Mikäköhän ihme mun outlook ohjelmaan on tullu.
Mulle tulee postit ihan normaalisti,mutta itte en pysty lähettämään mitään,ilmoittaa vaan että virhe ja yrittää yhdistää uudestaan.Kaikki asetukset pitäisi olla kunnossa.Soitin vielä elisalle ja nekään ei tienneet missä vois vika olla.Käytiin kaikki asetukset läpi,mutta ei vaan silti toimi.´Latasin jo mozillan sähköpostin,mutta siinäkin sama juttu.
en pysty lähettää postia
7
3108
Vastaukset
- tollasta.
Tee sinne imap kansio, ja kokeile toimiiko sitten.
- se virheilmoitus
Laitapa se virheilmoitus kokonaan tänne niin katsotaan voidaanko auttaa. Sähköpostiosoitteet voit tietenkin sensuroida virheilmoituksesta halutessasi.
- mulle pystyy
Palvelinyhteys epäonnistui. Tili: 'mail.kolumbus.fi', Palvelin: 'smtpa.kolumbus.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 456, SSL-suojattu: Kyllä, Socket-virhe: 10060, Virhenumero: 0x800CCC0E
Ja tosta imap kansiosta en tiiä miten se tehdään,tai oon ehkä jo tehnyt koska nyt mulla on kansioita kaksinkertasesti,koska elisalta neuvottiin asentamaan sähköposti uudestaan. - tämä?
mulle pystyy kirjoitti:
Palvelinyhteys epäonnistui. Tili: 'mail.kolumbus.fi', Palvelin: 'smtpa.kolumbus.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 456, SSL-suojattu: Kyllä, Socket-virhe: 10060, Virhenumero: 0x800CCC0E
Ja tosta imap kansiosta en tiiä miten se tehdään,tai oon ehkä jo tehnyt koska nyt mulla on kansioita kaksinkertasesti,koska elisalta neuvottiin asentamaan sähköposti uudestaan.onkohan tuo portti oikein? Elisan asetuksista en tiedä, mutta yleensä tuo lähtevän postin portti pitäisi olla 465. (ei siis 456)
Kokeileppa muutta portti tilin asetuksista, tai luoda se kokonaan uudestaan.
Avaa työkalut -> tilit -> sähköposti -välilehti. Paina ominaisuudet kohtaa. Valitse lisäasetukset -välilehti ja vaihda portti 456 -> 465. - mulle pystyy
tämä? kirjoitti:
onkohan tuo portti oikein? Elisan asetuksista en tiedä, mutta yleensä tuo lähtevän postin portti pitäisi olla 465. (ei siis 456)
Avaa työkalut -> tilit -> sähköposti -välilehti. Paina ominaisuudet kohtaa. Valitse lisäasetukset -välilehti ja vaihda portti 456 -> 465.Jippii,nyt toimii.KIITOS SULLE TOSIIII PALJON.
Mut nyt ois viel semmonen et voinko jotenki poistaa noi toiset kansiot,eli siis ne mitkä on tullu ku oon luonut sen imap kansion.Posti kyllä tulee niihin nyt eikä siihen entiseen missä on muut postit. - gmailin käyttäjä
tämä? kirjoitti:
onkohan tuo portti oikein? Elisan asetuksista en tiedä, mutta yleensä tuo lähtevän postin portti pitäisi olla 465. (ei siis 456)
Avaa työkalut -> tilit -> sähköposti -välilehti. Paina ominaisuudet kohtaa. Valitse lisäasetukset -välilehti ja vaihda portti 456 -> 465.Mulla on sama ongelma, olen kääntänyt gmailin postin tulemaan outlookiin, ja ne kyllä pystyy vastaanottamaan, mutta ei onnistu lähettää mitään. Ennen pystyi mutta nyt on tapahtunut jotain, mitä en käsitä.
Lähtevä posti on 465 ja tuleva 995
olisiko jollain antaa vinkkiä mistä löydän vian
- Tuula
Hei! Minulla on sama ongelma. Viestit tulee, mutta en voi lähettää. Tulee ilmoitus socket errors 10060.
Tänään kävin työväenopistolla koneen kansa ja sieltä viestit lähti ihan hyvin.
Missähän vika on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648