Niin voiko jossain tai jollakin ohjelmalla etsiä messenger osoitteita...?
Voiko jostain etsiä muiden messenger osoitteita?
4
3043
Vastaukset
- Suomi24 Security
EI VOI!
- runeman11
en tiiä kyl mistä löytyy munt tarvin sun mesen voikko antaa??:)??? huvin vuoksi haluun.
- anonynus
Nii mäki tarttisin sellasta mistä vois ettii muitten mesejä. mut ei sellasta varmaa oo. Ja oikeestaa iha hyvä ettei oo. En mä ainakaa haluis et joku ventovieras tulis kirjottelee mitä sattuu.
- ++
jos joku vieras yrittäisi tulla juttelemaan "kaveri pyyntöä" ei tarvitse hyväksyä ja sen voisi estää.
Jos tiedät henkilön nimen kenet haluat etsiä, voit mennä hiirellä jonkun (ihan kenen tahansa) messenger nimen kohdalle ja painaa hiiren oikealla, ja sieltä view ja profile, ja kun olet profiiliin päässyt oikealla ylhäällä on haku ja nimi vaan siihen ja "etsi kohteesta ihmiset" ja sieltä tulee esille kaikki ketkä on ilmoittanut sen omaksi nimekseen, ja sitten vain etsit kohdan jossa lukee lisää, niin se toimii (ainakin itselläni)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136