Kaiken maailman suppareiden ja vaatekaapin kokoisten kaiuttimien myynti kerrostaloasuntoihin pitäisi kieltää lailla.
Mitä perkelettä pitää rakentaa elokuvateatteri eli ns. kotiteatteri kerrostaloasuntoon?.
Nykyisissä taloissa on niin huonot eristeet että yksi kotiteatteri pitää valveilla yhden kivitalon ympäri vuorokauden.
Onkohan nämä kotiteatterin omistajat varmoja siitä että kaikki muutkin talon asukkaat haluavat kuunnella samaa möykkää vuorokaudet ympäriinsä?.Ei kaikilla ihmisillä ole sama musiikki-ja elokuvamaku!.
Useimmiten meteli alkaa muutaman kaljan jälkeen.Vissiin kuulo heikkenee sitä mukaa kun kalja nousee päähän.
On ihan eri asia jos ihminen asuu omakotitalossa ja riittävän kaukana muista naapureista,niin möykätköön ja perustakoon taloonsa minkälaisen sirkuksen hyvänsä.
Joutilailla pitää olla jotakin,mutta minä kuljen kaksivuorotyössä ja haluan nukkua raskaan työpäivän jälkeen kunnon yö unen,ja levätä että jaksan töissä.
Yöeläjät jotka nukkuvat päivät,saisivat muuttaa ihan omaan reservaattiinsa subbareineen ja kotiteattereineen.
Joutoeläjiä ei meteli häiritse,sielläpähän metelöisivät kilpaa.
Ei kotiteatteria kerrostaloon
11
3411
Vastaukset
- ON SELVÄSTI
K-A-T-E-U-S =)
- ma_ke
kuin edellä kirjoittanut. Jos naapurin mökä häiritsee, niin kannattaa tehdä kahta kauheemmin töitä, jotta voi ostaa paremmat musiikki vehkeet kuin naapurilla, niin ei tarvitse sitten kateellisena kitistä täällä palstalla.
Kerrostaloissa kuuluu aina ääniä, ja ne kuuluu tiiviiseen kerrostalo asumiseen. Jos sulla ei pää kestä luonnollisia ääniä ympärilläsi, niin sitten sun kuuluu muuttaa kainuun korpiin asumaan. - työssä käyvä
ma_ke kirjoitti:
kuin edellä kirjoittanut. Jos naapurin mökä häiritsee, niin kannattaa tehdä kahta kauheemmin töitä, jotta voi ostaa paremmat musiikki vehkeet kuin naapurilla, niin ei tarvitse sitten kateellisena kitistä täällä palstalla.
Kerrostaloissa kuuluu aina ääniä, ja ne kuuluu tiiviiseen kerrostalo asumiseen. Jos sulla ei pää kestä luonnollisia ääniä ympärilläsi, niin sitten sun kuuluu muuttaa kainuun korpiin asumaan.Perkele!.Te nulikat ette tiedä mitään elämästä!.Olen tehnyt 34 vuotta kovaa työtä.Päiviä.iltoja,öitä!.Osaan erikoisammattini ja olen hyvä siinä.Olen ansainnut rahaa ja ostanut oman asunnon ja antanut osin terveytenikin kapitalistin ja kansantalouden hyväksi.Ja työ jatkuu yhä!.
Siihen teistä ei koskaan yksikään pysty!.Kenellä teistä tulee olemaan sama työpaikka yli 30 vuotta?.
Naukukaa sitten!.
Haluan viettää rauhallisia koti-iltoja kuluttavan ja raskaan työpäivän päälle.Teille joutilaille se on aivan sama asia millaisessa metelissä elätte elämäänne!.
Luonnollisia ääniä pääni kestää,kerrostalossakin,mutta öykkärien metelöintiä ja möykköröintiä ei kenenkään tarvitse kuunnella.
Minä en välttämättä halua kuunnella samaa musiikkia naapurini kanssa.Haluan kuunnella omaani.
Tuskin te nulikatkaan haluatte kuunnella samaa musiikkia seinänaapurienne kanssa,tai samojen elokuvien ääniä seinän takaa.Häh?. - ratkaisuksi
työssä käyvä kirjoitti:
Perkele!.Te nulikat ette tiedä mitään elämästä!.Olen tehnyt 34 vuotta kovaa työtä.Päiviä.iltoja,öitä!.Osaan erikoisammattini ja olen hyvä siinä.Olen ansainnut rahaa ja ostanut oman asunnon ja antanut osin terveytenikin kapitalistin ja kansantalouden hyväksi.Ja työ jatkuu yhä!.
