Tervehdys!
Kevät on listojen aikaa:)
Olisiko myös semmoinen lista paikallaan, jossa voimme antaa pisteitä arvoasteikolla 1-10 sätissä oleville nikeille??
Ja kukin voisi laittaa listaan vaikka oman nikkinsä taikka sättikaverinsa/kiinnostuksen kohteensa nikin.
Nimettömänä taikka rehellisesti omalla nikillä, aivan sama.
Arvosteluun voisi vaikuttaa seuraavat asiat:
a) Keskustelutaito
b) Rehellisyys
c) Kohteliaisuus/ystävällisyys
d) Vetovoimaisuus
e) Yleiskuva
Ja tietenkään ei tarvitse perustella, vaan laittaa pelkän numeron jonka katsoo täsmäämään kyseisen nikin kohdalla.
Jotta lista lähtisi alkuun, niin laitan ensimmäisen sattumanvaraisesti *käy katsomassa paikalla olijoita*
Anna pisteitä nimimerkille...
41
8946
Vastaukset
- Sättimies
Arvosana:
7- mies
no annetaan äijälle 6
- noniin
oulun eerikki 9-
- *kipusiskot*
M Hki......4pist.
- M Hki
*kipusiskot*...2pist.
- *tytteli
M Hki..1pist.
- M Hki
*tytteli kirjoitti:
M Hki..1pist.
Miks annoit pisteen,siksikö,ettet kiinnostanut minua ?
- JaloPena
a) Keskustelutaito = 10
b) Rehellisyys = 10
c) Kohteliaisuus/ystävällisyys = 10
d) Vetovoimaisuus = 10
e) Yleiskuva = 10
Mahtava tyyppi kertakaikkiaan! En ole koskaan tavannut yhtä ihanaa tyyppiä näissä foorumeissa.- sefil
Lapinpoika on aina vastannut kohteliaasti keskusteluihin, Ystävällisyyden perikuva. mukava poika39v. Olenko lapinlumoissa?
- k@rvajalka
Pisteeni annan ehdottomasti itselleni olen nimittäin hauska, huumorintajuinen ja aina kohtelias
10 pistettä
T: k@rvajalka- jus nii
hih...jotta kuitenkin hiukan reaaliteettiä mukana, niin annan karvikselle vain arvosanan: 6
- k@rvajalka
jus nii kirjoitti:
hih...jotta kuitenkin hiukan reaaliteettiä mukana, niin annan karvikselle vain arvosanan: 6
No parempi ku koulussa..hehee kiitti
T: k@rvajalka - Annuliina
....mäkin olin kysymässä, että kai itselleen saa antaa pisteitä??
10
Tää on taas keskustelunavaus sarjassamme "älyn riemuvoittoja - uskothan kaiken mitä luet" :)) - [email protected] sättiäinen
Annuliina kirjoitti:
....mäkin olin kysymässä, että kai itselleen saa antaa pisteitä??
10
Tää on taas keskustelunavaus sarjassamme "älyn riemuvoittoja - uskothan kaiken mitä luet" :))Joo k@rvajalalle annan kanssa 10 pistettä...se ooon toosi kiva kaveri ja komee ja älykäskin
Ja annuliinalle kanssa 10 pistettä sekun on kanssa kaikkee mitä voi toivoa :)
T [email protected] sättiäinen
hehee joo ja uskon ainakin tätä tekstii hehee terv: k@rvajalka äähh...eiku sättiäinen - Äidinkielen (l)opettaja.
Tiedätkös, että nimimerkkisi sisällä oleva @ lausutaan joko "ät" tai "taksamerkki", EI suinkaan A !?! Sen mukaan nimimerkkisi pitää lausua Kätrvajalka tai Ktaksamerkkirvajalka!!!
- Hannu
Äidinkielen (l)opettaja. kirjoitti:
Tiedätkös, että nimimerkkisi sisällä oleva @ lausutaan joko "ät" tai "taksamerkki", EI suinkaan A !?! Sen mukaan nimimerkkisi pitää lausua Kätrvajalka tai Ktaksamerkkirvajalka!!!
Korvajalka onkin tosi spede tyyppi nimimerkkiä myöden. Seniori on heittäytynyt vähän hulluttelemaan.
- k@rvajalka
Äidinkielen (l)opettaja. kirjoitti:
Tiedätkö miten lausutaan pilkunnussija??
T: karvajalka joka kirjoittaa omalla nimellä eikä heittäydy milloin opeksi ja milloi joksku helevetin viisastelijaksi - repes
Hannu kirjoitti:
Korvajalka onkin tosi spede tyyppi nimimerkkiä myöden. Seniori on heittäytynyt vähän hulluttelemaan.
Hannu mitäs piipität siellä??
Olen seniori ikäluokassa 30, mutta alle 35.
Olen todella kiinteässä kunnossa, olen 190 pitkä ja painan näin kevät kunnossa 90-92, penkiltä nousee 180 sarjoja kepeesti ja olen myös todella komea ja mistä tiedän?? no Hannu siitä kun menen esim. Ravintolaan en lähde sieltä ikinä ja painoitan sanaa ikinä yksin kotiin, paitsi jos en jaksa sinä iltana ketään naista mukaani "ottaa"
Että sellaista Hannu!!
Ja jos sinua kiinnostaa tulla toteamaan tämä edellä mainittu todeksi niin tervetuloa Helsingin miitteihin tulen nimittäin kesällä suomeen... korvajalkaillaan siellä sitten ihan kimpassa....Ps. Ota laastaria mukaan
T:k@rvajalka joka provoo ja puhuu aina pelkkiä valheita - Paljas Uneksija
k@rvajalka kirjoitti:
Tiedätkö miten lausutaan pilkunnussija??
T: karvajalka joka kirjoittaa omalla nimellä eikä heittäydy milloin opeksi ja milloi joksku helevetin viisastelijaksi-Karviaisjalalle..Jotta alakanttiin paremmi so-
pisi,"heittomerkihassija",niiku huomaat ilema ä
pilkui!;o)-PU-Email:[email protected]
- opetar
näin viran puolesta
sweet angel man 3-
k@rvajalka 0.75
if 6
eerik40 8
kummitus(seriffi) 0.00000034
vuorovetten prinssinakki 4.5
wave 8-
jalopena 0.89
tässä pisteet opettajien neuvostolta
good day- k@rvajalka
Voitiks mä waven ja hävisin erikille
Wau ....oon siis edelleen vaan oma itteni:))
K@rvajalka - nyt saat...senkin
pollari...kolmosen
- mc²
Onkin hyvä antaa päästötodistus, kun nyt lopetan. Noviisiasteelle jäin...
a) Keskustelutaito -------------2
b) Rehellisyys ---9, jotain saattoi jäädä kertomatta, mitään en valehdellut
c) Kohteliaisuus/ystävällisyys ---7, ihan hyväntahtoinen olen mutta ilmaisukyvyssä puuttuu
d) Vetovoimaisuus----- Häh?
e) Yleiskuva ---- onkos tämä joku keskiarvo? Jos on niin tosta voi laskea (6 kolmesta?!), muuten ...öhh, vaikka 9, aika hieno nikki? - arvostelija
10
t, kolkytplussalainen:) - k@rvajalka
iffille antaisin 10 pistettä se nimittäin anto mulle 10 euroo lahjukses ja sit vielä pari lisäpistettä annan sille säälistä kun sillä paloi lihamurekkeet tänään uuniin
T k@rvajalka- arvostelija2
pisteet ilman murekkeita
7
- 30+
Meni pilalle muutaman keskenpuheluksi.
Hohhoi aikuset immeiset.Oma kehu haisee.
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan....kuuluu vanha sanontakin.
Hmmmm. - vihiriäinen
Todella hienoja, hauskoja ja muuten vaan weikeitä tyyppejä.. Esimerkkinä HCC, Oberon, SxyM heille kaikille ysit.
Ottakaa oppia muutkin=)))
Iloista pääsiäistä kaikille muillekin- -jusu-(tus)
asiassa löytyy, joten vihiriäiselle antasin kympin!!! että silleen=))
- vihiriäinen
Todella hienoja, hauskoja ja muuten vaan weikeitä tyyppejä.. Esimerkkinä HCC, Oberon, SxyM heille kaikille ysit.
Ottakaa oppia muutkin=)))
Iloista pääsiäistä kaikille muillekin - stimppadimppa
katyalle kokonainen 8 ja plussaki=D
- The rater
The room 40 's "queen" of chat deserves a full 10 on all of the mentioned categories...she towers a way above the crowd.
There's no need to mention her nick(s)...everyone knows who she is. :)
P.S. Oh, wait...on the second thought...rehellisyys?...hmm?...questionable :)- Indeed
"P.S. Oh, wait...on the second thought...rehellisyys?...hmm?...questionable :)"
I perfectly understand...
;-))) - Melkein aina sama =)
Oih... tarkoitit varmaan minua =)
*kiillottaa kruunuaan ja hymyilee entistä enemmän*
Kiitos itseni ja myös alamaisteni puolesta =)))
P.S. Could there be someone who doesn't know me...yet =) - The rater
Melkein aina sama =) kirjoitti:
Oih... tarkoitit varmaan minua =)
*kiillottaa kruunuaan ja hymyilee entistä enemmän*
Kiitos itseni ja myös alamaisteni puolesta =)))
P.S. Could there be someone who doesn't know me...yet =)Heh...you could be one of the queens but, I don't think you're the "one".
Good try but, no cigar.
P.S. Oh, hold on!...I think I DO recognize that smirk :)
- remix...
M.O.T
- Mäen Anna
kun olen Mäen Anna;))))
Hauskaa kevättä kuitenkin
kaikille.- Mäen Anna
olen Mäen Anna !!! Anteeksi töppäykseni, piti heti korjata.
Hauskaa Kevättä Kaikille !!! - EERIK.KIREE
Mäen Anna kirjoitti:
olen Mäen Anna !!! Anteeksi töppäykseni, piti heti korjata.
Hauskaa Kevättä Kaikille !!!-Tasan kybä pojoo jokanikille!Terq:EERIK.KIREE as
Flls=ilman vokaalei;o) - Mäen Anna
EERIK.KIREE kirjoitti:
-Tasan kybä pojoo jokanikille!Terq:EERIK.KIREE as
Flls=ilman vokaalei;o);))
- Werrrneri
Ei teille pisteitä heru..
Ensin hankitaan todellisuuspohjaa elämälle..
Sitten teidät pisteytetään..
Mutta haluatteko sitä ihan oikeasti..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628