Lihavuus

Rambo

Minun ongelmani,on lihavuus ja kärsin siitä paljon ,inhoavatko kaikki ihmiset lihavia ihmisiä varsinkin naiset katsovat hyvin karsaasti, pitääkö paikkaansa. Kommentteja kiitos

32

2537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laiharilla

      halua tehdä jotakin asian johdosta?

    • hoikka

      Jos lihavuus on sinulle ongelmaksi asti, niin siihen ei ole kuin yksi ratkaisu: laihduta. Ulkonäön lisäksi tulevat lihavuudesta aiheutuvat terveysriskit.
      Ota itseäsi niskasta kiinni: syö vähemmän, katso mitä syöt, liiku enemmän. Se on totaalinen elämäntapamuutos, mutta hyvin palkitseva.
      Hyvää kevään jatkoa!

    • Hölkkääjä

      Läskit pakkohoitoon. Lihavat ovat tämän maan vitsaus numero yksi. Heistä on enemmän kuluja kuin muista sairauksista yhteensä. He ovat laiskoja ja sairaslomalla jatkuvasti, syövät kauheita määriä ja tuottavat jätettäkin näin ollen hirveitä määriä. Täyttävät kaikki leikkausjonot n. 35 vuotiaana ja ovat siitä lähtien jossain jonossa ja syövät todella kallita lääkkeitä loppuelämänsä kun kaikki olisi vältettävissä vain laihduttamisella. Valittavat vaan ettei heitä kohdella normaaleina ihmisinä. Sitä paitsi he ovat vaan joka paikassa tukkeena ja tiellä ja yleensä vielä haisevat.

      Kyllä, kaikki inhoavat läskikasoja, kaikki eivät vaan sano sitä ääneen kun nykyään ei saa ketään muuta kuin valkoista miestä haukkua julkisesti. Kaikkien muiden haukkuminen on jollain tapaa tuomittavaa tai paheksuttavaa ja "kertoo haukkujasta itsestään tosi paljon"

      • niin...

        Kiitos vaan toiset ihmiset huomioonottavasta kommentistasi, tämäkin kertoi Sinusta itsestäsi tosi paljon. Muistit varmaan, että on olemassa myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät esim sairautensa takia kykene liikkumaan kuin jonkin hassun metrin kerrallaan.
        Mietinkin, että kävelisinkö vai hölkkäisinkö sen matkan ?

        Juu, tiedän että pitäisi syödä vähemmän kuin kuluttaa, mutta koska tunnut olevan alan rautainen ammattilainen, kertoisitko miten muutan esim ruokavaliotani. Syön aamuisin 4-viljanpuuroa, 3 näkkileipää, ja 2 lasia mehua.
        Lounaaksi yleensä keittoja, pääosin kasviksia, joskus kalaa, joskus jotain muuta. 1 kuppi kahvia päivässä, ei sokeria, kermaa, ei minkäälaista kahvileipää. Jogurtin saatan toisinaan syödä, sekin rasvatonta. En syö karkkeja, suklaata, tai mitään muuta makeaa.
        En tupakoi tai käytä alkoholia. Iltaisin juon kupin teetä.

        Siitä huolimatta ylipainoa on. Monet lääkärit ja ravitsemisterapeutit ovat yrittäneet auttaa minua, tuloksetta. Mutta nyt olisi Sinulla oiva tilaisuus olla apuna asiassa jossa ammattilaiset ovat ymmällään.
        Löytyi tällainen hölkkääjä joka tietää avun. Varmaan kerrot sen minullekin.
        Olethan niin ystävällinen ??

        Hyvää kevättä


      • Hölkkäjä
        niin... kirjoitti:

        Kiitos vaan toiset ihmiset huomioonottavasta kommentistasi, tämäkin kertoi Sinusta itsestäsi tosi paljon. Muistit varmaan, että on olemassa myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät esim sairautensa takia kykene liikkumaan kuin jonkin hassun metrin kerrallaan.
        Mietinkin, että kävelisinkö vai hölkkäisinkö sen matkan ?

        Juu, tiedän että pitäisi syödä vähemmän kuin kuluttaa, mutta koska tunnut olevan alan rautainen ammattilainen, kertoisitko miten muutan esim ruokavaliotani. Syön aamuisin 4-viljanpuuroa, 3 näkkileipää, ja 2 lasia mehua.
        Lounaaksi yleensä keittoja, pääosin kasviksia, joskus kalaa, joskus jotain muuta. 1 kuppi kahvia päivässä, ei sokeria, kermaa, ei minkäälaista kahvileipää. Jogurtin saatan toisinaan syödä, sekin rasvatonta. En syö karkkeja, suklaata, tai mitään muuta makeaa.
        En tupakoi tai käytä alkoholia. Iltaisin juon kupin teetä.

        Siitä huolimatta ylipainoa on. Monet lääkärit ja ravitsemisterapeutit ovat yrittäneet auttaa minua, tuloksetta. Mutta nyt olisi Sinulla oiva tilaisuus olla apuna asiassa jossa ammattilaiset ovat ymmällään.
        Löytyi tällainen hölkkääjä joka tietää avun. Varmaan kerrot sen minullekin.
        Olethan niin ystävällinen ??

        Hyvää kevättä

        Arvasin, että tähän vastaa heti ihminen jota asia ei edes kosketa. Läskit liikkeelle pakolla ja jää taas resursseja hoitaa oikeasi apua tarvitsevia. Älä sinä puutu tähän. Jos tiedät olevasi oikeasti sairas, ei asian luulisi koskettavan sinua.


      • Hölkkääjä
        niin... kirjoitti:

        Kiitos vaan toiset ihmiset huomioonottavasta kommentistasi, tämäkin kertoi Sinusta itsestäsi tosi paljon. Muistit varmaan, että on olemassa myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät esim sairautensa takia kykene liikkumaan kuin jonkin hassun metrin kerrallaan.
        Mietinkin, että kävelisinkö vai hölkkäisinkö sen matkan ?

        Juu, tiedän että pitäisi syödä vähemmän kuin kuluttaa, mutta koska tunnut olevan alan rautainen ammattilainen, kertoisitko miten muutan esim ruokavaliotani. Syön aamuisin 4-viljanpuuroa, 3 näkkileipää, ja 2 lasia mehua.
        Lounaaksi yleensä keittoja, pääosin kasviksia, joskus kalaa, joskus jotain muuta. 1 kuppi kahvia päivässä, ei sokeria, kermaa, ei minkäälaista kahvileipää. Jogurtin saatan toisinaan syödä, sekin rasvatonta. En syö karkkeja, suklaata, tai mitään muuta makeaa.
        En tupakoi tai käytä alkoholia. Iltaisin juon kupin teetä.

        Siitä huolimatta ylipainoa on. Monet lääkärit ja ravitsemisterapeutit ovat yrittäneet auttaa minua, tuloksetta. Mutta nyt olisi Sinulla oiva tilaisuus olla apuna asiassa jossa ammattilaiset ovat ymmällään.
        Löytyi tällainen hölkkääjä joka tietää avun. Varmaan kerrot sen minullekin.
        Olethan niin ystävällinen ??

        Hyvää kevättä

        Arvasin, että tähän vastaa heti ihminen jota asia ei edes kosketa. Läskit liikkeelle pakolla ja jää taas resursseja hoitaa oikeasi apua tarvitsevia. Älä sinä puutu tähän. Jos tiedät olevasi oikeasti sairas, ei asian luulisi koskettavan sinua. 99% ihrakasoista on ihroja omasta tahdostaan.


      • Minä
        niin... kirjoitti:

        Kiitos vaan toiset ihmiset huomioonottavasta kommentistasi, tämäkin kertoi Sinusta itsestäsi tosi paljon. Muistit varmaan, että on olemassa myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät esim sairautensa takia kykene liikkumaan kuin jonkin hassun metrin kerrallaan.
        Mietinkin, että kävelisinkö vai hölkkäisinkö sen matkan ?

        Juu, tiedän että pitäisi syödä vähemmän kuin kuluttaa, mutta koska tunnut olevan alan rautainen ammattilainen, kertoisitko miten muutan esim ruokavaliotani. Syön aamuisin 4-viljanpuuroa, 3 näkkileipää, ja 2 lasia mehua.
        Lounaaksi yleensä keittoja, pääosin kasviksia, joskus kalaa, joskus jotain muuta. 1 kuppi kahvia päivässä, ei sokeria, kermaa, ei minkäälaista kahvileipää. Jogurtin saatan toisinaan syödä, sekin rasvatonta. En syö karkkeja, suklaata, tai mitään muuta makeaa.
        En tupakoi tai käytä alkoholia. Iltaisin juon kupin teetä.

        Siitä huolimatta ylipainoa on. Monet lääkärit ja ravitsemisterapeutit ovat yrittäneet auttaa minua, tuloksetta. Mutta nyt olisi Sinulla oiva tilaisuus olla apuna asiassa jossa ammattilaiset ovat ymmällään.
        Löytyi tällainen hölkkääjä joka tietää avun. Varmaan kerrot sen minullekin.
        Olethan niin ystävällinen ??

        Hyvää kevättä

        Mielestäni lihavuus ei ole rumaa, vaan usein jopa seksikästä.Pidän itse miehestä, joka varmaan on monenkin mittapuun mukaan lihava, mutta mielestäni se ei vaikuta mitenkään häneen ihmisenä.
        Toivottavasti sinäkin tapaat fiksuja ihmisiä, jotaka pystyvät näkemään sinussa muutakin kuin ulkokuoren.
        Oikein hyvää kevättä Sinulle:-)


      • Donitsi57
        Minä kirjoitti:

        Mielestäni lihavuus ei ole rumaa, vaan usein jopa seksikästä.Pidän itse miehestä, joka varmaan on monenkin mittapuun mukaan lihava, mutta mielestäni se ei vaikuta mitenkään häneen ihmisenä.
        Toivottavasti sinäkin tapaat fiksuja ihmisiä, jotaka pystyvät näkemään sinussa muutakin kuin ulkokuoren.
        Oikein hyvää kevättä Sinulle:-)

        ... siis itsekin aikamoinen läskisäkki. Läskit diggaa läskejä. Läskit!


      • Erik40
        niin... kirjoitti:

        Kiitos vaan toiset ihmiset huomioonottavasta kommentistasi, tämäkin kertoi Sinusta itsestäsi tosi paljon. Muistit varmaan, että on olemassa myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät esim sairautensa takia kykene liikkumaan kuin jonkin hassun metrin kerrallaan.
        Mietinkin, että kävelisinkö vai hölkkäisinkö sen matkan ?

        Juu, tiedän että pitäisi syödä vähemmän kuin kuluttaa, mutta koska tunnut olevan alan rautainen ammattilainen, kertoisitko miten muutan esim ruokavaliotani. Syön aamuisin 4-viljanpuuroa, 3 näkkileipää, ja 2 lasia mehua.
        Lounaaksi yleensä keittoja, pääosin kasviksia, joskus kalaa, joskus jotain muuta. 1 kuppi kahvia päivässä, ei sokeria, kermaa, ei minkäälaista kahvileipää. Jogurtin saatan toisinaan syödä, sekin rasvatonta. En syö karkkeja, suklaata, tai mitään muuta makeaa.
        En tupakoi tai käytä alkoholia. Iltaisin juon kupin teetä.

        Siitä huolimatta ylipainoa on. Monet lääkärit ja ravitsemisterapeutit ovat yrittäneet auttaa minua, tuloksetta. Mutta nyt olisi Sinulla oiva tilaisuus olla apuna asiassa jossa ammattilaiset ovat ymmällään.
        Löytyi tällainen hölkkääjä joka tietää avun. Varmaan kerrot sen minullekin.
        Olethan niin ystävällinen ??

        Hyvää kevättä

        näkkileivän päälle. Kuvailemallasi dieetillä ei pitäisi lihoa, tai sitten sitä neljän viljan puuroa syöt saavillisen, samoin niitä keittoja. Ehkä puurossasi ja leipiesi päällä ökypaljon rasvaa?


      • eräs
        Hölkkäjä kirjoitti:

        Arvasin, että tähän vastaa heti ihminen jota asia ei edes kosketa. Läskit liikkeelle pakolla ja jää taas resursseja hoitaa oikeasi apua tarvitsevia. Älä sinä puutu tähän. Jos tiedät olevasi oikeasti sairas, ei asian luulisi koskettavan sinua.

        yks idiootti on päässyt kirjoittamaan varmaankin lempi aiheestaan. älä morkkaa ihmisiä heidän ulkonäöstään koskaan et voi tietää mitä sulle itselles tapahtuu ja olen sitä mieltä et laihat ne siellä lääkäreissä juoksee eikä päin vastoin joten poika suu suppuun. ainahan se syy pitää löytää jos ei tupakoitsijoista niin sitten ylipainosta.lääkäri raukat kun ei tiedä muuten vastausta kaikkiin sairauksiin.ja sitä paitsi ei sitä koskaan tiedä vaikka sääkin siellä hölkkäpolulla saat sydärin joten ota poika vaan iisisti ja lakkaa haukkumasta ihmisiä. niin....ja mee hiukan ensin itseesi ennenko alat arvostelemaan ketään hyvää kevättä kumminkin


      • Anonyymi

        En oo kyllä sairaslomilla. Sijaistan laihoja koronapiikkejä ottaneita. Terveempi kuin he. 170/113 ja ei yhtään koronarokotetta. Ei diabetesta tms. Verenpaine 110/70.


    • höpö

      Ei kaikki naiset katso karsaasti lihavia miehiä. Mielestäni lihava mies on seksikäs, en koe laihaa, tai edes treenattua kroppaa millään tavalla kiihottavaksi.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Luukasamiehet oksettaa.


    • Tantor

      Bontsot laihikselle ja heti! Hyi!

      • Anonyymi

        Läskiset on seksikkäitä kun heidän läskinsä hytkyvät eri tahtiin, jos läskiset sattuvat kävelemään tai peräti juoksemaan.
        Todella kiihottavaa.


    • lihava

      Kenenkään ei tarvitse olla lihava. Jokainen laihtuu ihan takuuvarmasti - ei millään ihmepillereillä ja poppaskonsteilla, vaan syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän.

      Tahdonlujuudesta se on kiinni - silloin kun kyseessä ei ole aineenvaihduntahäiriö tms. sairaus.

      Minun mielestäni normaalipainoinen ihminen on silmään sopivin. Anorektisuus / ylipainoisuus ei ole luonnollista.

      Itse en ollut sujut varkain kertyneen ylipainoni kanssa - laihdutin 12 kg ja elämänlaatu parani huomattavasti.

      • Erik40

        Minä olen laihduttanut n. 11 kiloa. Ei kenenkään ole pakko olla läski. Oma valinta.


      • drya
        Erik40 kirjoitti:

        Minä olen laihduttanut n. 11 kiloa. Ei kenenkään ole pakko olla läski. Oma valinta.

        mä olen lihottanut 5 kg ja alan vihdoinkin muistuttaa ihmistä enkä aidanseivästä. ;p


    • Ilkka

      Olin kerran bonantsa eikä se ollut mitään kivaa puuhaa. Ihmiset töllötti kaduilla ja osoitteli. Lihavuuttani kesti vuoden intin jälkeen. Kauheata aikaa. Mikään ei toiminut ja nukutti vaan kokoajan eikä saanut koskaan pimpsukkaa. Nyt kaikki on toisin. Tulin järkiini ja otin itseäni niskasta kiinni ja laihdutin.

    • Erik40

      Laihtuminen on helppoa, ei tarvitse kuin syödä vähemmän kuin kuluttaa.

      • Outoa

        sulla sitten on ällöttävän näköinen ihramaha?


      • Erik40
        Outoa kirjoitti:

        sulla sitten on ällöttävän näköinen ihramaha?

        Olen laihduttanut!


    • drya

      mun mielestä ihminen on kokonaisuus. itse en ainakaan keskity toisen lihavuuteen/laihuuteen vaan siihen miten tämä ihminen ajattelee, puhuu, katsooko silmiin, millainen on ryhti ja liikkeet. kun toisen ihmisen kanssa keskustelee, tuskin siinä miettii miten lihava/laiha toi onkaan vaan pyrkii keskittymään siihen mitä toinen sanoo.

      • nasse

        Ihminen on tosiaankin kokonaisuus. Lihavilla kokonaisuus on viallinen. Kun lihavan ihmisen kanssa keskustelee, miettii vaan koko ajan miten toinen on niin lihava. Ei lihavia voi oikein tosissaan ottaa. Ei järkevä ihminen päästä itseään siihen kuntoon. Lihavuus on mielisairaus.


      • Ihminen
        nasse kirjoitti:

        Ihminen on tosiaankin kokonaisuus. Lihavilla kokonaisuus on viallinen. Kun lihavan ihmisen kanssa keskustelee, miettii vaan koko ajan miten toinen on niin lihava. Ei lihavia voi oikein tosissaan ottaa. Ei järkevä ihminen päästä itseään siihen kuntoon. Lihavuus on mielisairaus.

        ..mä luin "haaviauki" noita teidän tekstejä.. Miten te voitte olla noin julmia toisillenne, saatika itsellenne? Tuli ihan paha olo, kun mietin että nykyään voi olla noin kusipäistä porukkaa ja ihmisiä jotka ajattelee kanssaihmisistään tuolla tavalla. Kyllä pistää miettimään, että missä nämä Isojen ihmisten mollaajat liikkuvat. Ovatko he itse ylipainoisina Painonvartijoissa vai kassaneitinä kassajonossa. Ostakaa jostain vähän käytetty Inhimillisyys.


      • drya
        Ihminen kirjoitti:

        ..mä luin "haaviauki" noita teidän tekstejä.. Miten te voitte olla noin julmia toisillenne, saatika itsellenne? Tuli ihan paha olo, kun mietin että nykyään voi olla noin kusipäistä porukkaa ja ihmisiä jotka ajattelee kanssaihmisistään tuolla tavalla. Kyllä pistää miettimään, että missä nämä Isojen ihmisten mollaajat liikkuvat. Ovatko he itse ylipainoisina Painonvartijoissa vai kassaneitinä kassajonossa. Ostakaa jostain vähän käytetty Inhimillisyys.

        mä en mielestäni millään tavoin mollannut lihavia enkä laihoja, vaan nimenomaan olen sitä mieltä, ettei se ole pääasia. mun mielestä myös lihava ihminen on kaunis. ja edelleenkin eniten kiinnostaa se mitä ihmisen pään sisällä liikkuu, ei suinkaan hänen painonsa!

        musta sä tuomitset.


    • Nainen 107kg

      Mulle on kiloja tullut lasten mYötä(raskaudet)pääasiassa , mutta myös siksi että olen elämäni rakastanut ruokaa liikaa ja myös mukavuuden haluinen oon liikaa , aina auto alla:((

      Mutta en tykkää olla lihava ja aina välis oon laihuttanut 15-18kg , mut ne on tullu vuodessa takas kuurin loputtua, ja tiedän että tämä on ongelma siinä kuin alkolismikin, sitä ei laihat käsitä miks syödään liikaa ja ei onnistu pysyvä laihutus vaik kuinka haluaa, tuskin juoppokaan haluu työtään/perhettään menettää , mut kun se toisille on niin vaikeeta.

      Mutta onni onnettomuudes on se että vuosi sitten , puhuin ongelmasta yhelle puolitutulle ja hän kertoi , että ystävänsä oli mennyt terveyskeskukseen ja saanut lähetteen Vaasaan laihutus leikkaukseen ja kiinnostuin heti , mikä leikkaus ja aloin ottaan selvää ja sain aina joltain nimen jolle se oli kaupungissani tehty ja kaikki joille soitin kehuivat leikkausta ja tuloksiaan.
      Yksi oli laihtunut 124kg-64kg 1½ vuodessa ja yks -43kg, yks mies 200kg-100kg, joku jo 3kk 30kg ja jne, Niinpä menin lääkäriin ja sain lähetteen Vaasaan ja nyt viime elokuussa mulle tähystys leikkauksella laitettiin mahalaukkuun ns, panta joka tekee mahalaukusta kuin tiimalasin ja ei VOI SYÖDÄ kuin ennen, tosin 30% ei se heti auta , vaan sitten vasta kun pantaa 3kk välein kiristetään(kestää 15 sek , operaatio kiristys),ja minä tieten kuuluin niihin 30% joille ei het auta mutta nyt 3,nen kiristyksen jälkeen en voi enää leipää syödä kuin näkkärii ja joskus vaan palan pehmeetä leipää, se ei mee läpi siitä ohuimmasta kohdasta ja se hyvä sillä leipä oli heikkouteni, nyt oon kuitenkin laihtunut tosi helposti 125kg.sta tähän 107kg ja nyt viime viikot vauhti on kiristynyt ja ens kuussa kun on 4.jäs kiristys tiedän että alkaa jo vaikuttaan selvemmin muuhunkin syömiseen ja hyvä niin, ja kun tulos on saavutettu niin pantaa voidaan vähä löysätä , mutta pois ei tartte ottaa koskaan , niin kilot ei takas tuu.

      SIISPÄ SUOSITTELEN YLI 110KG tätä todella , laihemmat ei tätä saa kuulema.(VAASASSA TEHTY JO ainakin 150 kpl tälläsii leikkauksia)

    • Tyyne

      Lihavuus ei ole ongelma niin kauan kuin sinulla on hyvä olo.Luulisin,että enemmän niillä ihmisillä joilla on jotain vääristyneitä kauneuskäsityksiä ja itsellään huono omatunto on jotain lihavia vastaan.Kun omista ongelmista ei voi puhua,turvaudutaan mustamaalaamaan muita.Laihduttamisessa ei ole se salaisuus,vaan henkisellä hyvällä ololla ja katsomalla mitä syö.Se ei tarkoita sitä että kaikki rasva ja sokeri pois ja ruoka-annosten vähentämistä ja pienentämistä.Liikunta ei ole ainoa mahdollisuus,sillä kun ei saada kuin näkyvä rasva pois.Täytyy muistaa myös elimistön hyvinvointi!Siis eläinrasvojen välttäminen,kananmunan vähentäminen jne, tilalle hyvälaatuisia rasvoja.
      Kaikilla ei ruokavalion muutos tai laihduttaminen auta,syy voi löytyä myös geeneistä.
      Älä masennu,täällä riisitikkujen maassa on mukavaa kun ihmisillä löytyy jotain lihaakin luiden ympärillä,erilaisuus kunniaan!Kaikkia ei ole tarkoitettu Björn Borgin tai Karita Tuomolan kroppaan.
      Häntä pystyyn ja nokka kohti tuulta,tsemppiä ja kaikkea hyvää Sinulle!

    • Anonyymi

      oon 12 ja 158cm pitkä painan 99 kg jonkun laskurin mukaan mulla on vaikea yli paino ...

    • Anonyymi

      Olen nainen ja miehet on niitä jotka karsastaa lihavia naisia

    • Anonyymi

      Siinäpä katsovat ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe