juu eli aloin pelaamaan uudestaan läpi tuota peliä pitkän ajan jälkeen. Noh, olen nyt yhdessä tehtävässä jossa pitäisi ottaa eräs auto kiinni ja laskea sen eteen piikkilankamatto, painamalla LMB, mutta mikä se semmonen nappi on? Toinen ongelma on, että pitäisi päästä lentokoulu läpi, mutta nykyään tuntuu tosi vaikealta lentää tuolla hiirellä, eli onko tuota erästä kohtaa lentokoulusta mitenkään mahdollista skipata?
San andreas pc jelppiä
6
704
Vastaukset
- juupeliss
LMB= Left mouse button,eli vasen hiiren näppäin. Mullakin toi lentokoulu takkuilu,jäin jumiin siihen helikopteri tehtävään,muutta kyllä niistä ajan kanssa selviää.
p.s Lentokoulu on ainoa pakollinen koulu. - GgGgGgjhnioblkbnj
Sen lentokoulun pääsee läpi koodilla!! Lataa megagames.com osotteesta traineri!! Se oli joku san andreas mega trainen tai joku. En itekkään oikein päässy sitä lentokoulua :(
- pääsee
läpi ihan hyvin. Ja paras keino siihen on, lentää lentämästä päästyäänkin, tuskan hiki päällä. Itse tein niin ja siitä tulikin sitten joskus, kun kaikki sai läpi, todella hyvä fiilis. :-) Ilman mitään koodeja tai jippoja... Viitseliäisyyttä vaan peliin.
- tuhnumaster
helppo nakki
se lentokoulu - GTA SAN ANDREAS
miten ladata gta san andreas pc full game pöytä tietokoneelle
- woozie
Melkein kaikki puhu lento koulusta :DDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768