On tää maailma mennyt....
kun vielä kaikkein köyhimmiltäkin varastetaan.
Työttömyysrahasta ja sairaseläkkeestä ollaan säästelty pennosia, jotta saatiin ikivanha Saabi kulkuvälineeksi. Veljen avustuksella myös hankittiin vanha perämoottori lahjaksi saatuun avoveneeseen.
Moottori oli auton takapenkillä.
Viime yönä nämä sitten on varastettu kirkkaasti valaistulta kadulta Helsingissä. Kun ei ollut paikkaa mihin moottorin laittaa, oli pakko pitää autossa. Oli tarkoitus kiinittää veneeseen nyt viikonloppuna.
Ei muutaman sadan euron auto tai perämoottori työssäkäyvää kirpaise, mutta itku pääsi meiltä molemmilta kun huomattiin asia. Ei mitään mahdollisuutta hankkia uutta.
Miksi veit!?
Nyt jäi vain lainavelkaa veljelle moottorista, jota meillä ei enää ole!
Elää murjoo aina vaan lisää..........
köyhältä vietiin ainoa ilo
ei enää mitään
2
1505
Vastaukset
- mereltä
jättäisivät köyhät rauhaan
- Toikkari
Ei muutaku kävellen työkkäriin ja ostat airot veneeseen. Kunto nousee ja kaljamaha lähtee. Sitten voitkin osallistua ens vuonna maratoonihin ja tulloo piparia joulupöytään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787