Kumpi

kampiko

Kumpi parempi vaihtoehto kapillaari katkoksi,salaoja sepeli,vai salaojasora ja onko molemmat hyväksytty siihen käyttöön ? Tuntuu olevan monenlaisia mielipiteitä asiasta,salaojasora halvempaa.

11

1609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin laitetaan

pestyä oli se sitten mitä tahansa, se vasta maksaa mutta ei nosta kosteutta yhtään ylöspäin.

Eli pestyäkin voidaan vaatia ja se täyttää määräykset. Mutta likaista laiteaan lähes aina. Ja sepeli on yleisintä ja aina saatavilla. Maalla löytynee soraa helpoiten montulta. Mitä vastaava mestari haluaa?

• Seulottua

luonnonsoraa,todellakin halvempaa ja yhtä hyvää kuin hiekka.

• mitä höpiset

ei mitään hienojakeista sisältävää anturan alle, vesihän nousee juuri siinä hienoaineksessa

• katko
        mitä höpiset kirjoitti:

ei mitään hienojakeista sisältävää anturan alle, vesihän nousee juuri siinä hienoaineksessa

laitat sinne 8-32 seulottua,pestyä kiveä, ei mitään sepeliä eikä kalliomursketta eikä ainakaan mitään hienoa soraa/hiekkaa!!! siis ei yhtään 0-ainesta sinne.

• nimenomaan
        katko kirjoitti:

laitat sinne 8-32 seulottua,pestyä kiveä, ei mitään sepeliä eikä kalliomursketta eikä ainakaan mitään hienoa soraa/hiekkaa!!! siis ei yhtään 0-ainesta sinne.

sepeliä tai salaojasoraa.Tietysti pestyäkin voi laittaa,on vaan paljon kalliimpaa.Murske onkin sitten aivan jotain muuta.

• ratapölkkyjen
        nimenomaan kirjoitti:

sepeliä tai salaojasoraa.Tietysti pestyäkin voi laittaa,on vaan paljon kalliimpaa.Murske onkin sitten aivan jotain muuta.

alle.Lattian alle kuuluu hieno murse tai hikka.

• all a
        ratapölkkyjen kirjoitti:

kulkee hieno marsu, jolla on hikka.

• asdasdasdsd
        ratapölkkyjen kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään, miksi alapohjat kastuvat. Mutta kuten aina: kyllä kansa tietää.

• jakke jäyhä

Minä laitoin 16-32 mursketta, jossa ei ole hieno ainesta mukana koko talon pohjan alueelle n.200mm.Tämä on riittävä kapillarikatko jos ei nyt aivan mahdottomassa vesiojassa ole talon paikka.

• pistit

16-32 sepeliä etkä mitään mursketta, 0-32 on mursketta

• jakke jäyhä
        pistit kirjoitti:

16-32 sepeliä etkä mitään mursketta, 0-32 on mursketta

just joo.Pääasia että pistin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe