harley-davidson

tietoa

miksi harleytä koko ajan pyritään moittimaan.

69

7903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

laittannut moitinnan kateuden piikkiin. Herättäähän se kateutta kun pyörä maksaa vakiokuntoisena duunarin vuosipalkan verran

• Lada,

Jensen Healey, Chevrolet Suburban,Chevy BellAir, Volvo S80, Yamaha Virago, Suzuki Intruder Ja viimeisennä HD SoftTail Evo, jostain syystä aina kun ajan tuolla HD:llä saan kiimaisia katseita ja pesääkin kai tulisi pelkän pyörän takia, en tiedä kun olen jo isoisä, mutta kyllä HD on HD,
        Japsikyykkybomberrunkkariwannabeekovajätkärunnkkaritkin sen tietävät sillä, eihän ne tänne muuten itkisi pipon tiukkuutta ja huonoja leluja.

• sulla...
        Lada, kirjoitti:

Jensen Healey, Chevrolet Suburban,Chevy BellAir, Volvo S80, Yamaha Virago, Suzuki Intruder Ja viimeisennä HD SoftTail Evo, jostain syystä aina kun ajan tuolla HD:llä saan kiimaisia katseita ja pesääkin kai tulisi pelkän pyörän takia, en tiedä kun olen jo isoisä, mutta kyllä HD on HD,
        Japsikyykkybomberrunkkariwannabeekovajätkärunnkkaritkin sen tietävät sillä, eihän ne tänne muuten itkisi pipon tiukkuutta ja huonoja leluja.

...on vielä aika suuret jutut.

• HD-fanit

aina vetoavat kalliiseen hintaan? (ja tämän kautta kateuteen). Miksi he eivät kehu hyviä ajo-ominaisuuksia, tehokkuutta, kestävyyttä jne.? Aina kun joku uskaltaa vähänkin arvostella HD:tä, niin vastaus on aina: "kateellisten juttuja". Siinä sitten vielä varmuuden vuoksi haukutaan arvostelija köyhäksi. Onko se niin arka juttu? Onko se niin vaikea myöntää, että on maksanut isontukun rahaa myös pelkästä nimestä ja sen tuomasta kuvittellisesta imagon kohotuksesta? Tekeekö se kipeää kun juuri tälle imagolle nauretaan? Vai pitäisikö käsittää, että HD ostetaan, jotta päästäis näyttämään köyhälle kansalle? Amerikassa köyhällistö ajaa Cadillaceilla.

• Ce on Chopper
        HD-fanit kirjoitti:

aina vetoavat kalliiseen hintaan? (ja tämän kautta kateuteen). Miksi he eivät kehu hyviä ajo-ominaisuuksia, tehokkuutta, kestävyyttä jne.? Aina kun joku uskaltaa vähänkin arvostella HD:tä, niin vastaus on aina: "kateellisten juttuja". Siinä sitten vielä varmuuden vuoksi haukutaan arvostelija köyhäksi. Onko se niin arka juttu? Onko se niin vaikea myöntää, että on maksanut isontukun rahaa myös pelkästä nimestä ja sen tuomasta kuvittellisesta imagon kohotuksesta? Tekeekö se kipeää kun juuri tälle imagolle nauretaan? Vai pitäisikö käsittää, että HD ostetaan, jotta päästäis näyttämään köyhälle kansalle? Amerikassa köyhällistö ajaa Cadillaceilla.

Mutta hyvä veli!!!,Mehän ei ollakkaan Ameriikassa?? Milläs se köyhälistö täällä ajelee?.....juu ja venäjälläkin kaikki on toisin kuin meillä suomessa.Sitten tuosta tehokkudesta....mihin sitä tarvitaan(suomessa)?ai niin,mutta siellä ameriiiiikassa.Tuolta AVK:n sivuilta voi katella niitä tarpeellisia tehoja ja poliisin korttihyllyltä!Kestävyydestä sen verran,että näkyi eilen(kin) olevan joku etunoja punnerruslaite Oulun pohjantien(moottoritie)rampin alussa"parkissa" (=rikki!).Ajo-ominaisuudet:LOISTAVAT!kannattais kokeilla(katsos tosi motoristi pitää extreemistä)jos pitää olla muovia suojana ympärillä niin mä ostan veneen(ja siksipä ostinkin).Sitten vielä toi sua häiritsevä imago kysymys,niin lyhyesti MIKSI kummassa se ei naurata tuolla parkeissa tai vaikka vaan liikenne valoissa?.....kumma homma? tule joskus nauraan,niin nauretaan vaikka yhdessä? ps:Sillatkin rakennetaan raudasta...vai montako muovi siltaa olet tavannut?? Vinkki:viedään mopomme(siis sinun ja minun)juhannuksena kokon viereen ja kummalla luulet sulamisen tapahtuvan ennemmin??

• kooma-kalle
        HD-fanit kirjoitti:

No miksi tänne HD-palstoille pitää änkeytyä "arvostelemaan" Harleyta? Vallankin kun 99% näistä arvostelijoista ei ole koskaan edes ajanut - saati omistanut - kyseistä kampetta? Eli arvosteluun vaadittavat kokemukset arvosteltavasta tuotteesta rajoittuvat lähinnä Esson paarin isoilta pojilta (joilla ei myöskään ole kokemusta..) kuultuihin juttuihin. Kyllä HD:ssa täytyy kuitenkin JOTAKIN olla, kun se niin kovasti kiinnostaa näitä paskafoorumien paskanjauhajia!

• HD:sta
        kooma-kalle kirjoitti:

No miksi tänne HD-palstoille pitää änkeytyä "arvostelemaan" Harleyta? Vallankin kun 99% näistä arvostelijoista ei ole koskaan edes ajanut - saati omistanut - kyseistä kampetta? Eli arvosteluun vaadittavat kokemukset arvosteltavasta tuotteesta rajoittuvat lähinnä Esson paarin isoilta pojilta (joilla ei myöskään ole kokemusta..) kuultuihin juttuihin. Kyllä HD:ssa täytyy kuitenkin JOTAKIN olla, kun se niin kovasti kiinnostaa näitä paskafoorumien paskanjauhajia!

pidä kirjoittaa HD-foorumissa? Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä. Kyllä paskakasassa täytyy olla JOTAKIN.