Siihen teistä ei koskaan yksikään pysty!.Kenellä teistä tulee olemaan sama työpaikka yli 30 vuotta?.
Naukukaa sitten!.
Haluan viettää rauhallisia koti-iltoja kuluttavan ja raskaan työpäivän päälle.Teille joutilaille se on aivan sama asia millaisessa metelissä elätte elämäänne!.
Luonnollisia ääniä pääni kestää,kerrostalossakin,mutta öykkärien metelöintiä ja möykköröintiä ei kenenkään tarvitse kuunnella.
Minä en välttämättä halua kuunnella samaa musiikkia naapurini kanssa.Haluan kuunnella omaani.
Tuskin te nulikatkaan haluatte kuunnella samaa musiikkia seinänaapurienne kanssa,tai samojen elokuvien ääniä seinän takaa.Häh?.Jos et kestä niin muuta omakotitaloon. Tai voithan aluksi käydä edes mainitsemassa naapurillesi että laitta pienemmälle, vai onko herra erikoisammatti niin nössö ettei uskalla naapurin nulikalle sanoa mitään??
MUUTA MAALLE!!!! - työssä käyvä
ratkaisuksi kirjoitti:
Jos et kestä niin muuta omakotitaloon. Tai voithan aluksi käydä edes mainitsemassa naapurillesi että laitta pienemmälle, vai onko herra erikoisammatti niin nössö ettei uskalla naapurin nulikalle sanoa mitään??
MUUTA MAALLE!!!!Jaaha,sekö hiljaa ja kunnolla asuva ihminen joutuukin lähtemään asunnostaan että öykkärit saavat asua kuin siat pellossa.
Muuta maalle!.Muuta Kainuun korpeen!.Osta suuremmat kaiuttimet kuin naapurilla niin että voit lyödä hänet metelin määrällä!.Muuta ulkomaille!.Minne muualle ihminen voi muuttaa?.
Keksikää lisää!.
Millaisia muita yhtä älykkäitä vastauksia voisi kehitellä?.
Miten olisi jos kerrankin se häirikkö muuttaisi omakotitaloon kauas Kainuun korpeen!.
Ökykaiuttimet ja niiden koolla kilpaileminen on samanlainen mulkun jatke kuin öky-mersu,porche,tai ferrari.
Vastaukset ovat olleet aika vähämielisiä ja kertovat aika paljon kirjoittajien älykkyysosamäärästä!.
Tällä hetkellä onneksi talossamme ei ole kyseessäolevia "hifistejä" eikä kotiteatterin omistajia vaan naapureiden puolesta saa olla rauhassa.Ja naapurit minun puolestani.
Yöt saa nukkua hiljaisuudessa ja rauhassa.
Mutta tilanne voisi olla kuvatunlainen,ja on hämmästyttävää kuinka vastaajat ovat yksimielisesti häirikön puolella!.
Onneksi suomalaisia on vain noin 5,5 miljoonaa.On tämä sen verran öykkäri porukkaa että jos suomalaisia olisi vaikkapa yhtä paljon kuin saksalaisia niin Eurooppa olisi jatkuvassa sotatilassa.Muilla kansoilla olisi todella tukalat oltavat.
Kiitoksia hyvät herrat.Vastaukset kertoivat paljon. - hämmästynyt..
työssä käyvä kirjoitti:
Jaaha,sekö hiljaa ja kunnolla asuva ihminen joutuukin lähtemään asunnostaan että öykkärit saavat asua kuin siat pellossa.
Muuta maalle!.Muuta Kainuun korpeen!.Osta suuremmat kaiuttimet kuin naapurilla niin että voit lyödä hänet metelin määrällä!.Muuta ulkomaille!.Minne muualle ihminen voi muuttaa?.
Keksikää lisää!.
Millaisia muita yhtä älykkäitä vastauksia voisi kehitellä?.
Miten olisi jos kerrankin se häirikkö muuttaisi omakotitaloon kauas Kainuun korpeen!.
Ökykaiuttimet ja niiden koolla kilpaileminen on samanlainen mulkun jatke kuin öky-mersu,porche,tai ferrari.
Vastaukset ovat olleet aika vähämielisiä ja kertovat aika paljon kirjoittajien älykkyysosamäärästä!.
Tällä hetkellä onneksi talossamme ei ole kyseessäolevia "hifistejä" eikä kotiteatterin omistajia vaan naapureiden puolesta saa olla rauhassa.Ja naapurit minun puolestani.
Yöt saa nukkua hiljaisuudessa ja rauhassa.
Mutta tilanne voisi olla kuvatunlainen,ja on hämmästyttävää kuinka vastaajat ovat yksimielisesti häirikön puolella!.
Onneksi suomalaisia on vain noin 5,5 miljoonaa.On tämä sen verran öykkäri porukkaa että jos suomalaisia olisi vaikkapa yhtä paljon kuin saksalaisia niin Eurooppa olisi jatkuvassa sotatilassa.Muilla kansoilla olisi todella tukalat oltavat.
Kiitoksia hyvät herrat.Vastaukset kertoivat paljon.Jos sinulla ei ole ongelmaa, mitä möykkäät täällä? Jokin motiivi sinulla täytyy olla kun noin pitkiä itku virsiä kirjottelet, ja vielä useita. Sanot että muiden vastaukset ihmeellisiin avautumisiin kertovat jotain heidän älykkyyksistään, minä väitän että sinun viestisi kertovat jotain MIELENTERVEYDESTÄSI.
Asiallisesti asiaan. On totta että kerrostalossa täytyy ottaa huomioon myös muut talon asukkaat. Toisaalta, jos on valinnut kodiksensa kerrostaloasunnon, täytyy jotain sietääkin. Jos näin ajattelisivat kaikki, ei tulisi erimielisyyksiä. Tarkennukseksi voisi sanoa että jos on tottunut asumaan täydessä hiljaisuudessa, kerrostalo on väärä valinta. - koulua käyvä..
hämmästynyt.. kirjoitti:
Jos sinulla ei ole ongelmaa, mitä möykkäät täällä? Jokin motiivi sinulla täytyy olla kun noin pitkiä itku virsiä kirjottelet, ja vielä useita. Sanot että muiden vastaukset ihmeellisiin avautumisiin kertovat jotain heidän älykkyyksistään, minä väitän että sinun viestisi kertovat jotain MIELENTERVEYDESTÄSI.
Asiallisesti asiaan. On totta että kerrostalossa täytyy ottaa huomioon myös muut talon asukkaat. Toisaalta, jos on valinnut kodiksensa kerrostaloasunnon, täytyy jotain sietääkin. Jos näin ajattelisivat kaikki, ei tulisi erimielisyyksiä. Tarkennukseksi voisi sanoa että jos on tottunut asumaan täydessä hiljaisuudessa, kerrostalo on väärä valinta.Minä siedän kyllä muitten ääniä päivällä ja jopa illalla..mutta kun tämä metelöinti alkaa YÖLLÄ!! Minä en ainakaan kuuntele enää tippaakaan vaan soitan poliisit samantien joka kerta. Minä en muuta mihinkään. EN ole ketään ikinä häirinnyt! Te pikku-pennut olette niin lellittyjä että ette tajua että tollasella menolla hommaatte vaan häätöjä häätöjen perään..Ja TE joudutte muuttamanan sinne maalle tai metsään kun ette enää saa mistään kämppää lukuisten häätöjen takia..:D:D Joten onnea vaan teille!! Otan osaa työssä käyvä..! Meitä viisaampia ja terveitä ihmisiä on vielä..:)
- älä vejä vessaa
Hyvät kaijuttimet?
- lakitoimistosiiii
Särjestyssääntö kieltää kotiteatterikaiuttimien luukuttamisen klo 22.00-06.00.
Laki siis on jo voimassa.
Sähköporakoneet pitäisi myös kieltää, ym ääntä tuottavat laitteet, tolla logiikalla mitä sinulla on.- Mr Metabo
Miten stereokaiuttimet?
Juuri näin. Yleinsä jo järjestyssäännöissä sanotaan, ettei 22:00-7:00 välillä saa aiheutta sellaista ääntä, joka häiriitse naapureita. Miten naapuri tule häiritettyksi on täysin subjetiivinen ja hänen asia. Jos ei pysty nukkumaan, se on vissin häiriö.
Tuohon auttaa kirjanpito havaituista häiröistä ja jonkun ajan päässä ja jos ei ystävälliset suulliset huomautukset auttaa, häiriöilmoitus isännöitsijälle. Sieltä tule siten uhkavaatimus. Muutamia kun niitä olet saanut, on lähtö edessä tai tapatte raastupassa.
Älytöntä, jos kotikasvatus, terve järki ja hyvät tavat ei aikaisemmin jo vienyt voiton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576374
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381484- 501076
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877