Hohto

rokkari69

Ne jotka ovat lukeneet Hohdon niin mitä mieltä olette? Ite alotin lukemaan tänään ja oon nyt vähän päälle sata sivulla. Omasta mielestäni sen on ollut ainakin tähän asti hyvä. Äiti on kyllä vähän sitä mieltä ettei mun kannattais lukee sitä, oon kuulemma liian nuori:14 v.

9

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvon. Jos näet herkästi painajaisia jännistä jutuista tai esim jännistä elokuvista, niin tuumaa vähän. Olen lukenut kirjan ja katsonut elokuvana on tosi hyvä. Voi kyllä johtua siitäkin että olen ehdottomasti kauhu ja tieteisjuttujen fani. Ne jotka eivät välitä skriipi jutuista eivät niitä ymmärrä.Voin sanoa että olen ollut koukussa jännitys juttuihin koko "ikäni". Lukeminen on best juttu. Toivon parasta päätöstä mitä ikin päätätkin.

      • rokkari69

        En kyllä näe painajaisia mistään. Aion sen loppuun asti lukea.


      • neuvo....
        rokkari69 kirjoitti:

        En kyllä näe painajaisia mistään. Aion sen loppuun asti lukea.

        Lue salaa peiton alla taskulampun kanssa ni mutsi ei näe.


    • ja omasta iästä

      Kirjan kamaluus riippuu oman mielikuvituksen vilkkaudesta. Yleensä lapsi ei pysty niin kamalaa päässään kuvittelemaan mitä ei oma pää kestä.

    • Hieno kirja, mutta ei suinkaan Kingin parhaimpien joukossa. Tässä tapauksessa on pakko myöntää että elokuva on parempi. Se Kubrickin versio siis, vaikka eroaakin kirjasta aika suuresti.

    • Ikiteini 27 v

      Olen lukenu Hohdon muutama vuosi sitten ja se on mielestäni todella hyvä. Se ei oo todellakaa kirjailijan kauheimpia teoksia joten 14v ei ole liian nuori lukemaan sitä ja nyt puhuu ihminen joka on aika ankara ikärajoissa.

    • rokkari69

      Luin pari päivää sitten loppuun ja oli todella hyvä.
      Enpä kyllä käsittänyt miks sitä sanotaan pelottavaks mut jokasella on omat mielipiteet.

    • corolla 1.3 12v

      Lukukokemukseen vaikuttaa mielestäni ainakin ikä (samasta kirjasta löytää eri juttuja vanhempana), "herkkkyys" ja onko lukenu muita saman kirjailijan teoksia. Olen lukenut Kingin teoksia yli 40 ja ne on kaikki hyviä, myös Hohto. Ainoastaan Piina ja Kolkuttajat ei oikein säväyttänyt. Parhaimpia ovat mielestäni Musta Torni sarjan teokset.

      Esimerkiksi Painajainen jäi mieleen erittäin pelottavana kun luin sen ensimmäistä kertaa enkä tiennyt Kingin tyyliä. Nyt "kokeneempana" olen turtunut kauhustooreihin ja toisella lukukerralla siitä ei jäänyt oikein mitään käteen.

    • o98hypå

      Kirja on kyllä täysin surkea, mutta elokuva on loistava. Yksinkertaisesti paras kauhuelokuva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe