koirani on 1,7vuotta vanha suomen ajakoira, aina kun lähden sen kanssa lenkkeilemään alkaa koiraltani valua kuolaa suupielistä. onko se tavanomaita vaan onko jotakin vialla? aikaisemmila koirillani ei ole ilmennyt moista "vaivaa" jos joku tietää vastata tähän asiallisen hoitoohjeen olisin kiitollinen
kuolaa
3
846
Vastaukset
- korpien.kulkija
Miellä myös sama ongelma. Koirani on 15kk vanha ja kuolaa vain lenkillä ja paikoissa missä on muita koiria. Olen itse miettinyt, voisiko johtua innostumisesta tai stressistä? Tai sitten ruokinnasta. Muttakun sisällä koiruus ei kuolaa ollenkaan. Apua en osaa sinulle antaa, mutta toivoisin että viisaammat vastaisivat!
Kuolaavat herkemmin kuin toiset. Kirjoittaja pitää sisällä kuolaavaa koiraa virhejalostuksen tuloksena.
Jos suomenajokoira kuolaa ulkona, silloin koira saattaa haistaa mielenkiintoisia tuoksuja. Ajokoirillahan on tunnetusti tarkka hajuaisti, olipa kyseessä riista, toiset koirat tai jokin muu mielenkiintoinen haju tai ruuaksi sopivaa.
Paperiliinoja kannattaa pitää mukana, jotta voi pyyhkiä roikkuvat kuolat pois. Mielihyvän tunne saattaa laukausta kuolaamisen, kun koira pääsee lenkkeilemään.- olen
huomannut, että koira tavallaan "puputtaa", ääntelee kuin kani, kun välillä haistelee jotain ruohikkoa ym. ehkä on niin innoissaan, vai onko jollain tietoa mistä johtuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423