Moi,
Uruguay olisi yhtenä koulun vaihtomahdollisuutena. Ajattelinkin kysyä Uruguayta matkanneilta, että miten Uruguay eroaa muista lattari maista? Mikä hyvää, mikä huonoa? Olen kuullut, että Uruguay olisi aika eurooppalainen, kulttuuri maltillisempi kuin jossain muualla.. Olisiko siis Montevideo hyvä paikka asua puolisen vuotta? Lähellähän on tottakai monta mahtavaa matkustuskohdetta.
Uruguay verrattuna muihin lattarimaihin?
5
3301
Vastaukset
- mene muualle
Jos nyt toiselle puolelle palloa menet eikö kannattaisi etsiä mieluummin jotain erilaista? Menee muuten koko reissu hukkaan.
Turha pelätä Etelä-Amerikkaa, voin vakuuttaa että missä tahansa maassa siellä pärjäät. Lähde seikkailemaan.
Tietysti jos Uruguay jostain syystä kiinnostaa niin siitä vaan, minkäs sille voi...- minustakin
Kerran Uruguayssa vierailleena (useammassa kaupungissa) ja muualla lattarimaissa useammin: mielipide tylsä on melkoisen osuva. Mistään et oikein huomaa oletko Euroopassa/Saksassa vai oletko muka latinalaisessa amerikassa. Ainahan matkailu avartaa jnpp. mutta ei tulisi mieleen tähän maahan toista kertaa matkustaa.
- risail
eikö se ole justiin jotain erilaista jos matkustaa uruguayhin?
minä ainakin pidin Uruguaysta,paljon parempi kuin argentiina.suomella ja Uruguaylla on jopa jotain yhteistä,vi...mainen naapurimaa.Suomella ruotti ja Uruguaylla arkentiina.
- 9kk
heips.uruguay hyvä ja rauhallinen vaihtoehto.ihmiset todella ystävällisiä.olen asunut täällä vajaa 6kk.maa on myöskin halpa.itse ehk valitsisin pienemmän kaupungin kun montevideon.kuitenkin jos pitää isommista kaupungeista nii montevideo turvallisempi kuin muiden lattarimaiden pääkaupungit.ilmasto on myöskin miellyttävä.ötököitä ei ole mahdottoman paljon.vältä kuitenkin brasilian rajaseutua jos olet tulossa lähiaikoina hyttysten levittämän dengue-kuumeen takia.uruguay muutenkin kivan pieni maa,ettei minnekkään ole pitkä matka,jos haluaa esim.vierailla argentiinassa,niin käy tosi kätevästi.ei muuta kuin onnea:)lehmiä ja hevosia muuten täällä bamballa piisaa...
- Sini-Lintu
Onko Uruguay nykyään halpa? Itse en ole maassa käynyt, mutta vielä kolme vuotta sitten se oli kalliin maineessa mantereen maiden välisessä arvioinnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808