S24 miitti kesällä stadissa, organized by Piranha88M& jesu.s

jesu.s

Elikkä ois tarkotus EHKÄ pitää tällänen miitti kesällä stadissa, päivämäärä on vielä auki. Mieluiten vaan tutuille JÄSENILLE, ja ne kyllä tietää keitä ne on ;). Laittakaa nimeä ylös jos olisitte ehkä tulossa sinne. HUOM vain rekisteröityneet, ei orjia! Spanks.

30

9242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gmorq

      Joo. Ehkä. Ellei oo muuta ohjelmaa tulossa sillon

      • jesu.s

        Ei mitää ehkä, sä tuut :u jos tara on tulos sillo teille nii tuutte molemmat :u


      • Gmorq
        jesu.s kirjoitti:

        Ei mitää ehkä, sä tuut :u jos tara on tulos sillo teille nii tuutte molemmat :u

        No se riippuu koska se on jne :D riippuu monesta asiasta, ni se on ehkä. Totta kai tuun sinne ja raahaan taran mukaan, jos sattuu sopivaan aikaan.


    • Ullebror (ei jaksanu kirjau...

      ehk harkitsen


      ps. MIKS HELVETISSÄ SE LÄHETÄ NAPPI EI VOI OLLA VASEMMALLA PUOLELLA JA MIKS HELVETISSÄ SIINÄ VASEMMALLA LUKEE KESKEYTÄ!

    • Mä en tuu O.o häähää! x)

      • jesu.s

        Ai et tuu vai? sehä nähään :u


      • jesu.s kirjoitti:

        Ai et tuu vai? sehä nähään :u

        En tuu en tuu >.< mä tuun vasta sit stadiin ku on menny juhannus... nih. ja silloinki oon ihan naamat ^^'


    • jesu.s
    • jesu.s

      Tähä kohtaan sitä miitti shittii :P ei mitää roun dissaamista tänne :d

    • ny ku löysin tänki keskustelun niin mahtavan ilmoituksenki ansiosta. eiks olis aika niiQ viisast kehittää jokin tekeminenki sinne miittiin, ettei mee iha niiQ yleens miitit, et siel stondataan keskel kamppii ja kävästään jossai morticias, jonne kaks haluu mennä? hellsinki ei onneks ny oo niin karu mesta, ettei kesäks keksis tekemist. ja varsinki ku jake on messis, nii voidaan hankkii esim. juomat ja mennä kaivariin, mutta se sit vähä pakottais sitä, et kaikilla olis yöpymissija. ehdotin vaa, en siis käskeny.

      Ps. Kiva ku mulleki kerrottiin täst...

      • jesu.s

        Joo ois kyl iha hyvä idea :P mut kaivari yyh, mielummin menee vaa ympäri stadii ku lähtee jonnekki kaivariin istuu. Aina ois nää legendaariset iasmat ja kaisaniemet mut en usko et sinnekkää kannattais mennä. Ja isossa porukas joku keksii aina jtn tekemist ^^ ja ihmiset saa huolehtii ite yöpaikoistaan, meille pääsee ainaki yks.


    • Airsoftaaja

      Jooh, mulla on nyt kesäkuun alussa hieman menoa autokoulun takia.

      Heinäkuussa mulla sopii milloin vaan.

      Missä ovat kaikki aktiivit vuosilta 2002-2005, kaikki ne, jotka olivat Live'05:ssa?

    • möwet

      Mainitkas nyt niitä jotka ainakin ois tervetulleita?
      Viime kesänä olin mukana miettimässä jotakin miittiä, mutta itse en kuitenkaan paikalle päässyt.
      (silloinen nick mowet)
      Sattaisin olla kiinnostunut tulemaan paikalle.

    • jesu.s

      Jooh, hyvä ajankohta vois olla juhannuksen jälkee joskus. Ja kattoo sit mite ihmisille sopii, jos kaikille muille sopii paitsi yhelle nii en usko et sitä jäädään odottamaan(tai riippuu tietty ihmisest).

    • jesu.s

      PÄIVÄMÄÄRÄ ON VIEL AUKI!!!

      • hyväkute suunnittelette mulle menoja valmiiks. tuun jos oon morkilla sillon. todennäkösesti en.


    • jesu.s

      Näyttää siltä että Piranha on päättänyt vetäytyä suunnitelmasta, mutta yritän sit yksin saada kasattua jtn. Apu on aina tarpeen ja ehdotuksia otetaan vastaan ^^

      • Yannique

        älä yritä puhuu noi saatanan virallisesti. ei sovi sulle D:

        btw, meikäki taitaa ilmestyy jos tää homma on tulossa.


    • dasbomba

      Noh oros kaikille!

      Itse olisin tulossa jos se ei ole 16.6.07 kun tuo on jo varattu piha-kesteihin talo-yhtiön kanssa.

      Jos vaikka voisit mulle sähöpöstiä tynkeä niin voisimma suunnitella kysetä mitiä ^^, typå hirMu iski.

      Ja kukanen tulee kans, ja pandat yms yms... tai siis tahu-tahu.

      -dabomba

      • jesu.s

        En ainakaa usko et sitä pidetään tossa 16.6 nii ei oo vaaraa et piha-kestit menee pilalle :'D


    • Rousku.

      Ei se voikaan olla sillon 7.7., koska sillon on ruissi. ;

    • jesu.s

      Natsilla oli järjestys.Junat kulkivat aikataulussa.Aina kahdeksalta oli juna asemalla.Raiteilla kulki natsi.

      nämä viisauden sanat tarkoittavat sitä että päivämäärä on edelleen auki, mutta tapaamispaikka on varmaanki Helsingin Rautatieasema :P

    • jesu.s
    • metanus

      mä ja nanna tullaan luulisin, mut vasta joskus vähä ennen yhtä

    • jesu.s

      En tiiä mitä mieltä muut oli miitistä mutta mun mielest se oli aika onnistunut, vaikka osa ihmisistä ei päässytkään tulee. Seuraavaa odotellessa :P

      • Yannique

        seuraava voiski olla trellä ens vuonna ;U


      • jesu.s
        Yannique kirjoitti:

        seuraava voiski olla trellä ens vuonna ;U

        Kattoo jos voisin jaksaa jo järjestää seuraavaa :s jos sais vaik apua piralt ja devililt taas :D


      • Yannique
        jesu.s kirjoitti:

        Kattoo jos voisin jaksaa jo järjestää seuraavaa :s jos sais vaik apua piralt ja devililt taas :D

        jesu maksaa sit kaikkien matkat ^^


      • jesu.s
        Yannique kirjoitti:

        jesu maksaa sit kaikkien matkat ^^

        mä en maksa kenenkään matkoja, saa nähä maksanks ees omani ^^


      • hildurvonhopsis
        jesu.s kirjoitti:

        mä en maksa kenenkään matkoja, saa nähä maksanks ees omani ^^

        Melkein kuin tuon juttusi lopussa oli enkeli ^^ Siihen kun lisäät vielä j-kirjaimen keskelle, niin saat enkelin kuvan.
        Kas näin: ^j^

        Melkein kuin sydän, oli monissa jutuissasi tuo


    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe