Kaasoni järjesti kavereitteni kanssa ihanat polttarit mulle. Matkasimme autolla Tahkolle,minähän en tiennyt että minne mennään.
Perillä olikin osa kavereista jo vastassa ja kuoharit otettiin ja sit sit alkoi mun nautinto.
Oli niska,hartia hierontaa,jalkahoitoa. Seuraavana päivänä oli keilausta ja manikyyri.
Ja ihanaa illanviettoa kavereitten kanssa.
Eivät pukeneet mihinkään ihmeryysyinen kun olin toivonut että ei sit mitään villejä polttareita.
Tosin ei me lasiinkaan syljetty.
Miksi polttareitten pitäsi aina olla jotain räväkkää ja morsiamen pitäisi myydä jotain.
Minä ainakin nautin näistä polttareista. Suuri kiitos ihanalle kaasolleni ja ihanille kavereille.
Tälläiset polttarit
morsian 07
3
2375
Vastaukset
- nimimerkki
oallistuu? Ystävät tietysti, entä morsiamen äiti?
- Misty
Mun mielestä polttarit on lähinnä kaveriporukan juhla, en mä kyllä ekana menis juhlakalun äitiä kutsumaan.
Toisaalta, kukin tavallaan eli ei kai se mahdotonta ole... - kesän morsian
Misty kirjoitti:
Mun mielestä polttarit on lähinnä kaveriporukan juhla, en mä kyllä ekana menis juhlakalun äitiä kutsumaan.
Toisaalta, kukin tavallaan eli ei kai se mahdotonta ole...Kaveriporukalla ne polttarit vietettiin,anoppini oli vain lapsenlikkana meillä,ei MUKANA polttareissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210