ERROR - APUA!

Ryan Air

Yritin ostaa lentolippuja Ryan Airilta, mutta aina kun laitoin vahvista aukesi vain ERROR sivu ja luki ettei maksua voitu hyväksyä?!? Kokeilin vieläpä kolmella eri kortilla!

Onko muille käynyt näin tai osaisiko joku kertoa mistä moinen voi johtua? Lippujen ostamisella olisi melko kiire... Eihän tämä error voi johtua siitä että koetin ostaa lippuja koulun koneella, jotka on melko hyvin suojattu? Kotonani on tosin tietokone, mutta ei tulostinta. Liputhan piti ilmeisesti tulostaa? Saakohan sitä vahvistussivua/lippuja tallennettua niin että ne voisi joskus toiste tulostaa, vai pitäisikö ne samantien tulostaa?

Kiitos avusta, asialla on aika kiire...:)

4

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liput sähköpostiisi

      ja voit sitten tulostaa ne sieltä kun tulostin käytettävissä.
      Error saattoi johtua siitä, että et hyväksynyt kaikkia ehtoja, tai et laittanut ruksia kohtaan I accept tms. Varasin itse rayanairin lennot viikko sitte ja hyvin toimi. En muista kaikkia kommervenkkejä mitä siinä oli. Mutta luottokortista ainakin piti laittaa sieltä takapuolelta se kolme tai neljä viimeisintä numeroa, jotka on siinä allekirjoituskentässä tai sen välittömässä läheisyydessä.

      Toivottavasti saat liput ostettua... ja tosiaan ne tulee sinulle sähköpostiin.

    • se laitto

      YOUR PAYMENT HAS DECLINED

      Please note, as your payment was not successfully authorised your Reservation has NOT been completed. Please go back to the previous page to ensure that the information you entered was correct. Alternatively, please try another card Thank you

      Solo Card Users

      Due to system restrictions Ryanair are currently unable to accept all Solo cards as payment.
      If your Solo card is not authorised please use an alternative form of payment.

      #


      For further assistance with your reservation please contact
      your local Ryanair Reservations Centre.

      En mielestäni jättänyt mitään oleellista laittamatta... En ymmärrä. Ja tämä siis kolmella eri kortilla..

      • ratkesi!!

        Tiedoksi muillekkin ongelman kohtaajille : Visa ja Visa Electronilla maksaessa Ryan Airilla täytyy korttiin olla liitettynä verkkomaksuominaisuus joka minulta sitten puuttui...

        Verkkopankista löytyi "Verified by Visa" ominaisuus joka täytyi liittää korttiin.

        London, here I come!! :D


      • 8945834o
        ratkesi!! kirjoitti:

        Tiedoksi muillekkin ongelman kohtaajille : Visa ja Visa Electronilla maksaessa Ryan Airilla täytyy korttiin olla liitettynä verkkomaksuominaisuus joka minulta sitten puuttui...

        Verkkopankista löytyi "Verified by Visa" ominaisuus joka täytyi liittää korttiin.

        London, here I come!! :D

        hyvä kun selvis..
        Minullakin tökki, kun yritin varata terravisionin kautta bussilippuja lentoasemalta keskustaan.
        ei onnistunu, mut hommaan liput jotenki muuten


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe