät _vielä_ ole niitä jotka päättävät asioista ja tienaavat eniten. Sitten kun he ovat, niin he ovat jo pappoja ja on varaa ostaa mersu.

      • MERCEDES

        EI MERSUSSA OLE MITÄÄN VIKAA..OMA SUOSIKKI MERSUISTA ON W116 KORIMALLI JOSSA ON TYYLIKKYYTTÄ...


      • oikeinymmärrys?

        Tarkoitin tekstilläni tietysti sitä, että kun nuo nuoret ovat tottuneet ja ihastuneet johonkin automerkkiin (Audi, BMW), niin ne EIVÄT VAIHDA MERKKIÄ VANHANAKAAN. Jos sama tahti jatkuu, niin mersu kuolee parinkymmenen vuoden päästä kokonaan, muutenkin rahat tais mennä kaivoon Chrysler kauppojen myötä.


      • Ekku76
        oikeinymmärrys? kirjoitti:

        Tarkoitin tekstilläni tietysti sitä, että kun nuo nuoret ovat tottuneet ja ihastuneet johonkin automerkkiin (Audi, BMW), niin ne EIVÄT VAIHDA MERKKIÄ VANHANAKAAN. Jos sama tahti jatkuu, niin mersu kuolee parinkymmenen vuoden päästä kokonaan, muutenkin rahat tais mennä kaivoon Chrysler kauppojen myötä.

        automerkkejä jotka kuolee. Mersu nimittäin.

        Tuntuu maine kestäneen jo aika monta sellaista laatuongelmaa, mitkä olisivat saaneet "heikomman" brändin jo selvitystilaan.

        Chryslerin myynti on vaan askel oikeaan suuntaan. Voivat nyt sitten käyttää sen rahamäärän mitä on Chrysleriin syydetty johonkin tähdellisempään, kuten vaikka laatutason nostamiseen merkin edellyttämälle tasolle.


      • Jake _81

        Paljon ajaneena ja sivusta seuranneena voi kyllä todeta, että mersukuskit ovat mitä esimerkillisimpiä ja rauhallisimpia kuskeja liikenteessä. Ei järjettömiä kiihytyksiä, ohituksia jne..Tuntuvat naatiskelevan rauhallisesta ajamisen ilosta..*=) Itse en omista Mersua, enkä ole wannabee Audisti.


    • Karz

      Heh heh. Kylläpä pikkujupilla on päähän noussut... sääliksi käy . Taitaa pappa be tala

    • Olen

      22v ja ajelen 190D mersulla.Laiska kun mikä mutta eipä vie löpöäkään paljon.Lisäks ton ikäsissä mersuissa laatu oli vielä kohdallaan,öljyjä vaan vaihdellu aina menny ykkösellä katsastuksesta läpi.

      • kyllä nuorillekkin

        Niin ja miten nuorista nyt on edes kyse?
        Oman ikänluokkani pojat 18-24 ajelevat iso osa erittäin vanhoilla bemareilla, koska niitä saa käytettyinä halvalla, ne ovat takavetoisia(jotkut tykkäävät ajaa niillä rinkilää) ja vanhat bemut ovat useat "paremman näköisiä" kuin saman ikäiset mersut. Itse tosin en ottaisi käytettyä ikinä. Kun vartun ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, kyllä mieluiten mersun ottaisin. Se on nuorentanut profiiliaan ihan pirusti. Uudet S- ja C-sarjalaiset ovat kyllä unelmakamaa jokaisen mielessä, mutta henk.koht suosikkini on CLS jota tuli ajettua vielä kun asuin kotona. "Isi leasing", ehkä, mutta en mä sillä mitään munkkia ajanutkaan..


