ehdottomasti se lentomäki aavasaksalle!!suomu ei ole vastaantulijakaan!!aivan erillainen mäkikin!!tuleeko se kalliosta suomulla???aavasaksalla tulee!!
aavasaksan lentomäki
3
1595
Vastaukset
- Kotkuli
Huhujen mukaan Suomulla on keskimääräinen tuulen nopeus talvikauden aikana 7 m/s. Ei kauhianm suurta järkeä rakentaa sinne lentomäkeä.
- lentomäestä
sitten voikaan lentää. Ettei vaan heti kärkeen
tehdä liian pientä. Vaan samantien sellainen että 250 m on leikintekoa ja 300 m mahdollisia.
Tällöin tuo mäki olisi taatusti kannattava. Onhan
siitä mahdollista hypätä myös ns. normaaleja hyp-
pyjä. Käyttö on taatusti ympärivuotista ja vetää
turisteja alueelle enemmän kuin Joulupukki konsa-
naan. - Aavasaksalainen vuosimallia...
Aavasaksalle lentomäki ilman muuta, pistäkääpä Ylitorniolaiset Suomi ja Aavasaksa maailmankartalle ja lähtekää tukijoukkoihin mukaan. Mahtava homma, toivottavasti toteutuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869