Alamaailma - kannattaisiko liittyä???

Pekkala

Mietiskelin tässä, että kuinkakohan moni luulee alamaailman vaikuttajien olevan juuri heidän ystäviään? Alamaailmassa pärjätäkseen, täytyy olla sosiaalisesti lahjakas. Vaikka nämä alamaailman vaikuttajat saattavatkin vaikuttaa mukavilta ja luotettavilta, asia ei ole kuitenkaan näin.

Rikollisten kanssa pyörivät yleensä selliset ihmiset, joista on kivaa katsella, kuinka rikolliset tekevät ikäviä asioita muille. Voiko joku todella olla niin yksinketainen, että kuvittelee rikollisten olevan muille ilkeitä ihmisiä, paitsi heille itselleen? Nämä niin sanotut "hang around" ihmiset yllyttävätkin rikollisia tekemään rikoksia muille ja luulevat itse selviävänsä ehjin nahoin, mutta kun heidän paskanjauhantansa saattaakin ärsyttää rikollista kuona-ainesta ja tämä muitten kimppuun yllyttäminen kääntyykin lopulta heitä itseään vastaan.

Laitankin tähän hypoteettisen kysymyksen, mihin jengiin liittyisit, jos nämä rikolliset eivät tekisi teille teille mitään pahaa???
Eli kysymys on saman kaltainen, kun: Olisitko homo, jos kauniilla naisella olisi munat?
Eli tämä olettama jo sinänsä on absurdi, eikä sellaista rikollisjengiä luonnollisesti ole olemassakaan, joka ei tekisi rikoksia myös jengiin pyrkiville ja jengin jäsenille.

21

6338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai mitä olet puuhaillut?

      Nythän on pitkä viikonloppu!

    • Bandidosiin, koska

      heillä on komeimmat liivit ja en pidä siitä toisesta rikkaiden vanhempien espoolais jengistä

      • Pekkala

        UNOHDA, moottoripyöräily on oikeasti perseestä!!!!!

        Bandidoksen liivit ovat todellakin komeat. Rikkaitten vanhempien Espoolaisjengi on vaikutusvaltaisin MP-jengi, mutta yllättävän huonossa maineessa, ihan maailman laajuisesti ajatellenkin. Voimme vetää ainoastaan yhden johtopäätöksen tästä helvetin-jengistä, että sen jäsenet ovat erittäin persoja kiusaamaan yksin olevia ihmisiä ja minä esimerkiksi en tykkää yhtään kiusattuna olemisesta. En tosin usko, että Bandidos on yhtään parempi, mutta heidän jengistään uskaltaa käyttää sentään sen omaa nimeä.

        Minusta on ihmeellistä, että lähdetään etsimään karkkikaupoista rasismia - lakupatukka. Taikka MP-jenkin rekisteröityä logoa etäisesti muistuttavaa vaatekappaletta lasten vaatteista jopa Ruotsista asti.

        Syy miksi en liittyisi MP-jengeihin on yksinkertaisesti se, että en ole ollut tyytyväinen moottoripyörääni, enkä sen huoltoihin, enkä renkaan vaihtoihin, enkä mp-asuihin, enkä mp-kauppiaisiin, enkä mp-asuste kauppiaisiin, enkä ylipäätään mihinkiin mp:hen liittyvään. Kaikki Mp-renkaat ja hanskat yms. ovat ylihinnoiteltuja, lisäksi MP-vaatteista on vaikeaa löytää oikean kokoisia asusteita ja motoristit yleisesti ajatellen näyttävätkin aika hullunkurisilta tämän johdosta.

        Yksinkertaisesti koko MP-touhu haiskastaa rahastukselta ja ON sitä, en voi edes kuvitella, minkä hintaiseksi varsinaisen 1% MP-jengin jäsenyys tulisi. Maksan jo aivan helvetisti liikaa moottoripyöräilystä, enkä pahemmin edes pidä mootoripyöräilystä. Minusta koko moottoripyöräily on aika syvältä, en haluisi sen johdosta liittyä mihinkään MP-jengiin.
        Toki, MP-jengi, jostakin moottoripyöräilyä vähemmän harrastaneesta voi kuulostaa hienolta, mutta hieman kokeneempana motiristina voin sanoa, että moottoripyöräily on silkkaa rahastusta ja lisäksi aika syvältä revitty harrastus.


      • Hra. Pekkala
        Pekkala kirjoitti:

        UNOHDA, moottoripyöräily on oikeasti perseestä!!!!!

        Bandidoksen liivit ovat todellakin komeat. Rikkaitten vanhempien Espoolaisjengi on vaikutusvaltaisin MP-jengi, mutta yllättävän huonossa maineessa, ihan maailman laajuisesti ajatellenkin. Voimme vetää ainoastaan yhden johtopäätöksen tästä helvetin-jengistä, että sen jäsenet ovat erittäin persoja kiusaamaan yksin olevia ihmisiä ja minä esimerkiksi en tykkää yhtään kiusattuna olemisesta. En tosin usko, että Bandidos on yhtään parempi, mutta heidän jengistään uskaltaa käyttää sentään sen omaa nimeä.

        Minusta on ihmeellistä, että lähdetään etsimään karkkikaupoista rasismia - lakupatukka. Taikka MP-jenkin rekisteröityä logoa etäisesti muistuttavaa vaatekappaletta lasten vaatteista jopa Ruotsista asti.

        Syy miksi en liittyisi MP-jengeihin on yksinkertaisesti se, että en ole ollut tyytyväinen moottoripyörääni, enkä sen huoltoihin, enkä renkaan vaihtoihin, enkä mp-asuihin, enkä mp-kauppiaisiin, enkä mp-asuste kauppiaisiin, enkä ylipäätään mihinkiin mp:hen liittyvään. Kaikki Mp-renkaat ja hanskat yms. ovat ylihinnoiteltuja, lisäksi MP-vaatteista on vaikeaa löytää oikean kokoisia asusteita ja motoristit yleisesti ajatellen näyttävätkin aika hullunkurisilta tämän johdosta.

        Yksinkertaisesti koko MP-touhu haiskastaa rahastukselta ja ON sitä, en voi edes kuvitella, minkä hintaiseksi varsinaisen 1% MP-jengin jäsenyys tulisi. Maksan jo aivan helvetisti liikaa moottoripyöräilystä, enkä pahemmin edes pidä mootoripyöräilystä. Minusta koko moottoripyöräily on aika syvältä, en haluisi sen johdosta liittyä mihinkään MP-jengiin.
        Toki, MP-jengi, jostakin moottoripyöräilyä vähemmän harrastaneesta voi kuulostaa hienolta, mutta hieman kokeneempana motiristina voin sanoa, että moottoripyöräily on silkkaa rahastusta ja lisäksi aika syvältä revitty harrastus.

        Luen suurella mielenkiinnolla kirjoittamiasiasi vieestejä, mutta kyrillinen näppäimistöni on hieman hankala arabialaisten kirjaiten osalta vastatakseni sinun teksteihisin, Toivon sinulta lisää kirjoitelmia.
        Terveisin; Lukijasi........... ja ehkä muutakin
        Terveisin: Je ponses toi. "orvokki"


    • Gusto

      Kuinkahan tärkeäksi olet kokenut tällaisenkin gallupin tekaisemisen henkirikospalstalle, ilmeisesti sinua kaikenlaiset jengit kiinnostavat melkoisenkin paljon?

      Itse en liittyisi mihinkään jengiin, enkä ole edes ajatellut koskaan moista asiaa. Ei sellainen kiinnostaisi.

      Sinullahan luonnollisesti onkin varmasti jo oma valintasi tiedossa?

      • on raukkamaisin

        siihen en ainakaan liittyisi. Siellä ovat miehetkin munattomia.


    • loser123

      natural born losers-jengiin!voitaisiin syödä jätskiin!ja neppailla.

      • Pekkala

        En tosin itse voisi ajatellakkaan riistäväni ihmisen henkeä, liittyäkseni johonkin jengiin.
        NBK varmasti on luotettavimmasta päästä oleva jengi, mutta huorat ym. alamaailman kuona-aines ilmiantaa VARMASTI henkirikoksen tekijät. Sana leviää alamaailmassa nopeammin kuin kulovalkea, joten aika äkkiä henkirikoksesta jäisi kiinni: huorat ja vastaavat eivät voi luonnolleen mitään. Ne suomalaiset henkirikoksen tekijät, jotka eivät ole jääneet kiinni ovat kyenneet hävittämään jälkensä, taikka eivät ole tehneet muita rikoksia, eivätkä täten ole olleet edes epäiltyinä.


    • Pekkala, nyt on

      Iltalääkkeen aika.

      • Pekkala

        Tai ehkä vähän enemänkin, onhan nyt perjantai!!!


      • hyvinkin
        Pekkala kirjoitti:

        Tai ehkä vähän enemänkin, onhan nyt perjantai!!!

        Ota, Pekkala, silti se iltalääke, pysyy nuppi koossa, eikä ajatus ala lentää turhan korkeella.


      • Pekkala
        hyvinkin kirjoitti:

        Ota, Pekkala, silti se iltalääke, pysyy nuppi koossa, eikä ajatus ala lentää turhan korkeella.

        Sen johdosta vitutus on kovimmillaan. Minä vihaan moottoripyöräilyä, missä on se vapaus ja ajamisen ilo? Pelkkä ajatuskin jostakin 1% jengistä, jonka jäsenet ovat valmiita istumaan vuosia vankilassa vain saadakseen jalkapohjansa puutumaan ja maksamaan omaisuuksia pyörästä, jota joutuu huoltamaan vähän väliä, pöyristyttää minua.
        Minä olen niitä nautintoja hakevia ihmisiä, jotka juovat vain hyviä juomia ja syövät vain maukkaita ruokia. Siis en ole niitä, jotka nauttisivat siitä, että joku homo ruoskisi tai repisi heitä kiveksistä, eli en ole 1% motoristi ainesta. Montakohan hyvää olut tuoppia ja maukasti pizzaa olisin voinut syödä sillä hinnalla, mikä minulta on mennyt vuosien mittaan tähän jalkapojien puudutusväline-harrastukseen?
        Voi olla, että otan sen unilääkkeen, koska nyt vituttaa ja paljon!!!
        Haluaisiko joku kenties vaihtaa vanhan pyöräni vaikkapa uuteen audiin, annan vaihdossa epäsopivia mp-asusteita. Koska uuden audin verran minulla on mennyt rahaa pyörään, huoltoihin, epäsopiviin asusteisiin, bensaan, renkaisiin, kohttuutoman kalliisiin vakuutuksiin...


      • takia Pekkala
        Pekkala kirjoitti:

        Sen johdosta vitutus on kovimmillaan. Minä vihaan moottoripyöräilyä, missä on se vapaus ja ajamisen ilo? Pelkkä ajatuskin jostakin 1% jengistä, jonka jäsenet ovat valmiita istumaan vuosia vankilassa vain saadakseen jalkapohjansa puutumaan ja maksamaan omaisuuksia pyörästä, jota joutuu huoltamaan vähän väliä, pöyristyttää minua.
        Minä olen niitä nautintoja hakevia ihmisiä, jotka juovat vain hyviä juomia ja syövät vain maukkaita ruokia. Siis en ole niitä, jotka nauttisivat siitä, että joku homo ruoskisi tai repisi heitä kiveksistä, eli en ole 1% motoristi ainesta. Montakohan hyvää olut tuoppia ja maukasti pizzaa olisin voinut syödä sillä hinnalla, mikä minulta on mennyt vuosien mittaan tähän jalkapojien puudutusväline-harrastukseen?
        Voi olla, että otan sen unilääkkeen, koska nyt vituttaa ja paljon!!!
        Haluaisiko joku kenties vaihtaa vanhan pyöräni vaikkapa uuteen audiin, annan vaihdossa epäsopivia mp-asusteita. Koska uuden audin verran minulla on mennyt rahaa pyörään, huoltoihin, epäsopiviin asusteisiin, bensaan, renkaisiin, kohttuutoman kalliisiin vakuutuksiin...

        täällä valittaa omista vitutuksistaan? Miten ne kuuluu henkirikospalstalle?


      • Pekkala
        takia Pekkala kirjoitti:

        täällä valittaa omista vitutuksistaan? Miten ne kuuluu henkirikospalstalle?

        Ei mitään sen kummempaa. Eihän tämä sinunkaan viestisi liittynyt henkirikoksiin.


      • ccb
        Pekkala kirjoitti:

        Ei mitään sen kummempaa. Eihän tämä sinunkaan viestisi liittynyt henkirikoksiin.

        Toi oli hyvä..


      • Maury
        Pekkala kirjoitti:

        Ei mitään sen kummempaa. Eihän tämä sinunkaan viestisi liittynyt henkirikoksiin.

        No kun offtopicissa ollaan kerta jo aloitusviestistä alkaen niin silloinhan se on sama mitä offtopicia muukin sisältö on niin kauan kun niihin annetaan vaan kirjoitella.


    • hilirimpsis,plom

      "eikä sellaista rikollisjengiä luonnollisesti ole olemassakaan, joka ei tekisi rikoksia myös jengiin pyrkiville ja jengin jäsenille.

      Luonnollisesti tuo on vain sinun päässäsi syntynyt ajatus. Kurinpitotoimia veljille järjestetään, mutta todellakaan täysjäsenille ei tehdä jäynää. Lojaalisuus toimii. Uskot tai et.

      • Pekkala

        Tuli tässä lisäksi mieleen, että aika rankkoja nuo kurinpitotoimet ovat olleet suomen alamaailmassa, siis "veljien" keskuudessa. Esimerkiksi Sami Huhtimon teloitus, sen takia, ettei hänestä ollut ainesta NBK:n jäseneksi. Huhtimo sai olla jäsen, mutta sai maksaa kovan hinnan siitä, ettei oikeasti kyennytkään tappamaan ketään. Mielestäni tuo on aika rankkaa kurinpitoa!!


    • Anonyymi

      Mites Sinne moottopyörä kerho minä. Sinne tulla

      • Anonyymi

        Minä haluan liittynyt liivijenki


    • Anonyymi

      Miks mun pitäis liittyä jengiin? Voi kai sitä pahaa tehdä ilman niitäkin? Ite en tarvii kuvii tai liivii siihen että pystyn lopttamaan jonku. Tämän hetkinen suomi provosoi siihen kyllä erityisen vahvasti. Jos ihmiseltä viedään piikin takia työ ja leipä pöydästå. Ni jo alkaa tapahtua. Oikeen odotan sitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe