Onko "linjoilla" porilaisia? Olen ensimmäistä kertaa kaasona ja järjestämässä polttareita ja olis mukava kuulla ideoita mitä Porissa voi tehdä kivaan hintaan, joten apuuva! Tuleva morsian ei halua pukeutua kummajaiseksi tai nolata itseään, enkä sellasta haluaisi parhaalle ystävälle edes järjestää.
Entä mikä on sopiva aika ilmoittaa muulle polttariväelle polttareiden päivämäärä? Ajattelin päättää päivän itse kysymättä mielipiteitä sen enempää(häätkin on vasta syyskuussa), koska kaikille ei kuitenkaan koskaan sovi samaan aikaan. Muuten mietitään tietty yhdessä loput. Jos ilmoittaa noin kolme viikkoa ennen polttaripäivää, niin onko se sopiva aika?
Polttarit Porissa
3
3248
Vastaukset
- 2007
kun itse olin kaasona, päätin itse koska pidän polttarit. Ilmoitin muille ajan, tosin se ei kaikille sopinut, harmi. Mutta ainoo vapaa viikonloppu mulla ja morsiammella ennen häitä.
Miettikää jokin teema polttareihin. Uskon että porista löytyy paikkoja missä viettää aikaa. esim. saunatiloja ym
Vaikka morsian ei haluu pukeutuu "pelleksi" niin käykää ostamassa vaikka kirpparilta jotan "kivaa" päälle pantavaa ja pukekaa hänet niihin. Ei ole kallista hupaa.. - kesänä
Porissa pidetyt poltarit: uitettiin ensin morsian kirjurin rannalla uimalelun kanssa, sen jälkeen vaatteiden vaihto ja jalkahoitoon ( ei mikään hirveän hintainen), eksytystä ja harhailua leikkipuistossa, sen jälkeen syömään, morsian toimi tarjoilijana (myös tiskaajana). Ravintola oli Rosso, siellä järjestyi kaikki tosi hienosti, voin suositella. sitten vaan mielikuvitusta peliin, niin eiköhän loppuiltakin järjesty. Onnea polttareihin =)
- xxxxxx
heippa!
pidän porissa erotiikka väline-esittelyjä
naisille, ne on suosittuja polttari ohjelmia,
ei maksa mitään että tulen iltaanne piristämään,
laita s-postia jos kiinnostuit,
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252548Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581923Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup221702Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua171241Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011178- 2581013
- 601003
- 52925
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110873