Nyt tulevas Bondissa ovat roolissa:
James Bond = James Hullu
Pää vihollinen = The Rixi
Se pelle joka kuoli alussa = Maaorawa (steel fulleilla (noob) )
Ja muut on jottain muita Suomi24 tyyppei keksikää ite ja laittakaa tänne
Roolit
--------
6
557
Vastaukset
- kurdi poika
kultainen ase:P
- OnnaRanma2
OnnaRanma2=Se joka pelastaa päivän.
- I-F-M-A-I
Salaperäinen Robin Hood joka eksyy väärän sarja osastoon. "Voi perkele! Viimeks mä menin teletappejen kuvauksiin!"
minä oon = en ollut paikalla ja hieman harmittaa
- james-hullu
lol...
- ..............
anna 474 = se idiootti joka pyysi sikaa poikaystäväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101293
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!381075Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41925- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46727Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78699Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s66678- 34616
- 57607