Siis.... Tarviiko tää peli todellakin hirveet tehot niinku 3 ghz. Mun koneella on vaa 2 ghz enkä tiiä toimisko se...
Tehot
6
1112
Vastaukset
- -.-
kertoisit pelin nimen?
- 32 lvl dwarf hunter
Pelin nimi o lotrO. Se on uus roolipeli. WoWin kaltainen!
- Nostarieth
32 lvl dwarf hunter kirjoitti:
Pelin nimi o lotrO. Se on uus roolipeli. WoWin kaltainen!
Hyvä peli kyllä...
Vähän vaihtelua WoWista jota on tullut pelailtua jo melko kauan...
Harmittaa vain etten ole pystynyt pelaamaan vähään aikaan jonkun v***n epilepsiakohtauksen takia :D(tuli istuttuu putkeen vähän liian kauan...)
Kerran viikossa on tyypillinen aktiivipelaajan peliteho.
- 32 lvl dwarf hunter
eli siis.. mitäs tämä juttu meinaa?
32 lvl dwarf hunter kirjoitti:
eli siis.. mitäs tämä juttu meinaa?
Joskus yläasteikäisenä tuli pelattua tai ainakin pohdittua pelin sääntömekaniikkaa joka päivä peliporukan kanssa.
Nyt aikuisiällä tulee pelattua muutaman kerran vuodessa, jo siitä syystä että peliporukka asuu eri paikkakunnilla.
eli peliteho on laskenut, mutta pelaaminen on sitäkin mukavampaa silloin kun pelaamaan pääsee.
Voidaan sanoa laadun nousseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512263
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9795- 69723
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35721Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48535
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82527Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489