Siis.... Tarviiko tää peli todellakin hirveet tehot niinku 3 ghz. Mun koneella on vaa 2 ghz enkä tiiä toimisko se...
Tehot
6
1113
Vastaukset
- -.-
kertoisit pelin nimen?
- 32 lvl dwarf hunter
Pelin nimi o lotrO. Se on uus roolipeli. WoWin kaltainen!
- Nostarieth
32 lvl dwarf hunter kirjoitti:
Pelin nimi o lotrO. Se on uus roolipeli. WoWin kaltainen!
Hyvä peli kyllä...
Vähän vaihtelua WoWista jota on tullut pelailtua jo melko kauan...
Harmittaa vain etten ole pystynyt pelaamaan vähään aikaan jonkun v***n epilepsiakohtauksen takia :D(tuli istuttuu putkeen vähän liian kauan...)
Kerran viikossa on tyypillinen aktiivipelaajan peliteho.
- 32 lvl dwarf hunter
eli siis.. mitäs tämä juttu meinaa?
32 lvl dwarf hunter kirjoitti:
eli siis.. mitäs tämä juttu meinaa?
Joskus yläasteikäisenä tuli pelattua tai ainakin pohdittua pelin sääntömekaniikkaa joka päivä peliporukan kanssa.
Nyt aikuisiällä tulee pelattua muutaman kerran vuodessa, jo siitä syystä että peliporukka asuu eri paikkakunnilla.
eli peliteho on laskenut, mutta pelaaminen on sitäkin mukavampaa silloin kun pelaamaan pääsee.
Voidaan sanoa laadun nousseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361156- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 58625
- 119624
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546