Onko "linjoilla" porilaisia? Olen ensimmäistä kertaa kaasona ja järjestämässä polttareita ja olis mukava kuulla ideoita mitä Porissa voi tehdä kivaan hintaan, joten apuuva! Tuleva morsian ei halua pukeutua kummajaiseksi tai nolata itseään, enkä sellasta haluaisi parhaalle ystävälle edes järjestää.
Entä mikä on sopiva aika ilmoittaa muulle polttariväelle polttareiden päivämäärä? Ajattelin päättää päivän itse kysymättä mielipiteitä sen enempää(häätkin on vasta syyskuussa), koska kaikille ei kuitenkaan koskaan sovi samaan aikaan. Muuten mietitään tietty yhdessä loput. Jos ilmoittaa noin kolme viikkoa ennen polttaripäivää, niin onko se sopiva aika?
Polttarit Porissa
3
3333
Vastaukset
- 2007
kun itse olin kaasona, päätin itse koska pidän polttarit. Ilmoitin muille ajan, tosin se ei kaikille sopinut, harmi. Mutta ainoo vapaa viikonloppu mulla ja morsiammella ennen häitä.
Miettikää jokin teema polttareihin. Uskon että porista löytyy paikkoja missä viettää aikaa. esim. saunatiloja ym
Vaikka morsian ei haluu pukeutuu "pelleksi" niin käykää ostamassa vaikka kirpparilta jotan "kivaa" päälle pantavaa ja pukekaa hänet niihin. Ei ole kallista hupaa.. - kesänä
Porissa pidetyt poltarit: uitettiin ensin morsian kirjurin rannalla uimalelun kanssa, sen jälkeen vaatteiden vaihto ja jalkahoitoon ( ei mikään hirveän hintainen), eksytystä ja harhailua leikkipuistossa, sen jälkeen syömään, morsian toimi tarjoilijana (myös tiskaajana). Ravintola oli Rosso, siellä järjestyi kaikki tosi hienosti, voin suositella. sitten vaan mielikuvitusta peliin, niin eiköhän loppuiltakin järjesty. Onnea polttareihin =)
- xxxxxx
heippa!
pidän porissa erotiikka väline-esittelyjä
naisille, ne on suosittuja polttari ohjelmia,
ei maksa mitään että tulen iltaanne piristämään,
laita s-postia jos kiinnostuit,
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164562
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2741542Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023