Margit

katri

Mitä mieltä olette Margit -nimestä? Minusta se on kaunis. Entä mikä toiseksi nimeksi jos laittaa Margit'in puhuttelunimeksi. Kaksikin toista nimeä olisi ihan OK.

5

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niina

Aika kauhea nimi pienelle lapselle.
      Toiseksi nimeksi parempi!

• Markit

Systerin kamun nimi: Margit. Umpisuomalainen tyttö, siis ihan -nen -loppuisella sukunimellä. Arvaas. Aina kaikki sano "Markit" tai "Markitti", kun meillä päin g:tä ei murteessa oikein tunneta. Sitä tyttöä itseään jurppi olla Markitti ja on ruvennut käyttämään toista etunimeään kutsumanimenä jo vuosia sitten, teki oikein nimenmuutoksenkin: toka nimi ekaksi ja Margit tokaksi. Ja on tyytyväinen. Vanhemmat ei oikein aluksi tykänneet, kun olivat kerran laittaneet niin erikoisen nimen tyttärelleen. Mutta: jos haluat laittaa lapsesi nimeksi Margitin (ei Margit'in) niin hyvä näin!

• Anonyymi

Minä olen Margit Anneli ja on ollut hyvä nimi, tosin kaikki eivät osannut sanoa sanoivat Markit ,tei yhtään väännöstä tullut ei koskaan ole kiusattu nimen takia.♥️

• iris

Ei tosin taida olla kovin tavallinen mutta siitä huolimatta kuten sanottu todella nätti.
      Ja mitä tuon nimen lausumiseen tulee niin en usko että se kovin suuri ongelma on.

Tässä joitakin ehdotuksia:

Meeri/Meri Margit
      Mirva Margit
      Anni Margit

• Anonyymi

Äitini oli Kerttu Margit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      63
      3991
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3815
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3609
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3417
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3179
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2658
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2635
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2522
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2189
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2179
    Aihe