      • AIVOPESTY!
        kyllä nuorillekkin kirjoitti:

        Niin ja miten nuorista nyt on edes kyse?
        Oman ikänluokkani pojat 18-24 ajelevat iso osa erittäin vanhoilla bemareilla, koska niitä saa käytettyinä halvalla, ne ovat takavetoisia(jotkut tykkäävät ajaa niillä rinkilää) ja vanhat bemut ovat useat "paremman näköisiä" kuin saman ikäiset mersut. Itse tosin en ottaisi käytettyä ikinä. Kun vartun ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, kyllä mieluiten mersun ottaisin. Se on nuorentanut profiiliaan ihan pirusti. Uudet S- ja C-sarjalaiset ovat kyllä unelmakamaa jokaisen mielessä, mutta henk.koht suosikkini on CLS jota tuli ajettua vielä kun asuin kotona. "Isi leasing", ehkä, mutta en mä sillä mitään munkkia ajanutkaan..

        Mesuhan on uskonto joillekkin kuten ilmeisesti sun vanhemmilles. Näille tyypeille mersu on ainoa oikea auto, muut ovat ilmaa. Kaikki nauraa tuollaisille hurmanhengille.


      • Anonyymi

        Diggaan italoja. Itäautoja. Jenkkejä mersuja ja volkkareita


    • oikeassa

      mersu on pappamopo.

    • dasdsa

      nykyään niin rumia ettei niillä kukaan kehtaa ajaa, paitsi vanhat papat. Uusi c-sarja näyttää kyllä hyvältä, on haettu vähän tuollaista SEC-lookkia.

    • HOITOON

      Taisi mennä poikarukalla puurot ja vellit sekaisin. Nyt menet ottamaan äitiä kaulasta kiinni ja pyydät käyttämään paikallisessa mielenterveystoimistossa, kyllä sut vielä terveeksi saadaan, ehkä.

    • Nuori BMW mies

      Mersu on "pappoen"auto koska se kuulluu niille koska se on tehty sitä varten(eikä kenelle tahansa teinille).jos olisin itse mersu mies niin ei minua hävättäis yhtään ajaa mersulla.mutta tuosta jutusta että nuoret ajavat BMW ja audilla?? kysyisin että monta nuorta olette nähneet ajavan uusilla biimereillä ja audeilla??ei varmaan niitä montaa ole.

      • uusilla vaan

        käytetyillä. Mee kattoon pappa vaikka Keravalle lauantai iltana.

        Ps. varo etteivät potki mersuas lommoille siellä.


      • Nuori BMW mies
        uusilla vaan kirjoitti:

        käytetyillä. Mee kattoon pappa vaikka Keravalle lauantai iltana.

        Ps. varo etteivät potki mersuas lommoille siellä.

        minulla on autona BMW ja tuosta että mersu on pappa auto niin ehkä se voi olla mutta minua ainakin ärsyttää että jokainen teini paska pilaa bemareiden ja audien mainetta(samalla mersun maine vain nousee,ikävä myöntää bemari miehenä mutta kylmä tosi asia)!vaikka ihan niille olisi parempia autoja tuohon hommaan olemassa,,


    • timppanen

      Sivusta seurannut taitaa olla muutenkin sivussa.

    • vs. bemari

      Olen n.30 v. nainen ja ajelen mersulla vm.-01. Syytä siihen en tiedä miksi mulla on juuri mersu. Kaikkea on vähän kokeiltu ja aina on autoa vaihtaessa merkki vaihtunut paitsi, nyt toi on toinen mersu peräkkäin.
      Bemarista on sen verran kokemusta,että v.-00 ostin uuden bemarin. Olihan se nyt hieno pakkaus sekin, mutta vuoden kahden jälkeen se tuntui tuiki tavalliselta autolta ja ei muuta kun uutta kehiin...

      • Sinulla on hyvä maku. Eihän auton merkillä ole mitään väliä, kunhan se on mercedes. Eihän muut ole autoja. Toisaalta, onhan mercedeksessä suorituskykyä aivan eri tavalla.


      • PUHEES
        econ kirjoitti:

        Sinulla on hyvä maku. Eihän auton merkillä ole mitään väliä, kunhan se on mercedes. Eihän muut ole autoja. Toisaalta, onhan mercedeksessä suorituskykyä aivan eri tavalla.

        "Eihän auton merkillä ole mitään väliä, kunhan se on mercedes. Eihän muut ole autoja."

        -Taidat olla täynnä ittiä oleva pösilö.


      • Mölö
        PUHEES kirjoitti:

        "Eihän auton merkillä ole mitään väliä, kunhan se on mercedes. Eihän muut ole autoja."

        -Taidat olla täynnä ittiä oleva pösilö.

        Koskahan pohhjalaset oppis Suomee?


    • on murheet.

      Minä (mies, 40v.) ajan 15 vuotta vanhalla Mersulla ja korjaan ammatikseni pääasiassa uudempia autoja, montaa eri merkkiä.

      Kaikkein vähiten minua huolettaa / kiinnostaa se, millaisilla autoilla nuoret tai papat tai kuka tahansa muu ajaa niinkauan kuin minun käyttööni löytyy laadukas vanha Mercedes-Benz.

      On ihan yhdentekevää millaiseksi autoksi muut mieltävät Mersuni, en hae sillä hyväksyntää tms.

    • puute on

      se, että vetävät pyörät ovat väärässä päässä. Minulla on ollut viisi mersua, mutta vanhemmiten olen kyllästynyt työntelemään mersua talvisin ja vaihdoin merkkiä. Eihän se kulje, jos maassa on 5 cm lunta. Eikä selitykset ajotaidosta auta, koska paremmilla autoilla pääsee huolettomasti talvellakin. Mersu sopii eläkeläiselle, jonka ei tarvitse huonoon keliin lähteä.

      • Ekku76

        Ei se nyt ihan noinkaan mene.

        Sitä tulee taksilla joskus ajettua melko pahoihinkin paikkoihin ja harvoin hinuria tarvitaan.

        Renkaat kyllä pitää olla paremmasta päästä, muuten niitä kiinnijäämisiä tulee jos ei ole erittäin huolellinen.

        Kelien takia ei ole jäänyt kyydit ajamatta.


      • sanoinkin
        Ekku76 kirjoitti:

        Ei se nyt ihan noinkaan mene.

        Sitä tulee taksilla joskus ajettua melko pahoihinkin paikkoihin ja harvoin hinuria tarvitaan.

        Renkaat kyllä pitää olla paremmasta päästä, muuten niitä kiinnijäämisiä tulee jos ei ole erittäin huolellinen.

        Kelien takia ei ole jäänyt kyydit ajamatta.

        etten enää aja mersulla, koska paljon parempia autoja on tarjolla.


      • ML320

        Siis takavetoiseen olet pettynyt. Meillä ML toisena autona, joll erityisesti talvisaikaan ajellaan perheen ajot. Dieselpassatti toisena autona, jolla sitten kesäkelillä pitkätkin matkat taittuu nopsaan ja taloudellisesti.

        Makuasioista ei sovi kiistellä...


      • kokeiltu on
        ML320 kirjoitti:

        Siis takavetoiseen olet pettynyt. Meillä ML toisena autona, joll erityisesti talvisaikaan ajellaan perheen ajot. Dieselpassatti toisena autona, jolla sitten kesäkelillä pitkätkin matkat taittuu nopsaan ja taloudellisesti.

        Makuasioista ei sovi kiistellä...

        sekin. Olen kuitenkin mieltynyt Grand Cherokeehen. Mitä tulee makuasioihin, niin niistähän yleensä kiistellään, koska faktoista ei voi.


      • Viiden volkkarin mies
        Ekku76 kirjoitti:

        Ei se nyt ihan noinkaan mene.

        Sitä tulee taksilla joskus ajettua melko pahoihinkin paikkoihin ja harvoin hinuria tarvitaan.

        Renkaat kyllä pitää olla paremmasta päästä, muuten niitä kiinnijäämisiä tulee jos ei ole erittäin huolellinen.

        Kelien takia ei ole jäänyt kyydit ajamatta.

        Mersuilla ei jää pulaan sen takia, että on takavetoinen. Onhan se painosuhdekin jo melkein takapainoinen. On ollut noita diesel-volkkareita etuvetoisia, erilaisia viisi kappaletta ja ei mersu häviä etuvetoselle ollenkaan. Oikein pirun liukkaalla jäätiköllä isolla tiellä etuveto voipi olla hiukan rauhallisempi kaasun käytölle.


