Olin kolarissa 1989 joulukuuta,lapset olivat pieniä,mutta en muista mitään miten heidät kasvatin tai mitä yleensä tapahtui,enkä muista vieläkään koko kolaria ainoa asia jäi mieleen että teki kipeää vähän aikaa..pieniä muisti pätkiä tulee esiin ja niistäkään en ole varma..kymmenen vuotta minua tutkittiin ja tietämättäni laittoivat eläkkeelle,mutta kuka normaali ihminen joka haluaa töitä tehdä antaa periksi..minun oli se tehtävä,antaa itselleni periksi että yhteiskunta joutuu minut elättämään,hyväksyä asia.Vasta nyt monen vuoden jälkeen,kirjoitankin tämän,sen takia koska tavalla tai toisella vammautuneet eivät saisi kantaa tätäkin taakkaa kaiken muun lisäksi!
vuosi1989
miksi?
1
1327
Vastaukset
- ehkä jotain hyvää tapahtuu ...
voit saada paljon hyvää aikaiseksi elämässä vaikka oletkin eläkkeellä ja muisti pätkii tuolta ajalta.Elämä voittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976