Kilpakosinta

Prinsessa valkoinen

Onko kukaan muu joutunut kilpakosinnan 'uhriksi'? Minua on juuri kosittu kahdelta eri taholta.

47

57686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mpcr

      Jos kaksi miestä on kosinut sinua yhtä aikaa

      a) joko sinä tai miehet ovat ymmärtäneet kosinnan merkityksen väärin

      b) jompi kumpi miehistä on ihan pimeä ja sekoittaa hyvän päivän ystävyyden ja seurustelun keskenään

      b) sinä olet harrastanut pelaamista useiden miesten kanssa yhtä aikaa, mikä on syvältä

      • samaa mieltä

        joo eihän tuo normaalia ole, eikä ainakaan kehuskeltavaa


      • kehuskellut?

        minun mielestä viestissä ei ole minkäänlaista kehuskelua? kerrotaan vain että on kosittu kahdelta tasolta, mikä siinä on kehuskelua? miten sitten itse ilmaisisit asian jos ei noin?


      • hahahahahaaaaaaa

        oot vaan kateelline ku ittees ei oo kosittu ees sitä yhtä kertaaa....... !!


      • Onko joku ollut nopeampi?

        Kiinnostaa vähän. Minä ja mieheni menimme naimisiin viidennellä tapaamiskerralla. Onko joku ollut nopeampi? (menimme siis ihan oikeasti naimisiin kirkossa) Olisi kiva tietää.


      • pikamies-pks
        Onko joku ollut nopeampi? kirjoitti:

        Kiinnostaa vähän. Minä ja mieheni menimme naimisiin viidennellä tapaamiskerralla. Onko joku ollut nopeampi? (menimme siis ihan oikeasti naimisiin kirkossa) Olisi kiva tietää.

        ..... mutta erästä pikakaveria on naitu 15 min tuntemisen jälkeen kun huomasin heti että kemiät natsaa, mitä sitä turhaa venttaamaan silloin.

        Ja erästä toista naista pössäytin 2 h kuluttua ensitutustumishetkestä, ja hänestä tuli sitten hyvä vaimoni 3 v kuluttua

        mielestäni kun toisen tapaa ja on sähköö ilmassa pitää se heti hyödyntää ja mennä itse asiaan eli naimaan, sit voi katsoa onko jotain muutakin yhteistä ja tuleeko jatkoa

        että sillee .....


      • Pysy asiassa!
        pikamies-pks kirjoitti:

        ..... mutta erästä pikakaveria on naitu 15 min tuntemisen jälkeen kun huomasin heti että kemiät natsaa, mitä sitä turhaa venttaamaan silloin.

        Ja erästä toista naista pössäytin 2 h kuluttua ensitutustumishetkestä, ja hänestä tuli sitten hyvä vaimoni 3 v kuluttua

        mielestäni kun toisen tapaa ja on sähköö ilmassa pitää se heti hyödyntää ja mennä itse asiaan eli naimaan, sit voi katsoa onko jotain muutakin yhteistä ja tuleeko jatkoa

        että sillee .....

        Et tajua koko asiaa. Ei ole ollenkaan kysymys siitä. Et sinä mennyt ollenkaan kunnolla ja rehellisesti avioliittoon! Se mitä kuvailet, on ihan toista juttua ja se on ihan helppoa. 3 vuotta - voi että on pitkä aika! Kysyin että kuinka nopeasti muut ovat menneet kunnolla naimisiin kirkossa tai muuten. Ei ollut kysymys "naimisesta". Olitko sinä tosiaan valmis ottamaan kaiken vastuun ym sen "15 minuutin" kuluttua? Et ollut.


      • kerrotaan?
        kehuskellut? kirjoitti:

        minun mielestä viestissä ei ole minkäänlaista kehuskelua? kerrotaan vain että on kosittu kahdelta tasolta, mikä siinä on kehuskelua? miten sitten itse ilmaisisit asian jos ei noin?

        No miksi asia pitää kertoa täällä? Halutaanko vaan tietää onko muita saman kokeneita? Ja mitä sitten jos on? Onko asiassa jokin ongelma, tarvitseeko neuvoja?


      • maiden11
        hahahahahaaaaaaa kirjoitti:

        oot vaan kateelline ku ittees ei oo kosittu ees sitä yhtä kertaaa....... !!

        se on vaan niin että miehet on tyhmiä tai sinä pelaat vilunki peliä... itse olen yhden miehen nainen ja ylpeä siitä =) ihalijoita riittää mutten anna heidän ymmärtää olevani *saatavilla*.
        kyllä ihmisten pitäisi tietää tunteensa toista kohtaan ja tehdä päätös ilman ,että pitää täältä kysellä????
        kenenkään tunteilla ei pitäisi leikkiä koska siitä seuraa monta särkynyttä sydäntä ja katkeria ihmisiä!


    • nimimekrri

      Jota kilpaa kihlataan sitä harvoin vihille viedään, sanoo sananlasku.

      • miesvm50

        ,,, leiki vain,, sit sen huomaat ,, kosiat häipyy,,yksin jäät,,,jos usean kanssa yhtä aikaa seurustelee,,


      • musu

        siis seurustellut ja nussinut molempien kanssa samaan aikaan.Ei ole ylpeyden aihetta.


    • niinkun, että...

      Seurusteletko siis kahden miehen/naisen kanssa?

    • soppa

      Ukot halus hamekankaan !ostitko???

    • olla tyypillinen

      nainen, ja valita sen rikkaamman? =)

    • taksi suhari

      heh ei kaikkee pidä ottaa vakavasti minnuu on kosittu keskimäärin 2 kertaa kk .. mutta harmi ettei työn ulko puolella kuin 2 kertaa 30v aikana heh he .. nykyajan tasa arvoo kun naiset koittaa kosia =)

    • j.helmi

      ole joutunut kilpakosinnan uhriksi. Mites sä tästä aiot sit selvitä?

    • alexndrea3

      ompahan tuota vuoroin useampikin kosinut ,aikas tavallista lienee.

    • kyllä

      On kosittu. Mutta ei tietenkään tosissaan. Olivatkohan nuokaan ihan tosissaan. (tai tapahtuiko kosintoja oikeasti, leikkiähän sinäkin taidat laskea)

      Kaikki tutut miehet on sen verran järjissään olevia ihmisiä, että eivät tosissaan kosiskele tuosta noin vaan. Kyllä se on ainoastaan oma avomies jonka kosinnan ottaisin (ja otin) tosissani. Muiden kanssa en ole niin läheisissä tekemisissä!

      Vaikka tapahtuu kai sitä kaikenlaista.

    • mies,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      vedä pitkää tikkua..tai kokeile molemmat vuorotellen,,

      • will u marry

        Kosis ny edes kerran joku:))Mutta ei tämmönen oikea nainen taida kelvata kelleen...Ole onnellinen mutta valitse oikein,ettei tarvitse katua.


    • näinpähänkäypi

      Älä kerro kilpakumppaneille että molemmat sinua jahtaavat. Nimittäin loppujen lopuksi kumpikaan ei sinua ota! Niin siinä käy.

    • muttei vakavissaan

      Mua on kosittu jokunen kerta, muttei ikinä vakavissaan.

    • molempiin:)

      Siinähän sitten on kaksi sormusta kiiltelemässä vasemmassa nimettömässä:)ja selittelemistä molemmille niistä:)

      • poika,,,

        Luulekko että kumpikaan on tosissaan,leikkii sun kaa vain,mä kosin nättiä tyttöä melkein joka viikkoleikillään pitäis kai jo olla ihan vakavissaankin ennenkui jään todella yksin


    • Tossusankari

      No menet naimisiin sen rikkaamman kanssa hankit sen kanssa lapsia ja sitten otat avioeron, siirrät varallisuuden lapsien nimiin ja sitten menet avioon sen toisen kanssa sama temppu sen kanssa. Niin molemmat sitten maksele elatusmaksuja lapsista ja kaikki hyvin

    • pahasta

      No, ongelmahan ratkeaa aivan yksinkertaisesti: otat kummankin jos sielu sietää. Mitä sitä sen enempiä pohtimaan.

    • 2cute

      oikein tänne tarvi ilmottaa ku 2 kosintaa tuli... kannattais tehdä syvä itseluotaus ja miettiä onko sulla jonkin sortin itsetunto-ongelma kun tarvii täällä mainostaa tyyliin: "jallitin kahta jätkää yhtä aikaa ja molemmat kosi! iik mitä mä teen!?" sitä saa mitä tilaa... oikein hyvää kesän jatkoa! :)

    • koko mälli

      olinko minä yksi

    • Ajat entiset...

      Voi olla että te ette usko tätä, mutta totta on!
      Olen jo yli 50, mutta kun olin nuori, niin - minua kosi aika moni. Laskin että noin 50. Joo te ette usko! Se oli aika hankalaa. Kun meni treffeille, niin kosivat heti ensimmäisenä iltana. Se oli hankalaa minusta.
      Kerron toisen tapauksen. Kun menin tanssimaan, niin pojat jonottivat! En edes itse muistanut sitä, mutta yksi jonottaja kertoi, että "oli se vähän kummallista", mutta hän siinä vain jonotti.

      Muistan kun menin sitten naimisiin ja ajattelin, että "ah, nyt ei kenenkään tarvitse kosia enää..."
      Ette varmaan usko, mutta niin oli. Silloin. Oli aika romanttista.

      • romantikko ilman huntua

        Minä sanoin avomiehelleni taanoin että on se kummallista ettei minua ole koskaan kosittu. Kerrohan mikä oli salaisuutesi sillä kauneutta ja sielukkuutta minulta tuskin puuttui kanssasisariani enempää?
        Minua ei siis ole koskaan kosittu. Kerran kyllä olin naimisissa, mutta silloinkin vaan ajaudittiin jotenkin vihille, kun muutkin.


      • Kosimiset
        romantikko ilman huntua kirjoitti:

        Minä sanoin avomiehelleni taanoin että on se kummallista ettei minua ole koskaan kosittu. Kerrohan mikä oli salaisuutesi sillä kauneutta ja sielukkuutta minulta tuskin puuttui kanssasisariani enempää?
        Minua ei siis ole koskaan kosittu. Kerran kyllä olin naimisissa, mutta silloinkin vaan ajaudittiin jotenkin vihille, kun muutkin.

        Ei kai tälläisella palstalla voi kertoa paljon salaisuuksia...
        No se oli kauan sitten. Silloin oli aika paljon eri tyyli. Ei ollut tälläistä "seksihässäkkää", pojat kunnioittivat tyttöjä ihan eri tavalla ja olivat vähän erityylisiä. Kun oltiin tansseissa, niin oli kohteliaampaa. Ja tytöt olivat ne "tähdet". Minä olin erittäin ujo. Olisikohan se ollut sitten se? No, nätti olin ja viaton. (eli kaikki ihmekommentit olkaa hiljaa). Ei tullut kuuloonkaan sitä sun tätä... Mutta oli romanttista silti. Ajat ovat yksinkertaisesti muuttuneet. Tiedätkö mitä oli "konventti"? Niin, sellaista oli ne sen ajan "diskot", mutta takaan että oli ihan yhtä romanttista. Niin no oli tietysti lavatanssit. Arvaapa miten vanha olin kun olin ensimmäistä kertaa tansseissa?
        Oikeastaan minun pitäisi kirjoittaa kirja aiheesta. Tai ehkä ruveta kurssinpitäjäksi? Olen aika humoristinen tyyppi, ehkä se oli se?
        En tiedä, onko se niin tärkeää, että tulee kosituksi. Pääasia että olet onnellinen. Ajat ovat vain erilaiset!


    • eveke

      Hei!
      Sen verran voin sanoa, että ota etäisyyttä molempiin joksikin aikaa. Selvitä pääsi oikein kunnolla, sillä miehet ovat todella kilpailun haluisia....kun vielä tietävät toisensa olemassa olosta. Aktiivisempi voikin voittaa sinut itselleen, mutta elämän realiteetti näyttää sitten itseään ei ihan nätillä tavalla. On kokemusta.. UHHHH!!!!

      Ana aikaa sekä itselle että poille. Kun rakkaus on, niin ei ole kiirettä mihinkiin, ei se häviäää... Mutta yksi kysymys vileä: KETÄ SINÄ RAKASTAT, JA RAKASTATKO YLIPÄÄTÄNSÄ?

      Pidä pääsi kylmänä ja sydän lämpimänä! Kiire ei ole kovin hyvä ystävä, eritoten rakkausasioissa.

    • jhkjh

      lol

    • hehe-heh

      Tavarallas on markkina-arvoa, nosta rimaa!

    • Apix.xEllen

      vastata?

      Onko päätöksesi helppo ja itsestään syntyvä?

    • Kauriinsilmä

      Minua ei ole koskaan kosittu, edes leikillään vaikka olen jo 28-vuotias. Mahdanko pelottaa pois kaikki potentiaaliset sielukkaana ja pohdiskelevana perhosena. Sitä mietin. Keijukaistytöillä ei todellakaan ole kysyntää tässä ajassa :( Mutta sinulle toivon kaikkea hyvää ja onnea valitsemallasi tiellä ;) Kilpakosinta kuulostaa jännittävältä, joskin emotionaalisesti varmastikin sinulle sressaavalta tilanteelta! Kuuntele sydäntäsi..

      • Pitemmällä tähtäimellä

        Olen seurannut tilannetta ja tullut siihen tulokseen, että juuri nyt eletään aikaa, jolloin "on trendikästä olla kosimatta". Ei sille mahda mitään. Älä funtsi sitä! Päästä vapaalle - ja huomaat, että sinä olet juuri sinä itse fantastinen tyyppi, ja ja ja . Jos katsot vanhoja Suomi-filmejä, niin - mitä mieltä olet oikeastaan? - Ole iloinen että sinun ei tarvitse "pestä kenenkään kalsonkeja/ on parempiakin ilmaisuja". Se aika tulee, kun on tullakseen. Se on niin, että se "Hän ja kaikki muu tulee silloin kun on tullakseen". Don't worry, be happy! Ei kosimiset ole se onnen mittari! Kaikki järjestyy ajallaan!


      • omena-olli

        Hei sinä perhonen!

        Minä saattasin olla kiinnostunut sinusta, sielukas ja pohdiskeleva keijukaistyttö.

        Jos löydän sinusta oman hennon perhoseni ja sinä minusta oman remonttireiskan tai vastaavan ja kaikki muukin natsaa niin lupaan kosia sua ihan oikeesti.

        Laittaisitko viestiä [email protected] tai anna sun mailisi niin palaillaan ....


    • Riurau

      Ole iloinen, että on ihmisiä, jotka luultavasti välittävät sinusta!

    • tosi prinsessa

      minua on kosittu ainakin 10 kertaa tänä vuonna vaikka olen naimisissa ja tämä on tosi.

      • ja naiset

        mä oon kosinut itse itseäni kymmeniä kertoja, enkä vieläkään ole saanut myöntävää vastausta... aika vaikee olen.


    • atpiapitha

      Sitä taidetaan nussia useamman kanssa yhtäaikaa?

    • Insatiable

      Miten on ylipäätään mahdollista päästää tilanne sellaiseksi !!

      Pitäisiköhän Sinun katsoa peiliin ja mennä itseesi.

      Haloo !!!

      P

      • feminafemina

        Joku muukin kertoi tässä ketjussa ajoista entisistä. Noin viisikymmentä vuotta sitten ns. kunnollinen tyttö oli aika kovaa valuuttaa naimamarkkinoilla. Minä seurustelin lukioaikanani erään ikäiseni pojan kanssa. Moneen kertaan hän kosi, naimisiin piti mennä heti koulun loputtua.
        Koulun jälkeen lähdin opiskelemaan. Ensimmäisissä osakunnan tansseissa tapasin nuoren miehen, joka kosi minua samana iltana. kentie jono tanssikavaljeereja edessäni sai hänen kilpaviettinsä heräämään.
        Naapurissani maalla oli myös muuan poika, joka oli odottanut, että tulen täysi-ikäiseksi. Täysi-ikäisyyden raja oli tuolloin 21 vuotta.

        Minua siis kosi samana syksynä kolme kunnon poikaa. Yhdenkään kanssa en ollut ollut intiimisti, koska se ei ollut minun piireissäni tapana.

        Seuraavana keväänä olin naimisissa yhden kanssa näistä kolmesta. Avioliitto jatkuu edelleen, 50:s vuosi on menossa.
        Arvatkaas, kenet otin! Aikamoisen sadun pääsin elämään.


      • Utelias
        feminafemina kirjoitti:

        Joku muukin kertoi tässä ketjussa ajoista entisistä. Noin viisikymmentä vuotta sitten ns. kunnollinen tyttö oli aika kovaa valuuttaa naimamarkkinoilla. Minä seurustelin lukioaikanani erään ikäiseni pojan kanssa. Moneen kertaan hän kosi, naimisiin piti mennä heti koulun loputtua.
        Koulun jälkeen lähdin opiskelemaan. Ensimmäisissä osakunnan tansseissa tapasin nuoren miehen, joka kosi minua samana iltana. kentie jono tanssikavaljeereja edessäni sai hänen kilpaviettinsä heräämään.
        Naapurissani maalla oli myös muuan poika, joka oli odottanut, että tulen täysi-ikäiseksi. Täysi-ikäisyyden raja oli tuolloin 21 vuotta.

        Minua siis kosi samana syksynä kolme kunnon poikaa. Yhdenkään kanssa en ollut ollut intiimisti, koska se ei ollut minun piireissäni tapana.

        Seuraavana keväänä olin naimisissa yhden kanssa näistä kolmesta. Avioliitto jatkuu edelleen, 50:s vuosi on menossa.
        Arvatkaas, kenet otin! Aikamoisen sadun pääsin elämään.

        Nyt alkoi kiinnostaa, kenet oikein valitsit! Jotenkin tuli sellainen kuva, että sen lukioaikaisen poikaystäväsi kanssa et tainnut naimisiin mennä, eli valinta oli aika jännittävä...


      • 8+15=23
        feminafemina kirjoitti:

        Joku muukin kertoi tässä ketjussa ajoista entisistä. Noin viisikymmentä vuotta sitten ns. kunnollinen tyttö oli aika kovaa valuuttaa naimamarkkinoilla. Minä seurustelin lukioaikanani erään ikäiseni pojan kanssa. Moneen kertaan hän kosi, naimisiin piti mennä heti koulun loputtua.
        Koulun jälkeen lähdin opiskelemaan. Ensimmäisissä osakunnan tansseissa tapasin nuoren miehen, joka kosi minua samana iltana. kentie jono tanssikavaljeereja edessäni sai hänen kilpaviettinsä heräämään.
        Naapurissani maalla oli myös muuan poika, joka oli odottanut, että tulen täysi-ikäiseksi. Täysi-ikäisyyden raja oli tuolloin 21 vuotta.

        Minua siis kosi samana syksynä kolme kunnon poikaa. Yhdenkään kanssa en ollut ollut intiimisti, koska se ei ollut minun piireissäni tapana.

        Seuraavana keväänä olin naimisissa yhden kanssa näistä kolmesta. Avioliitto jatkuu edelleen, 50:s vuosi on menossa.
        Arvatkaas, kenet otin! Aikamoisen sadun pääsin elämään.

        Otitko sen joka odotti että tulet täysi-ikäiseksi?:D Jännää, kerro ihmeessä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe