Voiko uskovainen, joka kirjoittelee tanne, ymmartaa tata asiaa: Jumala ei merkitse minulle yhtaan mitaan. Ei sitten mitaan. Ei myoskaan helvetti merkitse minulle mitaan. Ei myoskaan ihmeparantumiset. Seuraavassa tarina, joka kertoo asian kuvainnollisesti:
Mies kaveli meren rannalla ja yhtakkia kuuli jonkun aanen sanovan: "Kaiva"! Mika ihme se oli, han ajatteli. Uudestaan:"Kaiva". Mies alkoi kaivaa hiekkaa. Sielta paljastui pieni arkku, joka oli taynna kultarahoja. Nyt aani sanoi:"Kasinoon". Han meni laheiseen kasinoon. Aani sanoi:"Perunalastuja". Han osti ison kasan perunalastuja. Aani sanoi:"27". Han meni ihmisten ihmetellessa pelaamaan rulettia perunalastuineen ja sijoitti numeroon 27. Mutta kuula menikin numeroon 26. Silloin aani sanoi:"Voi pahus".
Sellainen se teidan jumalanne on. Kayttaa teita hyvaksenne, koska ei itse omista ihmiskehoa. Ei yhtaan kiinnosta palvoa mitaan tuntematonta voimaa.
Te tulette tanne kehottamaan uskomaan teidan jumalia. Se on turhaa. Olin kuuntelemassa Dalai Lamaa yliopistolla ja siella sai kirjallisesti tehda kysymyksia ja yksi uskovainen kirjoitti: "Ole hyva ja kaanny kristinuskoon". On aivan turhaa kaannyttaa Dalai Lamaa ja aivan turha kaannyttaa ihmisia, jotka kirjoittelevat tanne. Onko tama vaikea ymmartaa?
Vaikea ymmartaa
6
765
Vastaukset
- ymmarra....???
mihin vittuun sun ään pilkut on jäänny ????
- Siksi et ymmärrä
Uskontoonne kuuluu olennaisena osana tuputtaa omia näkemyksiänne.
Pilkkujen puuttumiseen voit etsiä tietoa raamatusta, sieltähän löytyvät kaikki vastaukset :)
- Pompoliina
Hämmästyttävää järjen köyhyyttä. IQ alle sata, siis sama kuin kristityillä.
- David Kuparipelto
Yhdestä sataan asteikolla taidat olla maaiman top tuhannen kuivimman ihmisen joukossa. Moni kristittykin on sinua hauskempi.
- Mandolin man
David Kuparipelto kirjoitti:
Yhdestä sataan asteikolla taidat olla maaiman top tuhannen kuivimman ihmisen joukossa. Moni kristittykin on sinua hauskempi.
... Jaakko Heinimäki, silloin kun se on ottanut vähän viiniä.
- niillä perunalastuillaan?
:D Käyttikö hän niihin kaiken kullan vai ei? Jos hän pelasi kultarahoilla, laittoiko hän ne kaikki peliin? Joka tapauksessa hänelle jäi ainakin muutama tonni perunalastuja, ei niinkään huonosti.. Koko jutulla ja äänten kuulemisella ei ole mitään tekemistä jumalan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447