menkat myöhässä muutaman päivän.
normaalisti tulevat just päivälleen.
testiä en ole vielä tehnyt mutta rinnat on kipeät ja juuri tuossa saunassa käviessäni huomasin rintojen kohdalla verisuonet ovat ihan pinnassa ja sinisenä ne erottaa ihoa kun katselee peilistä.
ja rintojen päässä valkosia pieniä näppylöitä.
onko muilla ollut raskaana ollessaan verisuonet tosi pinnassa että ne näkee jo kaukaa?
verisuonet pinnassa.raskaanako?
5
5206
Vastaukset
- hohhoh
Lämpimässä ihon verisuonet laajenevat ja ihminen alkaa hikoilla, tämä on luonnollista ruumiinlämmön säätelyä. Jos menisit kylmään, kävisi päinvastoin.
Eli kannattaa hankkia se testi, jos haluat oikeasti tietää asianlaidan. Tai odottaa 9 kk...eli siinä se tulikin ja olen tuossa muutaman vastauksen saanutkin tuolta odotuspuolelta että verisuonet tulevat pintaan kun raskaus alkaa.ei jokaisella ole näin ja voihan olla sattumaakin mutta menkkoja ei kuulu eikä näy.ja jos sunnuntaina vielä sama tilanne teen testin.
ja aikaisempia lapsia on neljä joten tiedän kyllä missä vaiheessa sen testin teen.
tämä on kyllä kysyksiä varten tämäkin palsta.ei tulis mieleenkää ruveta vittuilee jollekkin joka kysyy asiaa.
no mut näitä näköjää riittää kun on aikaa toho kellon aikaa vastailla typeriä.- oot testannu??
elk2007 kirjoitti:
eli siinä se tulikin ja olen tuossa muutaman vastauksen saanutkin tuolta odotuspuolelta että verisuonet tulevat pintaan kun raskaus alkaa.ei jokaisella ole näin ja voihan olla sattumaakin mutta menkkoja ei kuulu eikä näy.ja jos sunnuntaina vielä sama tilanne teen testin.
ja aikaisempia lapsia on neljä joten tiedän kyllä missä vaiheessa sen testin teen.
tämä on kyllä kysyksiä varten tämäkin palsta.ei tulis mieleenkää ruveta vittuilee jollekkin joka kysyy asiaa.
no mut näitä näköjää riittää kun on aikaa toho kellon aikaa vastailla typeriä.miten kävi? :)
- varsinkin ne
näppylät rinnoissa! Onnea;)
- gyne
verisuonet rintakehässä pinnassa ja tummempina on kyllä raskauden yksi merkki. Verekkyys alkaa lisääntyä heti kun alkio kiinnittynyt ja tämä voi näkyä verisuonten muutoksena myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941