Vaikea ymmartaa

palstallavieraileva

Voiko uskovainen, joka kirjoittelee tanne, ymmartaa tata asiaa: Jumala ei merkitse minulle yhtaan mitaan. Ei sitten mitaan. Ei myoskaan helvetti merkitse minulle mitaan. Ei myoskaan ihmeparantumiset. Seuraavassa tarina, joka kertoo asian kuvainnollisesti:

Mies kaveli meren rannalla ja yhtakkia kuuli jonkun aanen sanovan: "Kaiva"! Mika ihme se oli, han ajatteli. Uudestaan:"Kaiva". Mies alkoi kaivaa hiekkaa. Sielta paljastui pieni arkku, joka oli taynna kultarahoja. Nyt aani sanoi:"Kasinoon". Han meni laheiseen kasinoon. Aani sanoi:"Perunalastuja". Han osti ison kasan perunalastuja. Aani sanoi:"27". Han meni ihmisten ihmetellessa pelaamaan rulettia perunalastuineen ja sijoitti numeroon 27. Mutta kuula menikin numeroon 26. Silloin aani sanoi:"Voi pahus".

Sellainen se teidan jumalanne on. Kayttaa teita hyvaksenne, koska ei itse omista ihmiskehoa. Ei yhtaan kiinnosta palvoa mitaan tuntematonta voimaa.

Te tulette tanne kehottamaan uskomaan teidan jumalia. Se on turhaa. Olin kuuntelemassa Dalai Lamaa yliopistolla ja siella sai kirjallisesti tehda kysymyksia ja yksi uskovainen kirjoitti: "Ole hyva ja kaanny kristinuskoon". On aivan turhaa kaannyttaa Dalai Lamaa ja aivan turha kaannyttaa ihmisia, jotka kirjoittelevat tanne. Onko tama vaikea ymmartaa?

6

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmarra....???

      mihin vittuun sun ään pilkut on jäänny ????

      • Siksi et ymmärrä

        Uskontoonne kuuluu olennaisena osana tuputtaa omia näkemyksiänne.

        Pilkkujen puuttumiseen voit etsiä tietoa raamatusta, sieltähän löytyvät kaikki vastaukset :)


    • Pompoliina

      Hämmästyttävää järjen köyhyyttä. IQ alle sata, siis sama kuin kristityillä.

      • David Kuparipelto

        Yhdestä sataan asteikolla taidat olla maaiman top tuhannen kuivimman ihmisen joukossa. Moni kristittykin on sinua hauskempi.


      • Mandolin man
        David Kuparipelto kirjoitti:

        Yhdestä sataan asteikolla taidat olla maaiman top tuhannen kuivimman ihmisen joukossa. Moni kristittykin on sinua hauskempi.

        ... Jaakko Heinimäki, silloin kun se on ottanut vähän viiniä.


    • niillä perunalastuillaan?

      :D Käyttikö hän niihin kaiken kullan vai ei? Jos hän pelasi kultarahoilla, laittoiko hän ne kaikki peliin? Joka tapauksessa hänelle jäi ainakin muutama tonni perunalastuja, ei niinkään huonosti.. Koko jutulla ja äänten kuulemisella ei ole mitään tekemistä jumalan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe