En ole ennen tilannut 1:18 malleja ulkomailta mutta nyt kiinnostas tilata , etenkin Modelcarworld nimisestä firmasta löytys mielenkiintoisia malleja.
Miten toimitukset on pelanneet?
Uskallanko vinguttaa visaa!
Saksasta tilaaminen.
4
960
Vastaukset
- Suomesta?
Eiköhän noitakin uskalla käyttää.
Eri asia kannattaako maksaa 16 € postikuluja. Ite oon suosinut kotimaista. - Keräilijä
Ihan luotettava firma tuo on, tilaa vaan. Ainakaan mulla ei ole ikinä ollut mitään epäselvyyksiä heidän kanssaan. Kuusitoista euroa on tietysti paljon, jos on vain yhtä mallia tilaamassa, mutta ainakin itse tilaan useamman kerrallaan vähän harvemmin, jolloin se ei tunnu niin pahalta. Eipä kukaan kotimainenkaan ilmaiseksi mitään lähetä ja harva meistä kai pienoismallikaupan naapurissakaan asuu...
- vastauksista!
Kokeilin tilata tänään kokeeksi yhden 1:18 mallin.
Katotaan miten äijän käy!
Suomalaisia firmoja oon käyttäny vuodesta 1992 alkaen ja tulen jatkossakin pääasiallisesti käyttämään. Joitakin malleja ei vain saa Suomesta / Suomeen millään vaikka oon kokeillu tilata 4 firman kautta!
Postikulut vähän hirvitti, mutta mikä ois ilmasta tässä maassa muutenkaan ja harrastushan tää on!?!?! - Anonyymi
Modelcarworldin asiakkaille on varmaan tullutkin sähköpostiviesti, mutta jos se on mennyt ohi silmien, niin kerron, että ko. firma on joutunut tietomurron kohteeksi ja asiakastiedot ovat päässeet vääriin käsiin.
Kannattaa käydä vaihtamassa salasana mitä pikimmiten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153