Onko "linjoilla" porilaisia? Olen ensimmäistä kertaa kaasona ja järjestämässä polttareita ja olis mukava kuulla ideoita mitä Porissa voi tehdä kivaan hintaan, joten apuuva! Tuleva morsian ei halua pukeutua kummajaiseksi tai nolata itseään, enkä sellasta haluaisi parhaalle ystävälle edes järjestää.
Entä mikä on sopiva aika ilmoittaa muulle polttariväelle polttareiden päivämäärä? Ajattelin päättää päivän itse kysymättä mielipiteitä sen enempää(häätkin on vasta syyskuussa), koska kaikille ei kuitenkaan koskaan sovi samaan aikaan. Muuten mietitään tietty yhdessä loput. Jos ilmoittaa noin kolme viikkoa ennen polttaripäivää, niin onko se sopiva aika?
Polttarit Porissa
3
3375
Vastaukset
- 2007
kun itse olin kaasona, päätin itse koska pidän polttarit. Ilmoitin muille ajan, tosin se ei kaikille sopinut, harmi. Mutta ainoo vapaa viikonloppu mulla ja morsiammella ennen häitä.
Miettikää jokin teema polttareihin. Uskon että porista löytyy paikkoja missä viettää aikaa. esim. saunatiloja ym
Vaikka morsian ei haluu pukeutuu "pelleksi" niin käykää ostamassa vaikka kirpparilta jotan "kivaa" päälle pantavaa ja pukekaa hänet niihin. Ei ole kallista hupaa.. - kesänä
Porissa pidetyt poltarit: uitettiin ensin morsian kirjurin rannalla uimalelun kanssa, sen jälkeen vaatteiden vaihto ja jalkahoitoon ( ei mikään hirveän hintainen), eksytystä ja harhailua leikkipuistossa, sen jälkeen syömään, morsian toimi tarjoilijana (myös tiskaajana). Ravintola oli Rosso, siellä järjestyi kaikki tosi hienosti, voin suositella. sitten vaan mielikuvitusta peliin, niin eiköhän loppuiltakin järjesty. Onnea polttareihin =)
- xxxxxx
heippa!
pidän porissa erotiikka väline-esittelyjä
naisille, ne on suosittuja polttari ohjelmia,
ei maksa mitään että tulen iltaanne piristämään,
laita s-postia jos kiinnostuit,
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986