En ole ennen tilannut 1:18 malleja ulkomailta mutta nyt kiinnostas tilata , etenkin Modelcarworld nimisestä firmasta löytys mielenkiintoisia malleja.
Miten toimitukset on pelanneet?
Uskallanko vinguttaa visaa!
Saksasta tilaaminen.
4
974
Vastaukset
- Suomesta?
Eiköhän noitakin uskalla käyttää.
Eri asia kannattaako maksaa 16 € postikuluja. Ite oon suosinut kotimaista. - Keräilijä
Ihan luotettava firma tuo on, tilaa vaan. Ainakaan mulla ei ole ikinä ollut mitään epäselvyyksiä heidän kanssaan. Kuusitoista euroa on tietysti paljon, jos on vain yhtä mallia tilaamassa, mutta ainakin itse tilaan useamman kerrallaan vähän harvemmin, jolloin se ei tunnu niin pahalta. Eipä kukaan kotimainenkaan ilmaiseksi mitään lähetä ja harva meistä kai pienoismallikaupan naapurissakaan asuu...
- vastauksista!
Kokeilin tilata tänään kokeeksi yhden 1:18 mallin.
Katotaan miten äijän käy!
Suomalaisia firmoja oon käyttäny vuodesta 1992 alkaen ja tulen jatkossakin pääasiallisesti käyttämään. Joitakin malleja ei vain saa Suomesta / Suomeen millään vaikka oon kokeillu tilata 4 firman kautta!
Postikulut vähän hirvitti, mutta mikä ois ilmasta tässä maassa muutenkaan ja harrastushan tää on!?!?! - Anonyymi
Modelcarworldin asiakkaille on varmaan tullutkin sähköpostiviesti, mutta jos se on mennyt ohi silmien, niin kerron, että ko. firma on joutunut tietomurron kohteeksi ja asiakastiedot ovat päässeet vääriin käsiin.
Kannattaa käydä vaihtamassa salasana mitä pikimmiten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711