Olen hiljattain ostanut uuden tietokoneen ja siinä on käyttöjärjestelmänä Windows Vista. Mukana ei ole esim. mitään tekstinkäsittelyohjelmaa ja sellaista tarvitsisin. Haluaisin ostaa Microsoft Worksuite- ohjelmistopakatin (tulisi Wordin mukana esim. simppeli kuvankäsittelyohjelma), mutta minulla ei ole tietoa,että toimiiko se Vistassa.
Olen selannut useaan kertaan Microsoftin sivut ja muitakin sivustoja,mutta mistään ei löydy selvyyttä. Haluasin tietää tämän ennen kuin lähden etsimään kyseistä ohjelmaa ensi viikolla tietokoneliikkeistä, kun olen kysynyt sitä jo Anttilasta, Gigantista,Citymarketista ja Expertiltä...Ei ole mukava etsiä sitä turhaan ja saada sitten tietää myyjältä, että ei se toimisikaan.
Ja onko vuonna 2007 ilmestymässä uutta Worksuitea? Kun on ilmestynyt worksuite 2006, 2005 ja 2004...
Microsoft Worksuite
milllllllla
3
330
Vastaukset
- Tähtikokki
Eikös tavaraa löydy seuraavasta linkistä.
www.microsoft.com/finland/productivity/default.mspx - Dubio
Luulenpa, että mainitua tuotetta saa vain ostaessaan tietokonepaketin, minkä kylkiäisenä ohjelma mahdolisesti tarjotaan.
- milllllllla
Kiitos ensiksin linkistä, mutta siellä olen jo vieraillut. Järjestelmävaatimuksissa lukee, että Windows 2000, Windows XP or later...Eli tuollakaan ei siis suoraan kerrota, että toimiiko Vistassa vai ei.
Ja kyllä sitä ohjelmapakettia voi esim. tilata Verkkokauppa.comista, mutta eipä sitä uskalla turhaan ostaa,jos pistääkin koneen sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206