Onnistuukos tuon Albanian ja Montenegron rajalla olevan järven ympäri kiertäminen autolla?
Kartan mukaan järven eteläpuolellakin on tulli mut Via Michelinin mukaan ei ole edes tietä?
Aikomuksena on poiketa ainakin Shkoderissä,onko alueella mitään ihmeempiä nähtävyyksiä?
Pieni kierros
2
2125
Vastaukset
- Lupiini
Laita sähköpostia [email protected]. Hänellä
on tuntemusta Albaniasta. - Käynnyt
Kierrettyä tuli,on ne nuo mersumiehet törkyistä porukkaa,en ole missään nähnyt yhtä paljon roskia.
Tie Bar/Ulcinj kautta on parempi vaikka kartat toista väittää,kannattaa ajaa samaa kautta takaisinkin,välillä on yksi erittäin huono silta joka ei kestä rekkoja joten säästyy niiltäkin,Shkoderissa ei kannata ajaa pimeällä mut päivässähän tuolla käy kevyesti enkä yhtään kauempaa olisi halunnut ollakkaan.
Mitään ei ostettu eikä missään syöty mitään,missään ei juuri edes pysähdytty,mistään hinnoista ei hajuakaan.
Uusia siistejäkin rakennuksia löytyy ja osa huoltoasemista täysin länsimaista tasoa.
Tullit,Montenegron puoli täyttä pelleilyä,rajalle yksi kerrallaan,odottelua ja mitään ei edes katsota.
Albania puoli,kurkistus konttiin ja luukulle paperien kera,autosta tehdään joku paperi joka luovutetaan poistuessa maasta,toisella luukulla kirjaudutaan maahan ja peritään siitä 10€ hengeltä maksua,poistuessa sit kait vielä autosta 1€ vuorokaudelta,meidän pelkästä päiväkäynnistä ei peritty poistuessa mitään,tulleissa meni yhteensä noin tunti ja mitään ongelmia ei ollut missään.
Mielenkiintoinen kokemus,reissaahan tuolla jotkut pidempäänkin mut mulle riitti vähempikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892