• miksi?
        Ce on Chopper kirjoitti:

Mutta hyvä veli!!!,Mehän ei ollakkaan Ameriikassa?? Milläs se köyhälistö täällä ajelee?.....juu ja venäjälläkin kaikki on toisin kuin meillä suomessa.Sitten tuosta tehokkudesta....mihin sitä tarvitaan(suomessa)?ai niin,mutta siellä ameriiiiikassa.Tuolta AVK:n sivuilta voi katella niitä tarpeellisia tehoja ja poliisin korttihyllyltä!Kestävyydestä sen verran,että näkyi eilen(kin) olevan joku etunoja punnerruslaite Oulun pohjantien(moottoritie)rampin alussa"parkissa" (=rikki!).Ajo-ominaisuudet:LOISTAVAT!kannattais kokeilla(katsos tosi motoristi pitää extreemistä)jos pitää olla muovia suojana ympärillä niin mä ostan veneen(ja siksipä ostinkin).Sitten vielä toi sua häiritsevä imago kysymys,niin lyhyesti MIKSI kummassa se ei naurata tuolla parkeissa tai vaikka vaan liikenne valoissa?.....kumma homma? tule joskus nauraan,niin nauretaan vaikka yhdessä? ps:Sillatkin rakennetaan raudasta...vai montako muovi siltaa olet tavannut?? Vinkki:viedään mopomme(siis sinun ja minun)juhannuksena kokon viereen ja kummalla luulet sulamisen tapahtuvan ennemmin??

harrikassa on nykyisen puolet japanilaisia osia? Miksi harrikassa on nykyisin muoviset kromilistat. Miksi harrikka käyttää japsiosia jos jenkkiosat ovat parempia. Miksi harrikka tarvitsee suunnitteluapua japseilta ja saksalaisilta jos ne itse on parempia suunnittelemaan. Miksi nyky harrikka palaa kokon vieressä yhtä hyvin kuin aito japsi. Miksi harrikka on nykyisin japsin huono ja kallis kopio. Miksi ostat harrikan kun saman määrän japsiosia saat halvemmalla aidossa japsipyörässä. Sillat tehdään raudasta niinkuin harrikat ja japsit ennen, pulkat tehdään muovista niinkuin harrikat ja japsit nykyisin. Sillat tehtiin puusta ennen mikä on sama materiaali kuin harrikkakuskin pää nykyisin.

• Ole Iskarit ja Jarrut
        miksi? kirjoitti:

harrikassa on nykyisen puolet japanilaisia osia? Miksi harrikassa on nykyisin muoviset kromilistat. Miksi harrikka käyttää japsiosia jos jenkkiosat ovat parempia. Miksi harrikka tarvitsee suunnitteluapua japseilta ja saksalaisilta jos ne itse on parempia suunnittelemaan. Miksi nyky harrikka palaa kokon vieressä yhtä hyvin kuin aito japsi. Miksi harrikka on nykyisin japsin huono ja kallis kopio. Miksi ostat harrikan kun saman määrän japsiosia saat halvemmalla aidossa japsipyörässä. Sillat tehdään raudasta niinkuin harrikat ja japsit ennen, pulkat tehdään muovista niinkuin harrikat ja japsit nykyisin. Sillat tehtiin puusta ennen mikä on sama materiaali kuin harrikkakuskin pää nykyisin.

Voi suakin hassu. Ei jarrut ja iskarit ole puolet japanilaisia osia. Ja kannattaisi kyllä siirtyä taas niihin ameriikkalaisiin osiin, koska!
        JAPANILAISET JARRUT OVAT PASKAT SAMOIN JOUSITUS!

• .............
        miksi? kirjoitti:

no mikäs pyörä sulla sitten on? vai kannattaako edes mainita?

• .............
        HD:sta kirjoitti:

pidä kirjoittaa HD-foorumissa? Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä. Kyllä paskakasassa täytyy olla JOTAKIN.

saat olla paskakärpänen,sehän sopii sulle oikein hyvin.

• ei ole
        Ole Iskarit ja Jarrut kirjoitti:

Voi suakin hassu. Ei jarrut ja iskarit ole puolet japanilaisia osia. Ja kannattaisi kyllä siirtyä taas niihin ameriikkalaisiin osiin, koska!

Harrikassani ollut ongelmiä kuin startin(nippondenso) ja kaasarin(Keihin)kanssa.Onneksi pyöräni on niin vanha ettei siinnä ole paljon enempää japsi osia.

• oijoijoi
        ei ole kirjoitti:

Harrikassani ollut ongelmiä kuin startin(nippondenso) ja kaasarin(Keihin)kanssa.Onneksi pyöräni on niin vanha ettei siinnä ole paljon enempää japsi osia.

Pitää saada Mikuni.

Sen verran myönnytystä koteloporukalle. Vanha S&S yskii.

• sitä

mulle ilmoita vaan tehtaalle. Kerro niille ettei ne osaa tehdä pyöriä kun on niin vähän kokemusta, sano että sä tiedät ja osaat neuvoa, lisäksi tiedät jarruista ja jousituksesta enemmän kuin tehtaan inssit Heh kyllä meitä on moneen junaan. Ne jarrut olis varmasti hyvät jos et tietäis niitä japseiksi. Kuinka muuten sähköt, johdothan on made in Singapore. Kaikki lehdet jenkkejä myöten ovat kehuneet ajettavuutta ja jarruja mutta ne ei ilmeisesti tiedä mitään koska täällä pienessä Suomessa asuu n25 vuotias kaveri joka on alan ammattilainen. Ota yhteys tehtaalle ja kerro kuka olet ja mitä tiedät niin köyhyys lähtee kerralla.

• kannata
        ............. kirjoitti:

koska pyöräni on -95 sportster johon on tehty 2 täyttä koneremppaa plus joka nytkin nykii ja pätkii, täällä on tullut jopa hyviä ja asiallisia neuvoja mutta ei vain pelaa. Voin kertoa että huonoin milloinkaan tekemäni ostos josta toki olen luopumassa, kaverini alkaa vuorostaan seppiä sitä ja minä ostan kyllä toisen merkin. Harrikkaa ei meille tule enää milloinkaan, kesä on ajamista eikä ruuvaamista varten.

• Minä Vastaan sinulle
        sitä kirjoitti:

mulle ilmoita vaan tehtaalle. Kerro niille ettei ne osaa tehdä pyöriä kun on niin vähän kokemusta, sano että sä tiedät ja osaat neuvoa, lisäksi tiedät jarruista ja jousituksesta enemmän kuin tehtaan inssit Heh kyllä meitä on moneen junaan. Ne jarrut olis varmasti hyvät jos et tietäis niitä japseiksi. Kuinka muuten sähköt, johdothan on made in Singapore. Kaikki lehdet jenkkejä myöten ovat kehuneet ajettavuutta ja jarruja mutta ne ei ilmeisesti tiedä mitään koska täällä pienessä Suomessa asuu n25 vuotias kaveri joka on alan ammattilainen. Ota yhteys tehtaalle ja kerro kuka olet ja mitä tiedät niin köyhyys lähtee kerralla.

Sinä kysyit miksi tehdas käyttää japsiosia ja minä vastasin. Samaa ihmettelen minäkin kun ameriikan ihmemaassa tehdään paljon parempiakin osia. Mutta jotta vehkeen hinta ei nousisi ihan älyttömyyksiin laitetaan sinne noita kiinanosia.
        Nämät nelimäntäiset uudet jarrut TC88 alusta asti ovat olleet tietenkin paljon paremmat kuin ne vanhat evolan jarrut, niihin nämät testaajat niitä kanssa vertaavat. Mutta ei ne jarrut silti ZXRYFZR jarruja vastaa.

Meitä on moneen junaan mutta sinä tunnut jääneen laiturille. Eikä kannata mun ikää arvuutella, koska 50 on mennyt puhki ajat sitten ja mun Electrassa on se loksun kromilista metallia ja vaimon Road Kingissä kanssa.

Kun olet tuollainen filosofi, kerro, mitä minun pitäisi kertoa maailmalle, että köyhyys lähtisi?
        Ei se sinun paskanjauhamisella ja tyhjänpäiväsellä lätinällä ainakaan lähde...

Siitä me kaikki olemme varmoja.

• taliaivo
        Minä Vastaan sinulle kirjoitti:

Sinä kysyit miksi tehdas käyttää japsiosia ja minä vastasin. Samaa ihmettelen minäkin kun ameriikan ihmemaassa tehdään paljon parempiakin osia. Mutta jotta vehkeen hinta ei nousisi ihan älyttömyyksiin laitetaan sinne noita kiinanosia.
        Nämät nelimäntäiset uudet jarrut TC88 alusta asti ovat olleet tietenkin paljon paremmat kuin ne vanhat evolan jarrut, niihin nämät testaajat niitä kanssa vertaavat. Mutta ei ne jarrut silti ZXRYFZR jarruja vastaa.

Meitä on moneen junaan mutta sinä tunnut jääneen laiturille. Eikä kannata mun ikää arvuutella, koska 50 on mennyt puhki ajat sitten ja mun Electrassa on se loksun kromilista metallia ja vaimon Road Kingissä kanssa.

Kun olet tuollainen filosofi, kerro, mitä minun pitäisi kertoa maailmalle, että köyhyys lähtisi?
        Ei se sinun paskanjauhamisella ja tyhjänpäiväsellä lätinällä ainakaan lähde...

Siitä me kaikki olemme varmoja.

katsoitko juuri motobike ohjelman siinä testattiin night rod. Kehuttiin hyvin purevia jarruja, ilmoita niille suuri viisautesi , ettei ne tiedä mitään. Myös moottoria kehuttiin joka on porschen perua , varmasti täys paska mielestäsi , sehän ei edes vuoda öljyä. Harrikoissa on vitusti muovi listoja yms muoviosia esim joissain malleissa mittarin kotelo tankin päällä on muovia samoin kuin etulokarin listat Kerro tehtaalle kuinka pyöriä tehdään niin köyhyys lähtee, Sinulla tuntuu tuota tyhjänpäiväistä paskan jauhantaa olevan vielä enemmän. Minä olen tuonut jo 70 luvulla ruotsista duon itselle jonka omistan vieläkin eli olen varmasti ajanut harrikalla saman kuin sinä ja vaimosi yhteensä. Mutta aivan sama sun mielipitees Totuus on se että japsit tekee paremmat jarrut ynnä jousituksen, meneekö neidiltä yöunet? Mulla on myös uudempi HD sekä japsipyörä ja japsi niistä paras ajaa on olkoon niin japsi kun on.

• sinä
        taliaivo kirjoitti:

katsoitko juuri motobike ohjelman siinä testattiin night rod. Kehuttiin hyvin purevia jarruja, ilmoita niille suuri viisautesi , ettei ne tiedä mitään. Myös moottoria kehuttiin joka on porschen perua , varmasti täys paska mielestäsi , sehän ei edes vuoda öljyä. Harrikoissa on vitusti muovi listoja yms muoviosia esim joissain malleissa mittarin kotelo tankin päällä on muovia samoin kuin etulokarin listat Kerro tehtaalle kuinka pyöriä tehdään niin köyhyys lähtee, Sinulla tuntuu tuota tyhjänpäiväistä paskan jauhantaa olevan vielä enemmän. Minä olen tuonut jo 70 luvulla ruotsista duon itselle jonka omistan vieläkin eli olen varmasti ajanut harrikalla saman kuin sinä ja vaimosi yhteensä. Mutta aivan sama sun mielipitees Totuus on se että japsit tekee paremmat jarrut ynnä jousituksen, meneekö neidiltä yöunet? Mulla on myös uudempi HD sekä japsipyörä ja japsi niistä paras ajaa on olkoon niin japsi kun on.

taliaivo ottaisit selville mistä on tullut v-rodin kone. Voinen kertoa, kun et siihen itse kuitenkaan kykene. Se on muutettu katukäyttöön sopivaksi porchen suunnittelijoiden avulla harrikan vr1000 pyörästä http://www.motorcycle.com/mo/mcharley/mcphotos/andyvrs.jpg

• tiedän
        sinä kirjoitti:

taliaivo ottaisit selville mistä on tullut v-rodin kone. Voinen kertoa, kun et siihen itse kuitenkaan kykene. Se on muutettu katukäyttöön sopivaksi porchen suunnittelijoiden avulla harrikan vr1000 pyörästä http://www.motorcycle.com/mo/mcharley/mcphotos/andyvrs.jpg

koska se kerrottiin myös kyseisessä ohjelmassa, mutta miksi porchen apua tarvittiin kun jenkit on ite niin helvetin viisaita? Laskeeko ne puristussuhteet yms helmitaululla kuten vaaleissa äänet vai mikä on kun omat eväät ei riitä. Kun ne värkkäs itse niin firma oli konkassa ja laatu täyttä paskaa. Jos ei japsit auta niin sitten nixmannit. Tais mennä moottori pilalle kun ei tärise niin vitusti että pysyy pytyt kiinni, eikä edes vuoda öljyä. Kuule koitappa talipää joskus edes ajaa moottoripyörällä ja japsilla eritoteen niin näet eron. Kyllä noita harrikoita on joka jätkä työntäny harva niillä ajaa. HD on romun kemiallinen merkki. piste

• ekoissa
        tiedän kirjoitti:

koska se kerrottiin myös kyseisessä ohjelmassa, mutta miksi porchen apua tarvittiin kun jenkit on ite niin helvetin viisaita? Laskeeko ne puristussuhteet yms helmitaululla kuten vaaleissa äänet vai mikä on kun omat eväät ei riitä. Kun ne värkkäs itse niin firma oli konkassa ja laatu täyttä paskaa. Jos ei japsit auta niin sitten nixmannit. Tais mennä moottori pilalle kun ei tärise niin vitusti että pysyy pytyt kiinni, eikä edes vuoda öljyä. Kuule koitappa talipää joskus edes ajaa moottoripyörällä ja japsilla eritoteen niin näet eron. Kyllä noita harrikoita on joka jätkä työntäny harva niillä ajaa. HD on romun kemiallinen merkki. piste

night rodeissa oli stanssattu lohkoon porgen logo eli täys jenkki Buahaah Ota itse asioista selvää.

• laiskan
        sinä kirjoitti:

papattimen jälkeen seuraava ostos on yleensä rollaattori jolla saa yhtä suurta vauhdin hurmaa.

• HEHEHEHEH
        taliaivo kirjoitti:

V-Rod... HAHAHAHAHAHAH
        sää ja sun tuoklaid...

• kateeksi
        HEHEHEHEH kirjoitti:

V-Rod... HAHAHAHAHAHAH
        sää ja sun tuoklaid...

meikä on ajanu HDllä yli 30v eli kauemmin kun sä olet elänyt, revi siitä. heh

• Jotain Muuta
        kateeksi kirjoitti:

meikä on ajanu HDllä yli 30v eli kauemmin kun sä olet elänyt, revi siitä. heh

Sua ei käy kateeksi. Naurattaa vaan. Jotain muuta voisi käydä kateeksi vaan sua, salli nauraa.
        Olen riittävän ikäinen... osta oma mopo jo...

• sama .
        Jotain Muuta kirjoitti:

Sua ei käy kateeksi. Naurattaa vaan. Jotain muuta voisi käydä kateeksi vaan sua, salli nauraa.
        Olen riittävän ikäinen... osta oma mopo jo...

kadehditko vai et. Se oletko riittävän ikäinen ei tee sinusta täysikäistä. On Duo, Sportster ja japsi revi siitä. Ja täytyy vielä sanoa yli 30v kokemuksella harrikoista että se on huonompi ajaa kuin japsi. Silloin kun toin duon ruotsista muuttopyöränä sinä et ollu edes harrikkaa nähnyt oli se senverran harvinainen peli siihen aikaan, nykyään niitä on joka paikka täynnä ja tollasia kusipäisiä kuskeja kuin sinä niitä myös riittää sillä erotuksella sinusta että joillakin on jopa pyörä toisin kuin sinulla. Eli kun minä ajoin 70luvulla HDllä niin sinä et ollut vielä syntynyt ja 80luvulla olit lapsi ja taputtelit omaa paskaasi lattiaan kun meikä kaarteli HDllä ,mutta naura se pidentää ikää.

• motogp ja rata

pyörissä on jotain Brembon Tokicon tai Nissin jarruja jos kerran hdn jarrut on paremmat. Luulis että tallit on tutkinu noita jarruasioita mut ei kait sitten. No onneksi meiltä löytyy paremmin tietoa ja jos mika lukee näitä sivuja vie se varmasti viestin kotarille ja johan alkaa pyttyjä tuleen.

• olekkaan

puolet mut lisätään vielä renkaat, startit, kaasarit, sähköjohdot, laakerit yms yms niin alkaa puolet olla kasassa. Niin ja työntekijät on paljolti japseja ja latinoita. Varmasti vituttaa ajaa japsin kasaamalla pyörällä.

• Taas Reppana
        sama . kirjoitti:

kadehditko vai et. Se oletko riittävän ikäinen ei tee sinusta täysikäistä. On Duo, Sportster ja japsi revi siitä. Ja täytyy vielä sanoa yli 30v kokemuksella harrikoista että se on huonompi ajaa kuin japsi. Silloin kun toin duon ruotsista muuttopyöränä sinä et ollu edes harrikkaa nähnyt oli se senverran harvinainen peli siihen aikaan, nykyään niitä on joka paikka täynnä ja tollasia kusipäisiä kuskeja kuin sinä niitä myös riittää sillä erotuksella sinusta että joillakin on jopa pyörä toisin kuin sinulla. Eli kun minä ajoin 70luvulla HDllä niin sinä et ollut vielä syntynyt ja 80luvulla olit lapsi ja taputtelit omaa paskaasi lattiaan kun meikä kaarteli HDllä ,mutta naura se pidentää ikää.

Jos sulla on ja siis suurella JOS sulla on Duo ja Spora niin ett sä silloin Harrikoista mitään tiedä!
        Nehän on ihan paskoja ajaa ja toi duo glide, voi vee mikä shovelinraato, paska jonka takia tehdaskin oli mennäkonkurssiin. Niihin sun raatoihin verrattuna mikä tahansa muunmerkkinen paska on parempi ajaa.
        SE ON NIIN TOTTA! Mutta kun sulle ei ole muuta niin et voi muuhun verrata, sitä se köyhyys teettää!
        Nauran sulle kyllä. Ja terveisiä viiskytluvun alkupuolelta. Sä täällä uhoot ja kehut että olet ajanut niin ja niin kauan mutta paskoja olet ajanut ja vaippaas kussu, lapsi olet itse ja esität kokenutta. Faktoja peliin poika.

• Tahallinen Vihre
        Taas Reppana kirjoitti:

Jos sulla on ja siis suurella JOS sulla on Duo ja Spora niin ett sä silloin Harrikoista mitään tiedä!
        Nehän on ihan paskoja ajaa ja toi duo glide, voi vee mikä shovelinraato, paska jonka takia tehdaskin oli mennäkonkurssiin. Niihin sun raatoihin verrattuna mikä tahansa muunmerkkinen paska on parempi ajaa.
        SE ON NIIN TOTTA! Mutta kun sulle ei ole muuta niin et voi muuhun verrata, sitä se köyhyys teettää!
        Nauran sulle kyllä. Ja terveisiä viiskytluvun alkupuolelta. Sä täällä uhoot ja kehut että olet ajanut niin ja niin kauan mutta paskoja olet ajanut ja vaippaas kussu, lapsi olet itse ja esität kokenutta. Faktoja peliin poika.

Katsotaan huomaatko tahallisen vihreen???

• vaari....
        Taas Reppana kirjoitti:

että 70luvulla oli vähän vaihtoehtoja myös ruotsissa ja täällä suomessa ei ollu mitään. Mutta olkaamme onnellisia siitä että sinä tiedät harrikoista on nimittäin hyvä että edes jollain on kokemusta. Kuten sanoin niin japsi on parempi ajaa ja se että mulla on toi vanha duo niin tuskin on montaa jolla on ollu sama pyörä noinkin kauan. Vaikka mulla on noi pari raatoa niin olen toki ajanut myös muilla harrikoilla eikä ne nyt ole juuri kummempia. Niin tällä pojalla on ikää yli 50 ja rahaa senverran että pystyn kyllä ostaan uudekin jos haluan . Kerro nyt sitten viisaanpana mikä harley on parempi ajaa kun uusi japsi? Meikäläisen japsi on muuten vm -06 mielestäsi varmasti vanha romu ja mikähän oli sinun pyöräsi? Jos et itse ole kussut vaippaan niin sitten sinulla on tullu housuun että paljon onnea Niin lopuksi vielä suurella JOS SULLA ON YLEENSÄ MITÄÄN PYÖRÄÄ; TUSKIN. Faktoja peliin poika tiesitkö muuten että tollanen rohjo matka harrikka on vanhojen miesten pyörä huono ajaa ja raskas työntää.Tekkuja sinne 50 alkupuolelle sulla alkaa olla vaippaikä lähellä.

• viisas............
        Taas Reppana kirjoitti:

vertasin tossa japsiin jonka myös omistan niin etkö sinä ymmärrä lukemaasi. Minulla on 3 pyörää sinulla muka 1 hdn paska sitä se köyhyys teettää. Naura nyt mutta katso ettei tule paska housuun tolla ikää on varmasti pidätyskyky jo aika heikko suosittelen vaippoja. Kun ajelet sillä tärisevällä romullasi niin on se hieno näky kun herra on edestä kusessa ja takaa paskassa. No keltanen ja ruskea kyllä mallaa ja kävelytyylihän on muutenkin jalat leveällä. Voi sua reppanaa muista ravistaa ja pyyhkiä heh. Jos olen paskoja ajanut niin on sekin parempi kuin olla ajamatta niinkuin sinä. Toisaalta tolla ikää on kyllä jo parempi pysyä kotona pois nuorempien edestä ja ajella rollaattorilla vanhainkodin pihassa. Helvetin dementikko ei edes tajua lukemaansa.

• hienoa
        Taas Reppana kirjoitti:

havaita kun lukee tätä viestiketjua että sinähän olet täysin torvi. Vittulet tolle toiselle että sillä on skeidat pyörät eikä se tiedä mistään eikä pysty vertaan mitään kun on köyhä. No noita juttuja kun lukee niin selviää esim että sillä on myös japsi eli 3 pyörää niin onhan sillä mihin verrata. Sinulla taas on vain yksi pyörä eli todellisuudessa sinä et pysty vertaamaan mitään. Kunhan täällä soitat suutas ja uhoat, luulempa että olet mopoileva teini joka haaveilee omasta prätkästä, eipä noi sun juttus ainakaan ole aikuisten tasolla. No tämä näin sivusta eli eka ja viimeinen viesti tähän ketjuun.

• Älkää Paskoko Housuihinne
        hienoa kirjoitti:

havaita kun lukee tätä viestiketjua että sinähän olet täysin torvi. Vittulet tolle toiselle että sillä on skeidat pyörät eikä se tiedä mistään eikä pysty vertaan mitään kun on köyhä. No noita juttuja kun lukee niin selviää esim että sillä on myös japsi eli 3 pyörää niin onhan sillä mihin verrata. Sinulla taas on vain yksi pyörä eli todellisuudessa sinä et pysty vertaamaan mitään. Kunhan täällä soitat suutas ja uhoat, luulempa että olet mopoileva teini joka haaveilee omasta prätkästä, eipä noi sun juttus ainakaan ole aikuisten tasolla. No tämä näin sivusta eli eka ja viimeinen viesti tähän ketjuun.

Meillä on 2 kpl Harrikoita. Electra ja Road King vuosimallia 05 kumpikin. Joten kyllä on mihin vertaa räkänokat. Japsejakin on ollut mutta ne oli aina rikki ja korjaus kesti aina kuukauden. Harrikoissani ei ole ollut koskaan mitään vikaa.

Ja jos jollain on lousku Duo ja vanha Spora, ei osaa verrata kyllä tämänpäivän Harrikkaa mihinkään. Niin se vain on mutta ymmärrän tuskanne kun ei ole rahaa niin ei ole rahaa ja vituttaa kun jollain sitä on niin että ranteita pakottaa.

Ja saat luulla räkänokka ihan mitä vaan. Kun kuitenkin olet kirjoittanut nuo jutut kaikki vastaukseksi. Kerro nyt sedälle millainen pyörä sulla oikeesti on. Faktoja peliin. Mun pyörät jo luitkin...

• eihän..
        Älkää Paskoko Housuihinne kirjoitti:

Meillä on 2 kpl Harrikoita. Electra ja Road King vuosimallia 05 kumpikin. Joten kyllä on mihin vertaa räkänokat. Japsejakin on ollut mutta ne oli aina rikki ja korjaus kesti aina kuukauden. Harrikoissani ei ole ollut koskaan mitään vikaa.

Ja jos jollain on lousku Duo ja vanha Spora, ei osaa verrata kyllä tämänpäivän Harrikkaa mihinkään. Niin se vain on mutta ymmärrän tuskanne kun ei ole rahaa niin ei ole rahaa ja vituttaa kun jollain sitä on niin että ranteita pakottaa.

