Löytyykö mistään tietoa miksi kirnu laitettiin käyttökieltoon? millon mahtaa tulla käyttöön
En kuulu kunnolla 15 uutisia radionovasta vähän vaan kuulin että puhuttiin linnanmäen kirnusta just satuin olemaan toisessa huoneessa miksi se pantiin käyttökieltoon?
17.5.2007 kello 15 radionovan uutisissa kerrottiin linnanmäen kirnusta että se pantiin käyttökiel...
ISOIN ODOTUS ETTÄ PÄÄSEE UU...
1
327
Vastaukset
- Minä se vaan olen xD
No siinä sattui tapahtumaan tapaturma...
Eli se vaunu meni moiteettomasti kierroksensa mutta tapaturma tapahtui aivan lopussa kun vaunu oli menossa hitaasti lastaus laiturille..
Vaunu oli jostain syystä vinksahatnut vinoon ja eräs mies pisti jalkansa penkin alle ja silloin miehen jalka jäi puristuksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882