Osaaks kukaan sanoa et voinko käyttää tota ovestin voidetta herpeksen "jälkihoitona"??
Mulla nimittäin limakalvot on punaset, aristavat ja ne kutisee kauheesti...
Mulle suositeltiin tota ovestin voidetta mut luin netistä et se on vaihdevuosiin tarkotettu.. ja mä oon 20 :)
Ovestin-voide?
9
4597
Vastaukset
- kun kerran
lääkäri antoi ohjeeksi. Itse en tiedä tuosta herpeksestä, mutta muihin vaivoihin olen käyttänyt (ja on auttanut). Oon 22v.
- Tiinis
Eli siit ei tuu mitää sivuvaikutuksii ku sehän sisältää hormonii? ku apteekissa sanovat et kokeile omalla vastuulla... niin en nyt tiedä :/
- älä viitti..
Tiinis kirjoitti:
Eli siit ei tuu mitää sivuvaikutuksii ku sehän sisältää hormonii? ku apteekissa sanovat et kokeile omalla vastuulla... niin en nyt tiedä :/
Hei, älä rupee laittaa tohon juttuun mitään vaihtarioireisiin tarkoitettua hormoonivoidetta. Sitä kait joskus lääkäri suosittelee nuoremmille virtsavaivoihin. Laita ennemin jotain hiivaan tark. voidetta tai ota yhteyttä lääkäriin ja kysy sopivaa lääkettä:)
- hiivaan?!
älä viitti.. kirjoitti:
Hei, älä rupee laittaa tohon juttuun mitään vaihtarioireisiin tarkoitettua hormoonivoidetta. Sitä kait joskus lääkäri suosittelee nuoremmille virtsavaivoihin. Laita ennemin jotain hiivaan tark. voidetta tai ota yhteyttä lääkäriin ja kysy sopivaa lääkettä:)
Älä ihmeessä laita hiivatappoaineita herpeksen ärsyttämille limakalvoille! Se ei tee hyvää. Hiivalääkettä laitetaan, kun on hiiva! Ne aineet eivät hoida limakalvoja, vaan ovat jopa ärsyttäviä. Niiden tarkoitus on tappaa hiiva. On se kumma, kun hiivalääkkeitä suositellaan joka vaivaan. Sitten ihmetellään jatkuvia kutinoita ja kuolematonta hiivaa.
Ovestin on ihan vain estrogeenivoide, eikä sen käyttö katso ikää. Estrogeenin puutteesta johtuvaan limakalvoarkuuteen se auttaa. Nykyään sellaista on naisilla tosi usein mm. e-pillereiden takia. Voi olla, että se auttaa sinulla, ehkä ei. Minusta vaikka Bepanthen voisi olla parempi voide. Sen B-vitamiini vahvistaa hyvin limakalvoja. Sitä voi käyttää kaikenaisiin ihon ja limakalvojen pikkuvaivoihin. Nopeuttaa paranemista tosi hyvin. - Tiinis
hiivaan?! kirjoitti:
Älä ihmeessä laita hiivatappoaineita herpeksen ärsyttämille limakalvoille! Se ei tee hyvää. Hiivalääkettä laitetaan, kun on hiiva! Ne aineet eivät hoida limakalvoja, vaan ovat jopa ärsyttäviä. Niiden tarkoitus on tappaa hiiva. On se kumma, kun hiivalääkkeitä suositellaan joka vaivaan. Sitten ihmetellään jatkuvia kutinoita ja kuolematonta hiivaa.
Ovestin on ihan vain estrogeenivoide, eikä sen käyttö katso ikää. Estrogeenin puutteesta johtuvaan limakalvoarkuuteen se auttaa. Nykyään sellaista on naisilla tosi usein mm. e-pillereiden takia. Voi olla, että se auttaa sinulla, ehkä ei. Minusta vaikka Bepanthen voisi olla parempi voide. Sen B-vitamiini vahvistaa hyvin limakalvoja. Sitä voi käyttää kaikenaisiin ihon ja limakalvojen pikkuvaivoihin. Nopeuttaa paranemista tosi hyvin.Mä oon jo laittanu sitä bepanthenii monen viikon ajan mut ei se oo auttanu.. keinot alkaa olee lopussa.. oon sitä canesten hiivavoidetta laittanu nyt parina päivänä jos se veis sen kutinan pois.
Yks kenel oli paha herpes ni oli kuulemma laittanu canestenii ensin ja sit ovestin-voidetta.. täytyy varmaa tarkistaa se joltain lääkäriltä vielä uskaltaako laittaa... - ehkä liikaa..
Tiinis kirjoitti:
Mä oon jo laittanu sitä bepanthenii monen viikon ajan mut ei se oo auttanu.. keinot alkaa olee lopussa.. oon sitä canesten hiivavoidetta laittanu nyt parina päivänä jos se veis sen kutinan pois.
Yks kenel oli paha herpes ni oli kuulemma laittanu canestenii ensin ja sit ovestin-voidetta.. täytyy varmaa tarkistaa se joltain lääkäriltä vielä uskaltaako laittaa...Musta tuntuu, että tota Bepathenia ylistetään hieman liikaa. Onhan se hyvä ja auttaa esim. yhdynnän jälkeen limakalvo hiertymiin. Mun mielestäni em. voide on aikas kuivaa, eikä auta kutinoihin. Toi Bellavita rasvaisempi A-vitamiinivoide on hyvä alapäähän. Se kutina tarttis saada ensin pois. Canesten on siinä ollut aika hyvä..ainakin mulle(on sitte ollu hiivaa tai ei) Tuntuuks, että Canesten helpottais sun kutinaasi?
- Tiinis
ehkä liikaa.. kirjoitti:
Musta tuntuu, että tota Bepathenia ylistetään hieman liikaa. Onhan se hyvä ja auttaa esim. yhdynnän jälkeen limakalvo hiertymiin. Mun mielestäni em. voide on aikas kuivaa, eikä auta kutinoihin. Toi Bellavita rasvaisempi A-vitamiinivoide on hyvä alapäähän. Se kutina tarttis saada ensin pois. Canesten on siinä ollut aika hyvä..ainakin mulle(on sitte ollu hiivaa tai ei) Tuntuuks, että Canesten helpottais sun kutinaasi?
Mä oon vast pari päivää sitä canestenii laittanu.. ei ainakaa viel oo kauheesti auttanu. aamulla taas laitoin bepanthenii ku on tuttu ja turvallinen :)
Turhauttavaa näitten limakalvojen kanssa..ei ne mua muuten niin häiritsis se punotus ja kutina mutku mul on poikaystävä ja neljään kuukauteen ei oo voinu seksii kuvitellakaa ku on niin aristavat paikat et sattuis :(
ja sit luin kauhukertomuksii et jollain on vuosikausii ollu limakalvot paskana herpeksen takii.. ja nyt pelottaa :( - oletko käyny..
Tiinis kirjoitti:
Mä oon vast pari päivää sitä canestenii laittanu.. ei ainakaa viel oo kauheesti auttanu. aamulla taas laitoin bepanthenii ku on tuttu ja turvallinen :)
Turhauttavaa näitten limakalvojen kanssa..ei ne mua muuten niin häiritsis se punotus ja kutina mutku mul on poikaystävä ja neljään kuukauteen ei oo voinu seksii kuvitellakaa ku on niin aristavat paikat et sattuis :(
ja sit luin kauhukertomuksii et jollain on vuosikausii ollu limakalvot paskana herpeksen takii.. ja nyt pelottaa :(Käy tuolla terveyskirjasto.fi sivulla ja laita hakusanaksi herpes ja sieltä genitaali-sukuelinherpes naisilla. Jospa sieltä löytyis jotain mitä et vielä tiedä..!
- Tiinis
oletko käyny.. kirjoitti:
Käy tuolla terveyskirjasto.fi sivulla ja laita hakusanaksi herpes ja sieltä genitaali-sukuelinherpes naisilla. Jospa sieltä löytyis jotain mitä et vielä tiedä..!
Ei siellä mitään ollu mitä en jo tietäis.. mulla itseasias enemmänki itellä tietoo herpeksestä ku mitä tolla sivulla oli.
Se on kato vaan niin, et mä oon yks niistä harvoista joilla toi yleinen herpes oireiden kuvaus ei pidä paikkaansa. Niinhän mulle hoettiin alussa kovasti et kyllä se paris viikos ohi menee, vaan oonpa 4kk jo ollu enemmän tai vähemmän herpeksen kouris.. enää en uskalla edes ajatella koska mahd. olisin täysin terve. Mulle on jääny joku jälkitila noihin limakalvoihin.. naistenklinikan päivystykses kävin viimeks perjantaina ja sano et kuukausii voi mennä et limakalvot parantuu, ja sille ei voi tehdä mitään.. sain vähän toivoo toiselta palstalta ku siellä yks nainen oli sairastanu rajun herpeksen ja neuvo käyttää canesten ovestin yhdistelmää.. täytyy nyt kuitenki soittaa johonki lääkärille et uskaltaaks sitä noin vaan laittaa.. kaikki keinot täs alkaa olla kokeiltu kohta :( ARGH! mä en jaksa tätä enää :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769