Ja saat luulla räkänokka ihan mitä vaan. Kun kuitenkin olet kirjoittanut nuo jutut kaikki vastaukseksi. Kerro nyt sedälle millainen pyörä sulla oikeesti on. Faktoja peliin. Mun pyörät jo luitkin...

sulla ole mihin verrata. Mihin sä pystyt tota romuas vertaan , mikä on vertailukohde rollaattoriko vai vertaatko noita kahta kuvittelemaasi keskenään talipää. Harrikoissasi ei ole voinutkaan olla vikaa koska et sellaista omista. Sähän kirjoitat ihan mitä sattuu ,ekaksi oli yks pyörä ja toinen vaimolla nyt on kaksi huomenna varmaan kolme jne. Olen ajanut nyky harrikoilla ja ne ovat paitsi huonoja ajaa niin myös huonoja kyytiläiselle jos ajetaan pidempää matkaa. Sähän olet jo senverran vanha että todellisuuden taju heittää mutta osta nyt vaikka seuraavasta eläkkeestäs itselles aikuisten vaippoja niin kyytikin vähän pehmenee. Kerroppas muuten yksi vertailutesti minkä harrikka on voittanut, taitaa olla mahdoton tehtävä. Sano terkkuja vanhalle vaimolles, et muuten ole setä vaan vaari, ja kannattaa tolla ikää ottaa lunkisti kun on toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuoren päällä. Et näytä tajuavan mitkä meikäläisen pyörät ovat vaikka haukut niitä joten pyydä hoitajaa vaihtamaan lääkitys, kerro että ei oikein taju pelaa. Käy varmaan kateeksi kun on vanhoilla päivillä saanut eläkkeestä säästettyä reuhkan jota luulee joksikin ja sitten toinen on ajanut saman merkkisellä jo yli 30v. Vituttaako? Ainakin mun lousku on harvinaisempi kun sun puolijapsi, myös TODELLISET harrastajat pitävät vanhoja harrikoita enemmän arvossa kun noita kiinaharrikoita. PS täällä on kyllä useampi kirjoittaja . Pane faktaa peliin esim rekkari niin tarkastetaan onko sulla kiinailmiö vai ei. Muuten tosta rahasta senverran ettei sitä sun ikäisellä tartte olla kun joku kolikko niin ranteitas pakottaa oot jo senverran raihnainen vai johtuuko pakotus kenties tutisevasta ohjaustangosta voi olla joku jännetuppitulehdus. Olet hauras houreileva vanha ukko.

• vaippavaari
        Älkää Paskoko Housuihinne kirjoitti:

muuten ymmärrä tekstiä eli missä mainitsin omistavani vanhan sporan. Kirjoitin omistavani vanhan duon ja uudemman sportsterin ja -06 japsin. Jos tuo ymmärtäminen tuottaa noin suuria vaikeuksia niin kyllä sulla on varmasti vaikea tajuta tätä nyky liikennettäkin. No ota nyt lääkkeesi ja vaihdata hoitsulla vaippa on jo liian myöhä ikäisellesi.

• On Sinulta Mennyt
        vaippavaari kirjoitti:

muuten ymmärrä tekstiä eli missä mainitsin omistavani vanhan sporan. Kirjoitin omistavani vanhan duon ja uudemman sportsterin ja -06 japsin. Jos tuo ymmärtäminen tuottaa noin suuria vaikeuksia niin kyllä sulla on varmasti vaikea tajuta tätä nyky liikennettäkin. No ota nyt lääkkeesi ja vaihdata hoitsulla vaippa on jo liian myöhä ikäisellesi.

Sä taas et tiedä asioista mitään. Spora on samanlainen tytisjäjä ollut vuosikymmenet. Siis huono. Ja älä vertaa duoas mihinkään moottoripyörään. Paska sulla on tallissa.

Meidän perheen, 2 auton tallissa, on 2 Harrikkaa, Electra ja Road King etkä sä voi sille mitään. Lukee siinä omistajan tai haltijan kohdassa mikä nimi hyvänsä. Ja molemmat on ostettu Suomesta.

Sulla vissiin on ainoa hössötys tuo lääkitys. En syö mitään lääkkeitä mutta jutuistasi päätellen SÄ SYÖT VAHVOJA!

Iso Touring Harrikka on todella hyvä matkapyörä,ellei paras, siellä takana viihtyy todella hyvin eikä perse puudu. Et taida tietääkään, että todella moni entinen chopper/softail mies on vaihtanut kulkupeliksi Touring vehkeen? Et tiedä koska ruuvaat niitä romujasi siellä pihamaallasi.

Mitä sä muuten täällä vielä vaahtoat?
        Kerroit joku juttu taaksepäin, että et enää osallistu keskusteluun. Älä osallistu jos asioiden ymmärätäminen sulla on niin vaikeata.

Kysy muuten mun Härräköistä, joku yksityiskohta, jota vain todellinen harrastaja voi tietää...
        Sitä paitsi, et osannut vastata mikä virhe siinä mun yhdessä jutussa oli josta kysyin?
        Et taida itsekään tietää mistä on kysymys???

Paljastan sen seuraavalla kerralla ja siitä käy ilmi että ei sulla mitään pyöriä ole.

• zitys
        On Sinulta Mennyt kirjoitti:

Sä taas et tiedä asioista mitään. Spora on samanlainen tytisjäjä ollut vuosikymmenet. Siis huono. Ja älä vertaa duoas mihinkään moottoripyörään. Paska sulla on tallissa.

Meidän perheen, 2 auton tallissa, on 2 Harrikkaa, Electra ja Road King etkä sä voi sille mitään. Lukee siinä omistajan tai haltijan kohdassa mikä nimi hyvänsä. Ja molemmat on ostettu Suomesta.

Sulla vissiin on ainoa hössötys tuo lääkitys. En syö mitään lääkkeitä mutta jutuistasi päätellen SÄ SYÖT VAHVOJA!

Iso Touring Harrikka on todella hyvä matkapyörä,ellei paras, siellä takana viihtyy todella hyvin eikä perse puudu. Et taida tietääkään, että todella moni entinen chopper/softail mies on vaihtanut kulkupeliksi Touring vehkeen? Et tiedä koska ruuvaat niitä romujasi siellä pihamaallasi.

Kerroit joku juttu taaksepäin, että et enää osallistu keskusteluun. Älä osallistu jos asioiden ymmärätäminen sulla on niin vaikeata.

Kysy muuten mun Härräköistä, joku yksityiskohta, jota vain todellinen harrastaja voi tietää...
        Sitä paitsi, et osannut vastata mikä virhe siinä mun yhdessä jutussa oli josta kysyin?

Paljastan sen seuraavalla kerralla ja siitä käy ilmi että ei sulla mitään pyöriä ole.

Mulla on harrikka ja olen homo. MUTTA mitä hittoa nämä pikkupojat liittävät homot ja harrikat yhteen! Homopiireissä ei TODELLAKAAN harrasteta harrikoita, itse olen poikkeus siinä.

Joten siinä teille, lapset.

• kysyin

minkä vertailun harrikka on voittanut, ei mitään kaikissa on japsit ollu parempia ajaa ja olla kyydissä hd on ollut viimeinen joka vertailussa. Minä en misään tapauksessa ole kertonut kirjoittavani viimeistä viestiä. Nuo pyörät mitä tossa kehut omistavasi ovat puoli kiinalaisia 300kg ja 70 hv eli eipä paljoa naurata hitaampia maantiellä on vain traktorit, myös ulkonäöltään kaikkein rumimmat valmistetut harrikat sama sitten mistä ne ostaa. Kerroit että fyrkkaa on niin miksi olisit haltia , oletko kenties persaukinen vaippahuosu? Vaivaako sua jos jollain toisellakin on moottoripyörä ne nimittäin ovat aika yleisiä suomessa, vai miksi on niin vaikeaa jos toisellakin on jotain, oletko todella noin kateellinen vai tyhmä? Sovitaan että mulla on paska tallissa mutta sä panet vielä paremmaksi koska sulla on kaksi paskaa tallissa ja yksi vaipoissa. No pitäähän sun täällä kirjoittaa kans joka päivä kun oletettu lapsesi on opettanut tietsikan alkeet, mutta eikö välillä kannattaisi kopeloida sitä homeperseistä akkaaskin vai eikö vaarilla seiso? Hae viagraa apteekit on auki , tai pyydä hoitajaltas jos ei ole kyytiä kylälle ja rollaattori on rikki. Sanoppa toisillekin vanhuksille terkkuja ja toivottavasti ymmärrät tästä tekstistä edes puolet koska toi sun lääkitys on täysin väärä nythän jo luulet ettei sinulla edes ole lääkitystä. Kuulet varmasti myös ääniä, otan osaa eipä ole omaisillasi helppoa. No vaihdata kuivat vaipat niin tulee mukavampi olo. Kirjoitit että olit laittanut juttuusi virheen, no on niitä tässäkin jutussasi aivan tarpeeksi, kannattaisko antaa oletetun lapsesi tarkastaa teksti ennen lähetystä. Jos et näe näppäimiä niin hanki vahvemmat lasit tai lopeta kirjoittelu jopa lapsi kirjoittaa paremmin.

• meille.

mielipiteesi ja vain yksi onko se hd hyvä ajaa. Ketjun alussa sanoit että japsiosat on perseestä pitäis olla jenkit, pilaa pyörän. Sitten seuraavaksi kerroit että mun pyörät on perseestä että tehdas meni nurin noiden romujen vuoksi. Eli pyörien joissa oli jenkki osat. Nyt taas kirjoitat että nää uudet on hyviä ajaa ellei parhaita eli pyörät joissa on japsi osat. Olet puhunut itsesi pussiin , sitä se ikä teettää. Vastaa vasta sitten kun itse tiedät mitä mieltä olet. Ja sitten sinulle se kysymys jonka vain todellinen harrastaja tietää eli: Montako hammasta on Gliden kolmosvaiteen hammaspyörissä yhteensä? Ihmettelen ettei olettamasi lapsesi ole puuttuneet hommiisi. Jopa mopedia pidetään ikäihmisille vaarallisina ja sinä haaveilet prätkästä vaikka muisti ja mielipiteet vaihtelevat päivittäin. Kävisit esim bingossa luulisi siinä olevan sinulle jännitystä kylliksi. Lopetan kirjoittelun tähän koska on täysin turhaa vängätä dementikon kanssa. Hyvää kesää ja pidähän turvaliivit yllä kun potkuttelet Eslallasi.

• tällä

palstalla tekee sheriffi?

Seuraa mielenkiinnolla tällaista paskanjauhantaa?

Aikuiset(?) äijät nokittelee toisilleen niinkuin pahaiset kakarat.

Hävettää molempien puolesta. Ja sen sheriffin.
        Sulkekaa nyt ihmeessä tää topikki.

• shovel.
        Tahallinen Vihre kirjoitti:

Katsotaan huomaatko tahallisen vihreen???

duo? Mikä se on?

• virheellä

konetta joka duossani on panhead taisit tolla heittää että se olis shoveli? No vielä vanhemmissa tais olla knuckle jos muistan oikein. Sulla puolestas glidessä on Yammuhead eli puoliriisi.

• enään nauramatta

katsomaan HD-porukkaa. Minäkin luulin, että se on liiottelua ja kateellisten panettelua, mutta kun tänään katsoin HD-porukkaa huoltiksen pihalla, heidän pukeutumista, olemusta ja muistelin mitä täällä on puhuttu homo-luukista, niin repesin nauramaan. Mun oli pakko vetää kypärä päähän ja visiiri alas. En voinut sille mitään se vain oli niin koomista ja osuvaa.

• se on

kiva et sul on kivaa...

• heijastuksen visiirissä

typerästä pärstästäni ja oksensin sen stormin ale-kypärän paskan täyteen.
        Siinä sitten perkele helvetinmoisessa vitutuksessa ajelin kiinanpaskamopollani vuokraluukkuni pihaan.
        Aattelin vain ,että yhen harrikan hinnalla saisin jo oman kämpän.

• Ma.Vu

Eikös siihen homo-lookkiin kuulu myös sellaiset viikset, kun sulla on??

• omituista

...HD kuskien pakonomaista tarvetta kloonata itsensäkin samannäköisiksi? Ainoa järkevä ja looginen selitys sille (minulle, tavalliselle heterolle hitaasti valjennut) on, että ne kundit todella on yhtä kiinnostuneita toisistaan kuin HD:stä.

Meikäläiselle kun on aivan samantekevää miltä näyttää, kun harrastuksessa pääasia onkin pyörä ja sillä ajaminen.

• petermark
        omituista kirjoitti:

...HD kuskien pakonomaista tarvetta kloonata itsensäkin samannäköisiksi? Ainoa järkevä ja looginen selitys sille (minulle, tavalliselle heterolle hitaasti valjennut) on, että ne kundit todella on yhtä kiinnostuneita toisistaan kuin HD:stä.

Meikäläiselle kun on aivan samantekevää miltä näyttää, kun harrastuksessa pääasia onkin pyörä ja sillä ajaminen.

mitä itkette täällä, lapset. eikö identiteettinne ole vielä muodostunut niin vahvaksi, että osaisitte antaa toisten olla?

• .......
        omituista kirjoitti:

• pikkupojat
        omituista kirjoitti:

..nahkaliiveissään ja HD logoissaan. Mikäs siinä, antaa poikien nauttia imagostaan ja toisistaan. Onhan tämä vapaa maa !

• tuntuu

olevan japsipoikien kiinnostus harrikkaa kohtaan.

• sehän

on nykyään lähes yhtä japsi kun aito japanilainen, vielä kun loputkin osat vaidetaan japseihin voi se jopa alkaa kestään.

• jos
        sehän kirjoitti:

on nykyään lähes yhtä japsi kun aito japanilainen, vielä kun loputkin osat vaidetaan japseihin voi se jopa alkaa kestään.

se ois japsi niin sen hintahan tippuis puoleen siitä mitä se maksoi uutena jo eka vuoden sisällä, vaan kun ei tipu

• mitä.
        jos kirjoitti:

se ois japsi niin sen hintahan tippuis puoleen siitä mitä se maksoi uutena jo eka vuoden sisällä, vaan kun ei tipu

maksaa jenkeissä ja hämmästy. Aika halpoja kun vertaa näihin Suomen hintoihin. Jenkeissä maksaa jotkut esim Ducatit paljon enemmän kuin Harrikat ja ovat myös arvostetumpia kuin Harrikat. Indian on myös jenkki joka on jatkuvasti konkassa samoin huonosti menee autoteollisuudessa, sielläpäin on Saksalaiset hinnoissa ja arvossa tiedä sitten miksi.

• mitä maksaa
        mitä. kirjoitti:

maksaa jenkeissä ja hämmästy. Aika halpoja kun vertaa näihin Suomen hintoihin. Jenkeissä maksaa jotkut esim Ducatit paljon enemmän kuin Harrikat ja ovat myös arvostetumpia kuin Harrikat. Indian on myös jenkki joka on jatkuvasti konkassa samoin huonosti menee autoteollisuudessa, sielläpäin on Saksalaiset hinnoissa ja arvossa tiedä sitten miksi.

japsit käytettynä, hinta niissä tippuu sielläkin yhtä nopeasti. Kun katsot myös uuden harrikan hintaa, niin onhan sekin jo alhaisempi kuin suomessa.

• oikeassa
        mitä maksaa kirjoitti:

japsit käytettynä, hinta niissä tippuu sielläkin yhtä nopeasti. Kun katsot myös uuden harrikan hintaa, niin onhan sekin jo alhaisempi kuin suomessa.

mutta kalleimmat pyörät ovat ehkä Wingi ja jotkut Bemarit. Suomessa on harrikka törkeässä hinnassa jos vertaa jenkkeihin.

• Allison*

Ihmettelen myös täällä lukiessani, että palsta on tarkoitettu HD ihmisille (ymmärtääkseni).. kuitenkin kyseisen merkin vastustajia tuntuu olevan enempi kirjoittelemassa kuin itse harrastajia.. Itse en ainakaan käy japsipalstoilla haukkumassa heidän menopelejään yms.. en niistä ole kiinnostunut joten miksi niin tekisin.

Eikä HD ole rahalla pröystäilyä, tai ajo-ominaisuuksilla kehumista.. se on elämäntapa, sillä ajaessa saa tajuttomat fiilikset, ja muita katsellessa tulee hymy huulille.. puhumattakaan äänistä, ah.. se pöksyt kastumaan ;) tärinästä puhumattakaan ;) ;)

• Allison*

Huomaa.. muita katsellessa, tarkoitan toisia jotka ajelevat HD.llä....

• tippuritane

lasketaanko buell harrikaksi, vai ovat ne piireissä "katupyöräpellejä"?

• Allison*

Meilläpäin miestä "huononna" ;)

eli kerhoissa on kavereilla buelleja.. ja eipä niitä kukaan pelleiksi hauku..

• shggz
        Allison* kirjoitti:

Meilläpäin miestä "huononna" ;)

eli kerhoissa on kavereilla buelleja.. ja eipä niitä kukaan pelleiksi hauku..

mutta niillä kavereilla lienee sekä buellit että harlikat? eri asia pelkän buellin omistajat

• Allison*
        shggz kirjoitti:

mutta niillä kavereilla lienee sekä buellit että harlikat? eri asia pelkän buellin omistajat

Niin.. no osa on ikänsä harrastanut rakentelee siinä sivussa, nyttemin buelliin tykästyneitä.. Jollain ei muuta kuin buell.. mutta ns hd ukkoja henkeen ja vereen :)

• viestiketjusta:

Meidän äiti tekee teidän äitien ruuat.

• isi

tekee siitä ruuasta kakkaa. heh

• isi kirjoitti:

tekee siitä ruuasta kakkaa. heh

Tekee teidän äitien kakarat!!!

• paskan

jauhamista tällä palstalla, suurin osa kirjoitajista ei ole koskennutkaan harrikkaan ikänään.Mielipide on isommilta pojilta hiekkalaatikolta kuultua, ja se ketju jatkuu niin että isommat pojat kuulivat saman nuorempana hiekkalaatikolla....

• triple-x

"hiekkalaatikolla"
        Meijän iskälla on sellanen hallikka...
        Jaa... meijä iskällä onki yämaha.
        Meijä iska sanoo et harlikat on kunnon mopoja.
        Nii meijä iska on ihan samaa mieltä,se kutsuu sitä teijan iskan hallikkaa mopoksi.
        "Lapset jatkavat hiekkalinnan tekoa"

• tän

ketjun lukaisee läpi niin tietää miksi harrikkaa moititaan ja millaisia on ainakin osa kuskeista.

• onneksi

japsikuskien kommentit on niin älykkäitä tällä palstalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1382
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe