Vaikea ymmartaa

palstallavieraileva

Voiko uskovainen, joka kirjoittelee tanne, ymmartaa tata asiaa: Jumala ei merkitse minulle yhtaan mitaan. Ei sitten mitaan. Ei myoskaan helvetti merkitse minulle mitaan. Ei myoskaan ihmeparantumiset. Seuraavassa tarina, joka kertoo asian kuvainnollisesti:

Mies kaveli meren rannalla ja yhtakkia kuuli jonkun aanen sanovan: "Kaiva"! Mika ihme se oli, han ajatteli. Uudestaan:"Kaiva". Mies alkoi kaivaa hiekkaa. Sielta paljastui pieni arkku, joka oli taynna kultarahoja. Nyt aani sanoi:"Kasinoon". Han meni laheiseen kasinoon. Aani sanoi:"Perunalastuja". Han osti ison kasan perunalastuja. Aani sanoi:"27". Han meni ihmisten ihmetellessa pelaamaan rulettia perunalastuineen ja sijoitti numeroon 27. Mutta kuula menikin numeroon 26. Silloin aani sanoi:"Voi pahus".

Sellainen se teidan jumalanne on. Kayttaa teita hyvaksenne, koska ei itse omista ihmiskehoa. Ei yhtaan kiinnosta palvoa mitaan tuntematonta voimaa.

Te tulette tanne kehottamaan uskomaan teidan jumalia. Se on turhaa. Olin kuuntelemassa Dalai Lamaa yliopistolla ja siella sai kirjallisesti tehda kysymyksia ja yksi uskovainen kirjoitti: "Ole hyva ja kaanny kristinuskoon". On aivan turhaa kaannyttaa Dalai Lamaa ja aivan turha kaannyttaa ihmisia, jotka kirjoittelevat tanne. Onko tama vaikea ymmartaa?

6

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmarra....???

      mihin vittuun sun ään pilkut on jäänny ????

      • Siksi et ymmärrä

        Uskontoonne kuuluu olennaisena osana tuputtaa omia näkemyksiänne.

        Pilkkujen puuttumiseen voit etsiä tietoa raamatusta, sieltähän löytyvät kaikki vastaukset :)


    • Pompoliina

      Hämmästyttävää järjen köyhyyttä. IQ alle sata, siis sama kuin kristityillä.

      • David Kuparipelto

        Yhdestä sataan asteikolla taidat olla maaiman top tuhannen kuivimman ihmisen joukossa. Moni kristittykin on sinua hauskempi.


      • Mandolin man
        David Kuparipelto kirjoitti:

        Yhdestä sataan asteikolla taidat olla maaiman top tuhannen kuivimman ihmisen joukossa. Moni kristittykin on sinua hauskempi.

        ... Jaakko Heinimäki, silloin kun se on ottanut vähän viiniä.


    • niillä perunalastuillaan?

      :D Käyttikö hän niihin kaiken kullan vai ei? Jos hän pelasi kultarahoilla, laittoiko hän ne kaikki peliin? Joka tapauksessa hänelle jäi ainakin muutama tonni perunalastuja, ei niinkään huonosti.. Koko jutulla ja äänten kuulemisella ei ole mitään tekemistä jumalan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe