Mikä olis kaikist turvallisin paikka ladata photoshop? Ja uus versio?
Vastaukset 4
- Jepppar
Eiköhän tuo adoben omilta sivuilta kannata ladata. Uusin versio on tällä hetkellä CS3.
on ihan turvallisia, jos kyseessä on Mac-versio. Windowsin kaa suosittelen sitä Adobea...:)
- Jepppar
RepeRuutikallo kirjoitti:
on ihan turvallisia, jos kyseessä on Mac-versio. Windowsin kaa suosittelen sitä Adobea...:)
Paitsi jotkut hämärät nettikaupat, jotka myyvät puolet halvemmalla ohjelmia ja tietysti etukäteismaksulla. Suurimmat tietoturva-aukot windowsin jälkeen ovat tunnetusti tietokoneen ulkopuolella, siinä näppäimistön ja tuolin välissä.
Jepppar kirjoitti:
Paitsi jotkut hämärät nettikaupat, jotka myyvät puolet halvemmalla ohjelmia ja tietysti etukäteismaksulla. Suurimmat tietoturva-aukot windowsin jälkeen ovat tunnetusti tietokoneen ulkopuolella, siinä näppäimistön ja tuolin välissä.
mutta ajattelin että tässä ei haluttu käyttää rahaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911447
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126473- 31434