Onko "linjoilla" porilaisia? Olen ensimmäistä kertaa kaasona ja järjestämässä polttareita ja olis mukava kuulla ideoita mitä Porissa voi tehdä kivaan hintaan, joten apuuva! Tuleva morsian ei halua pukeutua kummajaiseksi tai nolata itseään, enkä sellasta haluaisi parhaalle ystävälle edes järjestää.
Entä mikä on sopiva aika ilmoittaa muulle polttariväelle polttareiden päivämäärä? Ajattelin päättää päivän itse kysymättä mielipiteitä sen enempää(häätkin on vasta syyskuussa), koska kaikille ei kuitenkaan koskaan sovi samaan aikaan. Muuten mietitään tietty yhdessä loput. Jos ilmoittaa noin kolme viikkoa ennen polttaripäivää, niin onko se sopiva aika?
Polttarit Porissa
3
3407
Vastaukset
- 2007
kun itse olin kaasona, päätin itse koska pidän polttarit. Ilmoitin muille ajan, tosin se ei kaikille sopinut, harmi. Mutta ainoo vapaa viikonloppu mulla ja morsiammella ennen häitä.
Miettikää jokin teema polttareihin. Uskon että porista löytyy paikkoja missä viettää aikaa. esim. saunatiloja ym
Vaikka morsian ei haluu pukeutuu "pelleksi" niin käykää ostamassa vaikka kirpparilta jotan "kivaa" päälle pantavaa ja pukekaa hänet niihin. Ei ole kallista hupaa.. - kesänä
Porissa pidetyt poltarit: uitettiin ensin morsian kirjurin rannalla uimalelun kanssa, sen jälkeen vaatteiden vaihto ja jalkahoitoon ( ei mikään hirveän hintainen), eksytystä ja harhailua leikkipuistossa, sen jälkeen syömään, morsian toimi tarjoilijana (myös tiskaajana). Ravintola oli Rosso, siellä järjestyi kaikki tosi hienosti, voin suositella. sitten vaan mielikuvitusta peliin, niin eiköhän loppuiltakin järjesty. Onnea polttareihin =)
- xxxxxx
heippa!
pidän porissa erotiikka väline-esittelyjä
naisille, ne on suosittuja polttari ohjelmia,
ei maksa mitään että tulen iltaanne piristämään,
laita s-postia jos kiinnostuit,
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503344Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5502067Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210