en pysty lähettää postia

mulle pystyy

Mikäköhän ihme mun outlook ohjelmaan on tullu.
Mulle tulee postit ihan normaalisti,mutta itte en pysty lähettämään mitään,ilmoittaa vaan että virhe ja yrittää yhdistää uudestaan.Kaikki asetukset pitäisi olla kunnossa.Soitin vielä elisalle ja nekään ei tienneet missä vois vika olla.Käytiin kaikki asetukset läpi,mutta ei vaan silti toimi.´Latasin jo mozillan sähköpostin,mutta siinäkin sama juttu.

7

2772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollasta.

      Tee sinne imap kansio, ja kokeile toimiiko sitten.

    • se virheilmoitus

      Laitapa se virheilmoitus kokonaan tänne niin katsotaan voidaanko auttaa. Sähköpostiosoitteet voit tietenkin sensuroida virheilmoituksesta halutessasi.

      • mulle pystyy

        Palvelinyhteys epäonnistui. Tili: 'mail.kolumbus.fi', Palvelin: 'smtpa.kolumbus.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 456, SSL-suojattu: Kyllä, Socket-virhe: 10060, Virhenumero: 0x800CCC0E

        Ja tosta imap kansiosta en tiiä miten se tehdään,tai oon ehkä jo tehnyt koska nyt mulla on kansioita kaksinkertasesti,koska elisalta neuvottiin asentamaan sähköposti uudestaan.


      • tämä?
        mulle pystyy kirjoitti:

        Palvelinyhteys epäonnistui. Tili: 'mail.kolumbus.fi', Palvelin: 'smtpa.kolumbus.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 456, SSL-suojattu: Kyllä, Socket-virhe: 10060, Virhenumero: 0x800CCC0E

        Ja tosta imap kansiosta en tiiä miten se tehdään,tai oon ehkä jo tehnyt koska nyt mulla on kansioita kaksinkertasesti,koska elisalta neuvottiin asentamaan sähköposti uudestaan.

        onkohan tuo portti oikein? Elisan asetuksista en tiedä, mutta yleensä tuo lähtevän postin portti pitäisi olla 465. (ei siis 456)

        Kokeileppa muutta portti tilin asetuksista, tai luoda se kokonaan uudestaan.

        Avaa työkalut -> tilit -> sähköposti -välilehti. Paina ominaisuudet kohtaa. Valitse lisäasetukset -välilehti ja vaihda portti 456 -> 465.


      • mulle pystyy
        tämä? kirjoitti:

        onkohan tuo portti oikein? Elisan asetuksista en tiedä, mutta yleensä tuo lähtevän postin portti pitäisi olla 465. (ei siis 456)

        Kokeileppa muutta portti tilin asetuksista, tai luoda se kokonaan uudestaan.

        Avaa työkalut -> tilit -> sähköposti -välilehti. Paina ominaisuudet kohtaa. Valitse lisäasetukset -välilehti ja vaihda portti 456 -> 465.

        Jippii,nyt toimii.KIITOS SULLE TOSIIII PALJON.
        Mut nyt ois viel semmonen et voinko jotenki poistaa noi toiset kansiot,eli siis ne mitkä on tullu ku oon luonut sen imap kansion.Posti kyllä tulee niihin nyt eikä siihen entiseen missä on muut postit.


      • gmailin käyttäjä
        tämä? kirjoitti:

        onkohan tuo portti oikein? Elisan asetuksista en tiedä, mutta yleensä tuo lähtevän postin portti pitäisi olla 465. (ei siis 456)

        Kokeileppa muutta portti tilin asetuksista, tai luoda se kokonaan uudestaan.

        Avaa työkalut -> tilit -> sähköposti -välilehti. Paina ominaisuudet kohtaa. Valitse lisäasetukset -välilehti ja vaihda portti 456 -> 465.

        Mulla on sama ongelma, olen kääntänyt gmailin postin tulemaan outlookiin, ja ne kyllä pystyy vastaanottamaan, mutta ei onnistu lähettää mitään. Ennen pystyi mutta nyt on tapahtunut jotain, mitä en käsitä.

        Lähtevä posti on 465 ja tuleva 995
        olisiko jollain antaa vinkkiä mistä löydän vian


    • Tuula

      Hei! Minulla on sama ongelma. Viestit tulee, mutta en voi lähettää. Tulee ilmoitus socket errors 10060.
      Tänään kävin työväenopistolla koneen kansa ja sieltä viestit lähti ihan hyvin.
      Missähän vika on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe