ERROR - APUA!

Ryan Air

Yritin ostaa lentolippuja Ryan Airilta, mutta aina kun laitoin vahvista aukesi vain ERROR sivu ja luki ettei maksua voitu hyväksyä?!? Kokeilin vieläpä kolmella eri kortilla!

Onko muille käynyt näin tai osaisiko joku kertoa mistä moinen voi johtua? Lippujen ostamisella olisi melko kiire... Eihän tämä error voi johtua siitä että koetin ostaa lippuja koulun koneella, jotka on melko hyvin suojattu? Kotonani on tosin tietokone, mutta ei tulostinta. Liputhan piti ilmeisesti tulostaa? Saakohan sitä vahvistussivua/lippuja tallennettua niin että ne voisi joskus toiste tulostaa, vai pitäisikö ne samantien tulostaa?

Kiitos avusta, asialla on aika kiire...:)

4

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liput sähköpostiisi

ja voit sitten tulostaa ne sieltä kun tulostin käytettävissä.
      Error saattoi johtua siitä, että et hyväksynyt kaikkia ehtoja, tai et laittanut ruksia kohtaan I accept tms. Varasin itse rayanairin lennot viikko sitte ja hyvin toimi. En muista kaikkia kommervenkkejä mitä siinä oli. Mutta luottokortista ainakin piti laittaa sieltä takapuolelta se kolme tai neljä viimeisintä numeroa, jotka on siinä allekirjoituskentässä tai sen välittömässä läheisyydessä.

Toivottavasti saat liput ostettua... ja tosiaan ne tulee sinulle sähköpostiin.

• se laitto

YOUR PAYMENT HAS DECLINED

Please note, as your payment was not successfully authorised your Reservation has NOT been completed. Please go back to the previous page to ensure that the information you entered was correct. Alternatively, please try another card Thank you

Solo Card Users

Due to system restrictions Ryanair are currently unable to accept all Solo cards as payment.
      If your Solo card is not authorised please use an alternative form of payment.

#

For further assistance with your reservation please contact
      your local Ryanair Reservations Centre.

En mielestäni jättänyt mitään oleellista laittamatta... En ymmärrä. Ja tämä siis kolmella eri kortilla..

• ratkesi!!

Tiedoksi muillekkin ongelman kohtaajille : Visa ja Visa Electronilla maksaessa Ryan Airilla täytyy korttiin olla liitettynä verkkomaksuominaisuus joka minulta sitten puuttui...

Verkkopankista löytyi "Verified by Visa" ominaisuus joka täytyi liittää korttiin.

London, here I come!! :D

• 8945834o
        ratkesi!! kirjoitti:

Tiedoksi muillekkin ongelman kohtaajille : Visa ja Visa Electronilla maksaessa Ryan Airilla täytyy korttiin olla liitettynä verkkomaksuominaisuus joka minulta sitten puuttui...

Verkkopankista löytyi "Verified by Visa" ominaisuus joka täytyi liittää korttiin.

London, here I come!! :D

hyvä kun selvis..
        Minullakin tökki, kun yritin varata terravisionin kautta bussilippuja lentoasemalta keskustaan.
        ei onnistunu, mut hommaan liput jotenki muuten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      134
      1202
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe