Onko kellään kokemuksia tämän välin kulkemisesta junalla tai bussilla?..paljonko maksaa ja kauanko kestää?
Vastaukset 4
- Nimetön
Ties kuinka monta kertaa olen mennyt, kato aikataulut ja hinnat www.db.de eli saksan rautateiden sivuilta. Suoraa yhteyttä ei taida olla, mutta jos osaat numerot 1-15, niin etköhän osaa vaihtaa junaa vaikka joutuisit ihan raidettakin vaihtamaan ;)
- Jormass
http://www.airport-transfer.com/indexcenter_englishflashless.htm
Tuolta voit tilata minibussin/taksin, joka vie suoraan Innsbruckista Muncheniin tai toisinpäin tai ihan miten päin tahansa...
Hintaa 42 €/suunta tai 72 €/meno-paluu. Mielestäni paljon kätevämpi kuin juna ja riippuen vähän kuinka paljon jengiä sinne on tulossa kyytiin, ajoittain myös nopeampi. - Limone
Kyllä Münchenistä pääsee junaa vaihtamattakin Innsbruckiin. Esimerkiksi Italiaan menevällä pikajunalla pääset sinne. Juna ei pysähtele ihan yhtä paljon kuin paikallisliikenteen juna. Matka aika muistaakseni reilu pari tuntia.
- on...
Jos nousee lentokentältä paikallisjunaan niin pitää vaihtaa heti pian Ostbahnhofilla, mutta sitten on kyllä ilman vaihtoja Innsbruckiin(olen ajanut monet kerrat tuota väliä enkä koskaan ole joutunut muualla vaihtamaan). Tarkkana pitää olla vastaavasti toiseen suuntaan ajaessa, kaikki junat ei aja Hauptbahnhofille vaan Ostbahnhofin kautta eteenpäin kohti Augsburgia, nimim. kokemusta on..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525