Mikael täytti tänä keväänä jo 26 vuotta, hänellä on vain yksi onnistunut kausi eli 2003-2004, jonka hän pelasi Birminghamin lainapelaajana valioliigassa. Valitettavasti juuri muita meriittejä Mikaelilla ei ole, jotka nostaisivat Mikaelin huippupelaajaksi. Ikää alkaa jo kovasti tulla ja vielä juuri mitään konkreettista ei Miklu ole saanut aikaan. Pahasti näyttää siltä, ettei hänestä tule ikinä mitään tavallista rivipelaajaa suurempaa. Urakin taitaa kulua noissa pikkuseuroissa. Miklun Chelsean vuosina ihmettelin pitkään miksi hän ei lähtenyt seurasta vaan jatkuvasti uusi sopimustaan. Jos hän olisi lähtenyt niin olisi luultavasti päässyt johonkin itselleen sopivampaan seuraan ja sitä kautta askel askeleelta tunnetummaksi. Nyt Forssell on melko tuntematon "jalkapallomaailmassa", koska istui todella pitkään Chelsean tähtirykelmässä odottamassa tilaisuuttaan, jota ei siinä porukassa odotetusti tullut koskaan.
Mikael Forssell - menetetty lupaus??
4
1615
Vastaukset
- Timothy_
Mikael Forssel.. huominen oli jo eilen eli valitettavasti kaveri on menneen talven lumia. Köyhän miehen Michael Owen joilla molemmilla riittää saikkupäiviä enemmän kuin tarpeeksi. Suomen ykköshyökkääjä silti kun parempia ei kertakaikkiaan löydy.
- Mutta...
Kannattaa nyt kumminki olla realisti ja käsittää että miklu on käynyt pahoja loukkaantumisia läpi viime vuosina...mä kyllä uskon että jos se pysyy terveenä niin kyl se tulee sieltä vielä..ikäähän on vasta 26v...
- Jos pysyy terveenä
Oli Miklu myös huippuiskussa laina-aikansa Bundesliigan Borussia Mönchengladbachissa. Oli muistaakseni joukkueensa kauden paras maalintekijä, vaikka oli lainassa siellä vain sen puoli kautta. Miklun potentiaalia tuskin kukaan voi kiistää ja jotkut nousevat huipulle myöhemmin eli miksei myös vasta 26-v. Forssell, joka on jo näyttänyt, että terveenä ollessaan rahkeita on pitkälle. Totta kai, iso kysymys on se, pysyykö paikat ehjinä ja sille ei välttämättä voi mitään. Van Bastenin urakin taisi päättyä alle 30-vuotiaana polvivammaan ja siinä ei silloin auta, vaikka olisi maailman lahjakkain ja kovin treenaaja.
En laskisi kuitenkaan Forssellia entiseksi pelaajaksi. Nousihan Selännekin takaisin NHL:n kovimpaan kärkeen noin 35-vuotiaana, kun sai paikkansa viimein kuntoon. Se tuskin on meiltä pois, vaikka Forssell tekee töitä päästäkseen takaisin siihen kuntoon, joka toi mm. 2 maalia Oliver Kahnin taakse Saksa-pelissä (en kyllä nähnyt, oliko hienoja, mutta harvempi pelaaja tuohon on päässyt).
- lupaus onpa
sääli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit916094KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495515Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071748- 1141611
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351453