      • Anonyymi
        sanoinkin kirjoitti:

        etten enää aja mersulla, koska paljon parempia autoja on tarjolla.

        Heh heh😆 kannattaa opetella ajaan! T: 30-vuotta takavetomersuilla kelissä kun kelissä. On toki nelivetosiakin mersuja ollut välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh😆 kannattaa opetella ajaan! T: 30-vuotta takavetomersuilla kelissä kun kelissä. On toki nelivetosiakin mersuja ollut välissä.

        Vanhat 60-70. 70-80 luvun mersut on hienoja samoin 1950 luvun ja 1940 luvun


    • tietopankki

      katsomaan, uutta C-sarjan Avantgarde-mallia. Laita se vaikka uuden BMW 3:n rinnalle, ja voit huomata, että yht'äkkiä niin agressiivisen näköinen BMW muuttaa muotonsa kiltiksi ja hempeäksi.
      Itse 20v ja ajan vm-04 C-mersulla. Kyse voi usein olla myös kiinni taloudellisista seikoista. Usein nuorten ajamissa BMW:ssä ja Audeissa on jäljellä enää imago, auton kaikonneen jo kauas pois, siitä mitä se oli ensimmäiset 5 vuotta tai 250 tkm. Tämä näkyy juuri siinä hintalapussa.
      Mutta tokihan niitä poikkeuksiakin on, enkä väitä että jokainen nuori taipuu mersuun jos on varaa kaikkiin kolmeen merkkiin.

      • Ja vastaus?

        Miten 20-vuotiaalla voi olla niin hinnakas mersu? Pelaatko pokeria?


      • tietopankki
        Ja vastaus? kirjoitti:

        Miten 20-vuotiaalla voi olla niin hinnakas mersu? Pelaatko pokeria?

        En. En edes osaa Teaxs Hold'emin sääntöjä. Kai pitää olla jonkin verran onnea siinä mitä tekee ja yritteliäisyyttä, joka sanalaskunkin mukaan palkitaan...


      • timppanen
        Ja vastaus? kirjoitti:

        Miten 20-vuotiaalla voi olla niin hinnakas mersu? Pelaatko pokeria?

        Miksi Sinua vaivaa millä joku on ostanut autonsa. Haloo, etkö huomaa mitä fiksut huomaa sinunlaisista.


      • Gysyjä
        timppanen kirjoitti:

        Miksi Sinua vaivaa millä joku on ostanut autonsa. Haloo, etkö huomaa mitä fiksut huomaa sinunlaisista.

        Anteeks mitä? Mikä siinä on pahaa jos kysyy? Parempi olla kiinnostunut kuin alkaa aukomaan päätä ja olla "suomalainen" kade mulkku.


      • tuc
        Ja vastaus? kirjoitti:

        Miten 20-vuotiaalla voi olla niin hinnakas mersu? Pelaatko pokeria?

        Jos ei tee niin kuin minä eli lukion sekä yliopiston sijaan menee amikseen, pääsee töihin jo 18-19-vuotiaana. Pankki antaa helposti vanhempien takaamaa lainaa 20-30 tonnia autoon kovalla korolla (sillä hinnalla saa jo 2004-vuosimallin C-sarjalaisia ja on valinnanvaraakin). Kuukausierä on aika pieni, jos on pitkä maksuaika.

        Toisaalta voi miettiä, onko mitään järkeä ostaa kaksikymppisenä noin kallista autoa vaikka pystyisikin, kun olisi TODELLA paljon kannattavampaa hankkia oma asunto ja maksaa jotain sellaista pois, jolla on arvoa senkin jälkeen kun laina on maksettu. Auto kun on yleensä melkoisen huono sijoitus.

        Usein parikymppisillä on ainakin isolta osin hankintahinnasta isiliisingauto jos kyseessä on vähän kalliimpi vehje. Jotkut taas saavat perintöä ja jotkut voittavat lotossa.

        Itsellä asuntolainaa noin sata tonnia ja alla yli tai alle kymppitonnin auto, riippuen tilanteesta (ja mitä Saksasta sattuu eteen osumaan). Ikää 25, ja mielestäni pärjäisin vaatimattomammallakin autolla. Edellinen autoni oli smart Roadster-Coupe 2003 jonka omistaminen ei tullut maksamaan käytännössä mitään (jos kiinni olevan rahan sijaiskustannuksia ei lasketa), kun sain myytyä sen sopuhintaan pois alle vuoden jälkeen maahantuonnista.


      • tietopankki
        tuc kirjoitti:

        Jos ei tee niin kuin minä eli lukion sekä yliopiston sijaan menee amikseen, pääsee töihin jo 18-19-vuotiaana. Pankki antaa helposti vanhempien takaamaa lainaa 20-30 tonnia autoon kovalla korolla (sillä hinnalla saa jo 2004-vuosimallin C-sarjalaisia ja on valinnanvaraakin). Kuukausierä on aika pieni, jos on pitkä maksuaika.

        Toisaalta voi miettiä, onko mitään järkeä ostaa kaksikymppisenä noin kallista autoa vaikka pystyisikin, kun olisi TODELLA paljon kannattavampaa hankkia oma asunto ja maksaa jotain sellaista pois, jolla on arvoa senkin jälkeen kun laina on maksettu. Auto kun on yleensä melkoisen huono sijoitus.

        Usein parikymppisillä on ainakin isolta osin hankintahinnasta isiliisingauto jos kyseessä on vähän kalliimpi vehje. Jotkut taas saavat perintöä ja jotkut voittavat lotossa.

        Itsellä asuntolainaa noin sata tonnia ja alla yli tai alle kymppitonnin auto, riippuen tilanteesta (ja mitä Saksasta sattuu eteen osumaan). Ikää 25, ja mielestäni pärjäisin vaatimattomammallakin autolla. Edellinen autoni oli smart Roadster-Coupe 2003 jonka omistaminen ei tullut maksamaan käytännössä mitään (jos kiinni olevan rahan sijaiskustannuksia ei lasketa), kun sain myytyä sen sopuhintaan pois alle vuoden jälkeen maahantuonnista.

        Auton ostin uutena, eli heti kun kortin sain. Maksoi 50k€, joka on tietenkin sievoinen summa rahaa laittaa autoon, mutta auto on ollut vikavapaa ja hyvä niin. Auto tulee maksamaan omistajalle vähemmän, jos maksaa käteisellä niin kuin minä. Korot kun ovat usein kovia autoa ostettaessa. Asuntolainaa ei ole sillä asun vuokralla, joka on mielestäni tällä hetkellä kannattavampi vaihtoehto, kuin asua omistusasunnossa. Varsinkin silloin, kun työpaikka on lähellä ja asuu yksin. Paljon on stereotypioita, mutta itse olen jokaisen sentin ansainnut. Enkä ole hurahtanut tuontiautoihin, sillä auton historia voi olla hieman kyseenalainen. Suomessa automyyjällä(liike) on virhevastuu olemassa, mikä on määritelty laissa. Se tuskin pätee saksalaisiin autokauppoihin.
        Itse olen laskenut, että oma Mersuni maksaa minulle n 500€ per kk. Autoliikkeessä uudesta mersusta tarjousta kysyessäni, kysyin mitä se tulisi maksamaan leasing-autona ja hinta oli yli 1000€/kk, joten on selvää, että leasing ei ole yksityisille kovin edullinen vaihtoehto.
        Enkä todellakaan ole amista käynyt.


      • tuc
        tietopankki kirjoitti:

        Auton ostin uutena, eli heti kun kortin sain. Maksoi 50k€, joka on tietenkin sievoinen summa rahaa laittaa autoon, mutta auto on ollut vikavapaa ja hyvä niin. Auto tulee maksamaan omistajalle vähemmän, jos maksaa käteisellä niin kuin minä. Korot kun ovat usein kovia autoa ostettaessa. Asuntolainaa ei ole sillä asun vuokralla, joka on mielestäni tällä hetkellä kannattavampi vaihtoehto, kuin asua omistusasunnossa. Varsinkin silloin, kun työpaikka on lähellä ja asuu yksin. Paljon on stereotypioita, mutta itse olen jokaisen sentin ansainnut. Enkä ole hurahtanut tuontiautoihin, sillä auton historia voi olla hieman kyseenalainen. Suomessa automyyjällä(liike) on virhevastuu olemassa, mikä on määritelty laissa. Se tuskin pätee saksalaisiin autokauppoihin.
        Itse olen laskenut, että oma Mersuni maksaa minulle n 500€ per kk. Autoliikkeessä uudesta mersusta tarjousta kysyessäni, kysyin mitä se tulisi maksamaan leasing-autona ja hinta oli yli 1000€/kk, joten on selvää, että leasing ei ole yksityisille kovin edullinen vaihtoehto.
        Enkä todellakaan ole amista käynyt.

        Eli heti kun sait kortin olit jo ehtinyt tienata 50 tuhatta euroa? Aika kovasti olet lukioaikana kesätöitä saanut tehdä. :D

        Saksassa automyyjäliikkeellä on aivan samanlainen virhevastuu kuin Suomessa, ja se pätee myös ulkomaille myytyyn autoon. Saksasta voi ostaa auton myös esim. Mersun merkkiliikkeestä jolloin saa virallisen Mersun takuun autoon ja auton historiaan.


      • tietopankki
        tuc kirjoitti:

        Eli heti kun sait kortin olit jo ehtinyt tienata 50 tuhatta euroa? Aika kovasti olet lukioaikana kesätöitä saanut tehdä. :D

        Saksassa automyyjäliikkeellä on aivan samanlainen virhevastuu kuin Suomessa, ja se pätee myös ulkomaille myytyyn autoon. Saksasta voi ostaa auton myös esim. Mersun merkkiliikkeestä jolloin saa virallisen Mersun takuun autoon ja auton historiaan.

        sanotaan nyt näin, että myös rahasto-ja osakesijoittaminen sijoittaminen kannattaa, kun on hyvä tuuri. Ja tästä ei sitten sen enempää.


    • Mesemän

      Nuoret ei välitä mistään elegantista autosta,kuten mersusta vaan pakoputken päästä on kuuluttava hurja rähinä .Bemarissa sen kuulee kun laittaa viemäriputken kokoiset jatkeet :D

    • bossi

      ihan oikein, sitten kun ne tienaavat riittävästi niin ne ostavat mesen..

    • Accordi-pojalle

      Että mistä kusee ja päästää.
      Tulinpas töistä kiireellä kotiin ja nuori poika ajoi n.90-luvun alkupuolen accordilla kolmion takaa eteeni härskisti. Itellä oli vauhtia mittarissa 130 ja menin tietenkin heti ohi. Tämä poikapahan moisesta hermostui, kun pappa-mersulla, mentiin lentämällä ohi ja kiihdytti vauhtinsa aivan takapuskuriin kiinni. No pari kilometriä sitä homoilua siedin ja sitten päätin, että kokeillanpas, kumman kantti kestää.
      Nostin vauhdin 180:iin ja 160:n jälkeen poju jäi
      taakse. Mutta tämä diisseli-mersuni kulkeekin kuin iso bemari tai audi. Syöttöä on suurennettu riittävästi, että pojat bemareissaan voipi hämmästyä, että mersukin kulkee-kun käskee.
      Pappa alle 50-vee

    • Anonyymi

      Hyvä, etteivät persaukiset ajele Mersuilla, joihin heillä ei ole varaa.

      • Anonyymi

        Jos ei aja jollain automerkillä niin se ei tarkoita ettei ole varaa ja mersujakin saa ajokuntoisia tonnista ylöspäin eli kaikilla on varaa jos vaan haluaa ostaa mutta kaikki eivät halua ostaa Mersua, bemaria eikä audia. Mulla on ollut mersu, BMW ja Audi eikä ne ihmeellisiä autoja ole. Autoja siinä missä muutkin. Jos joku noista olisi ylitse muiden niin mulla edelleen olisi sen merkkinen auto.

        Mutta niin se menee sunkin kohdalla että jos joku ei pidä samasta automerkistä niin siitä tulee niin paha mieli että se asia on käännettävä muiden kateudeksi ja varattomuudeksi siellä omassa päässä jotta tulee vähän parempi mieli:)


    • Anonyymi

      Kamelinkesytysmusiikki kuulosta Bemarissa ja Audissa parhaimmalta.

      • Anonyymi

        Ei kamelinvarvasta pidä kesyttää


    • Anonyymi

      Olen samaa mielta, vanhemmat aijat kuten itse usein ajavat mersulla. On myos kaivinkone-yrittaja porukkaa, tyottomia ja mustalaisia yms joilla on vanhoja dieseleita.

      BMW on tyttomainen ja hinttimainen, sitten on Audi jos ei ole muuhun varaa.

      Mutta kylla moni nuori ajaa esim SL: lla jos on rahnaa ja makua.

      • Anonyymi

        "BMW on tyttomainen ja hinttimainen, sitten on Audi jos ei ole muuhun varaa."

        Suosittelen Renaultia, se on taiteellinen, mukava ja äärimmäisen boheemi. Jos ei renault-mies saa naista niin sitten hän saa miestä.


    • Anonyymi

      Omituisten otusten kerho, kyllä mersu on noup, ja bmw noup..

      • Anonyymi

        No mikäs se on sitten yes? Dacia?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Väkisinhän mekin vanhenemme. Minä olin 20 v, kun ostin ensimmäisen mersuni.

      Mutta paljon on muuttunut jo 14 vuodessa, Jo 204 eli c-mersu vuodesta 2007 muutti tilannetta nuoria suosivaan suuntaan. Ja paljon muitakin malleja on tullut nuorien suosimaan luokkaan. Mutta kyllähän ne E ja S ovat vieläkin enämpi nykyistenkin pappojen suosimia malleja.

      • Anonyymi

        E ja S-mallit vaativat enemmän sitä kuulua pätäkkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E ja S-mallit vaativat enemmän sitä kuulua pätäkkää!

        No, enpä tiedä, kyllä se C:kin näköjään saattaa vaatia sitä pätäkkää. Mutta rahan arvoisia ne on silti.


    • Anonyymi

      Joo kiihotta sormella pillua autossa

    • DIGGAAN MERSUJA W108-124 KORISET...OLEN FANI JA VANHOISTA 60-70 JA 70-80 L MERSUT

    • diggaan vanhoja mersua. w108 ja w124

    • Anonyymi

      Mersun ostoa js omistamista ei tarvitse puolustella itselle tai toisille joka päivä kuten esim Toyotan omistamista. Huollot tosin maksavat mutta rahalla olen niistä vielä selvinnyt.

    • Anonyymi

      Joo ja minunkin Mersun W212 käyttöohjekirjassa lukee että huippu on 229 km/h
      7-vaihteella yhden hengen kuormalla.
      8. ja 9. ovat sitten ylivaihteita.
      210-mittarinopeutta olen Saksassa kokeillut - aika vakaa vielä.
      Muu liikenne tosin jo vähän häiritsee noilla nopeuksilla.

    • Anonyymi

      aloittajalle, että onko Cheek pappa ?

    • Anonyymi

      Suomessa väestö vanhenee ja pappa-autojen kysyntä ampaisee kovaan kasvuun.

    • Harvalla nuoremmalla on varaa auton huoltoihin.
      Toisaalta ne tehdään kenties sitten paremmin.
      Minunkin mersuuni vaihdettiin määräaikaishuollossa myös öljypohjan tiiviste.
      Eipähän laske sitten alleen.

    • Anonyymi

      Typeriä keskusteluita,kun ei oo rahaa heti vingutaan,ajakaa vaikka kamelilla sama.Kateelliset vouhottajat.Kun hyvästä tiedä osaa vaatiakkaan.Audi öljy syöppöjä ,kannen tiiviste menossa jo kolme,BMW vesipumppu äkkii sakos..liimattiin valoumpiot..siinä teille autot saako jo hymyillä vai nauranko.Mesuli ei mitää.Hinnat 60 t€-81 t€.Ruotsissa.Suomeen tuodaan Saksan jämät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe