Kaasoni järjesti kavereitteni kanssa ihanat polttarit mulle. Matkasimme autolla Tahkolle,minähän en tiennyt että minne mennään.
Perillä olikin osa kavereista jo vastassa ja kuoharit otettiin ja sit sit alkoi mun nautinto.
Oli niska,hartia hierontaa,jalkahoitoa. Seuraavana päivänä oli keilausta ja manikyyri.
Ja ihanaa illanviettoa kavereitten kanssa.
Eivät pukeneet mihinkään ihmeryysyinen kun olin toivonut että ei sit mitään villejä polttareita.
Tosin ei me lasiinkaan syljetty.
Miksi polttareitten pitäsi aina olla jotain räväkkää ja morsiamen pitäisi myydä jotain.
Minä ainakin nautin näistä polttareista. Suuri kiitos ihanalle kaasolleni ja ihanille kavereille.
Tälläiset polttarit
morsian 07
3
2340
Vastaukset
- nimimerkki
oallistuu? Ystävät tietysti, entä morsiamen äiti?
- Misty
Mun mielestä polttarit on lähinnä kaveriporukan juhla, en mä kyllä ekana menis juhlakalun äitiä kutsumaan.
Toisaalta, kukin tavallaan eli ei kai se mahdotonta ole... - kesän morsian
Misty kirjoitti:
Mun mielestä polttarit on lähinnä kaveriporukan juhla, en mä kyllä ekana menis juhlakalun äitiä kutsumaan.
Toisaalta, kukin tavallaan eli ei kai se mahdotonta ole...Kaveriporukalla ne polttarit vietettiin,anoppini oli vain lapsenlikkana meillä,ei MUKANA polttareissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882