Voiko uskovainen, joka kirjoittelee tanne, ymmartaa tata asiaa: Jumala ei merkitse minulle yhtaan mitaan. Ei sitten mitaan. Ei myoskaan helvetti merkitse minulle mitaan. Ei myoskaan ihmeparantumiset. Seuraavassa tarina, joka kertoo asian kuvainnollisesti:
Mies kaveli meren rannalla ja yhtakkia kuuli jonkun aanen sanovan: "Kaiva"! Mika ihme se oli, han ajatteli. Uudestaan:"Kaiva". Mies alkoi kaivaa hiekkaa. Sielta paljastui pieni arkku, joka oli taynna kultarahoja. Nyt aani sanoi:"Kasinoon". Han meni laheiseen kasinoon. Aani sanoi:"Perunalastuja". Han osti ison kasan perunalastuja. Aani sanoi:"27". Han meni ihmisten ihmetellessa pelaamaan rulettia perunalastuineen ja sijoitti numeroon 27. Mutta kuula menikin numeroon 26. Silloin aani sanoi:"Voi pahus".
Sellainen se teidan jumalanne on. Kayttaa teita hyvaksenne, koska ei itse omista ihmiskehoa. Ei yhtaan kiinnosta palvoa mitaan tuntematonta voimaa.
Te tulette tanne kehottamaan uskomaan teidan jumalia. Se on turhaa. Olin kuuntelemassa Dalai Lamaa yliopistolla ja siella sai kirjallisesti tehda kysymyksia ja yksi uskovainen kirjoitti: "Ole hyva ja kaanny kristinuskoon". On aivan turhaa kaannyttaa Dalai Lamaa ja aivan turha kaannyttaa ihmisia, jotka kirjoittelevat tanne. Onko tama vaikea ymmartaa?
Vaikea ymmartaa
6
765
Vastaukset
- ymmarra....???
mihin vittuun sun ään pilkut on jäänny ????
- Siksi et ymmärrä
Uskontoonne kuuluu olennaisena osana tuputtaa omia näkemyksiänne.
Pilkkujen puuttumiseen voit etsiä tietoa raamatusta, sieltähän löytyvät kaikki vastaukset :)
- Pompoliina
Hämmästyttävää järjen köyhyyttä. IQ alle sata, siis sama kuin kristityillä.
- David Kuparipelto
Yhdestä sataan asteikolla taidat olla maaiman top tuhannen kuivimman ihmisen joukossa. Moni kristittykin on sinua hauskempi.
- Mandolin man
David Kuparipelto kirjoitti:
Yhdestä sataan asteikolla taidat olla maaiman top tuhannen kuivimman ihmisen joukossa. Moni kristittykin on sinua hauskempi.
... Jaakko Heinimäki, silloin kun se on ottanut vähän viiniä.
- niillä perunalastuillaan?
:D Käyttikö hän niihin kaiken kullan vai ei? Jos hän pelasi kultarahoilla, laittoiko hän ne kaikki peliin? Joka tapauksessa hänelle jäi ainakin muutama tonni perunalastuja, ei niinkään huonosti.. Koko jutulla ja äänten kuulemisella ei ole mitään tekemistä jumalan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654