ismo,ulla ja seppo

lady sharmy

Ulla oli pakkaamassa saunakassia sillä menisi saunaan.Shampoo,saippua ja pyyhe riittäisivät.Tällä kertaa Ulla ei aikonut ottaa mukaan panokonettaan.
"Se kävelee luokseni",Ulla sanoo ja harjaa harmaita hiuksiaan.Joku soittaa ovikelloa.Ulla heittää kassin sohvan alle ja avaa oven.
"Moi Seppo",Ulla sanoo."Mun pitää mennä kirjastoon palauttaa yksi kirja,enkä siis ehi käydä saunassa.Haluisitko sää käyttää mun vuoron?"
Seppo haistelee kainaloitaan ja nyökkää."Viime kerrasta onkin jo kuukausi.Millo se vuoro on?"

"Vartin päästä.Mun pitää mennä nyt kirjastoon",Ulla sanoo ja ottaa kassin.


Kun Ulla oli lähtenyt Seppo soittaa ismolle.
"Tuutko saunoo?"

Ulla nousee hissistä ja juoksee pukuhuoneeseen.Salamannopeasti hän riisuu vaatteensa.Rintaliivit hän heittää keskelle lattiaa.Ne olivat kokoa D 75.kaksi kuppikokoa liian suuret.
"Seppo on aina tykännyt isosta rintavarustuksesta.Ehkä mun pitäsi hankkia silikonit..."


Ismo ja Seppo avaavat pukuhuoneen oven.
"Mitä noi tossa tekee?"Ismo kysyy."Onks noi Ullan?"

"Ullan?Ei tod.Ullalla ei oo noi isoja.Varmaan unohtunut joltakin."

"Onkohan noi Sievisen Paulan?"Ismo sanoo ja avaa housunsa."Kurkkasin kerran kun se oli saunassa.Että oli isot!Olis tehnyt mieli panna sitä vähän mut se ei ikinä anna."

Kun molemmat ovat riisuutuneet he avaavat saunan.
"Ulla!"Seppo huutaa ja peittää vehkeensä kädellään.Ismokin tekee samoin.
"Tulkaa istuu",Ulla huutaa."Kirjasto oli kiinni ja ajattelin että olisi kiva saunoa kolmisin.Ja voitte te ne mulle näyttää ihan ryttyset ja karvaset ne on kuin muillakin."
Ismo ja Seppa istuvat lauteille.Ismo katsoo Ullan rintoja ja laukeaa.
"Seppollekin kävi aina noin,muistatko?"Ulla sanoo.
Seppo nyökkää ja laukeaa myös.Häntä nolostuttaa hirveästi.
"Pojat,juttu on nyt niin että te molemmat haluatte.Ja niin minäkin.Mut en odottanut Ismoa tänne, mutta kylä sääkin saat.Ei sitten tapella!"

Seppo suutelee Ullaa samalla kun Ismo etsii Ullan klikitorista tämän häpykarvoituksesta.Kun hän löytää sen hän alkaa nuolemaan sitä.
"Ei noin,anna kun minä näytän",Seppo tönäisee Ismoa ja alkaa puremaan Ullan klittaria.Ismo siirtyy Ullan rintoihin.Hän puristelee niitä,etenkin nännejä.
"Mä haluan panna Ullaa",Ismo sanoo.
"Ei kun mä panen!"Seppo huutaa ja työntää kaluaan Ullan emättimeen.Se ei kuitenkaan mene sinne koska Ulla ei ole vielä tarpeeksi kostunut.Seppo työntää kaksi sormeaan emättimeen ja liikuttaa niitä ees taas.Minuutin päästä hän yrittää taas laittaa kaluaan Ullan sisälle mutta se ei vieläkään mene.
"Ullan lantiopohjan lihakset eivät ole tarpeeksi rentoutuneet",ismo keksii.
"Onpas,te ette vaan osaa",Ulla töksäyttää."Seppo,anna Ismon panna.Sillä ei ainakaan oo nii isoo kaluu ku sulla.Ja se on hellempi.Kuinka monta kertaa sulle pitää sanoa että et pure mun klikitorista?"
Ismo suutelee Ullaa ja yrittää samalla laittaa kaluaan.Sekään ei mene.
"Eteks te osaa??"Ulla sanoo ja ottaa ismon kalun ja työntää sen kauhealla voimalla sisäänsä.Ismo liikuttaa kaluaan aluksi hitaasti ja nopeentaa tahtiaan.Ulla kiihottuu hyvin nopeasti,mistä Seppo tulee kateelliseksi.
"Meen Irman luo",Seppo sanoo."Ja ulla,sun kannattaisi hankkia silikonit että ne rintaliivit sopisi sulle!"

Ismo vetäytyy Ullasta pois.
"me ei käytetty kortsuu!"
"Mulla on vaihdevuodet",ulla sanoo ja vetää pyyhkeen ympärilleen.
"Jos sä haluat uusinnan,mulla on huomenna taas saunavuoro."

Ismo pudistaa päätään ja lähtee pois pikemmin kuin Ulla ehtii kysyä mikset.

5

7273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää-.-

      Aivan tajutonta. Nauroin makeasti.

    • PRO!!!

      Tän sivuston parhaat jutut!! Jatka ihmeessä!!

    • oli tarina

      hahaaa. :D

    • YÖKKI!

      Surkee väännös salkkareista. Olipa tyhmä. Ja kirjutus virheitä täynnä...!

    • LOLOL

      Älä enää kirjota, niin paskoja koko tarinat!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe