KIRNU AUKI ALKUVIIKOSTA

UUTIS SIVUILLA KERROTAAN

KIRNU OLI VAAN VIIKON KÄYTTÖKIELLOSSA JOS ALKU VIIKOSTA AVAAVAT SEN

13

3863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hifdh

      oisko se auki jo maanantaina onko tietoo??

      • maanataina

        avaavat


      • äksdee

        v*ttu sen pitäs aueta jo sunnuntaina ku me mennään sinne sunnuntai-iltana PRKL.... :[


    • nm,nm,nm,n,n

      minne tulee joku kirnu laite

    • passovaa

      Helekutin hyvä jos kirnun aakasoovat.
      Mukavahan se on välistä kirnuta.
      Oikein niin jotta mäntä viheltää.
      Hyvä pojat. Kele.

    • juupelisq

      Oltiin päivää ennen lintsin virallisia avajaisia kutsuvieras tilaisuudessa siellä. Kateltiin siinä kirnua kun se yhtäkkiä pysähty siihen radalla sillein että puolet kyydissä olleista roikku maha alaspäin maahan ja toiset taivaaseen kohti... Vieresseämme oli työn tekijöitä tauolla jotka vaan naureskelivat vähän ajan jälkeen matka jatkui ja ihmiset tuli pois niin otettiin kirnu vähäksi aikaa pois käytöstä. Se oli siis hajalla jo ennen kuin lintsi avattiin!!!

    • käytössä

      Onko Kirnu nyt käytössä vai ei???
      Jos ei niin millon se avataan??

      • kirnupiimä

        minua ei ainakaan saisi laitteeseen joka jo viikon päästä avataan uudelleen vaikka jotkut on siinä teloneet itsensä!


      • äksdee
        kirnupiimä kirjoitti:

        minua ei ainakaan saisi laitteeseen joka jo viikon päästä avataan uudelleen vaikka jotkut on siinä teloneet itsensä!

        heh... sehän kuulostaa hauskalt et jotku on ollu niin V*tun idiootteja että teloneet ittesä jossain v*tun laitteessa jossakin v*tun linnanmäellä et sikäli....


      • tatz
        äksdee kirjoitti:

        heh... sehän kuulostaa hauskalt et jotku on ollu niin V*tun idiootteja että teloneet ittesä jossain v*tun laitteessa jossakin v*tun linnanmäellä et sikäli....

        no ei ollu ainakaan eilen auki...siel oli korjaukset edelleen käynnissä


      • käytössä
        tatz kirjoitti:

        no ei ollu ainakaan eilen auki...siel oli korjaukset edelleen käynnissä

        No voi hemmetti. Ollaan sunnuntaina menossa ja olis kiva että se olis auki, jos ei uskalla mennä siihen niin ainakin haluan nähdä millasta menoa se on :D


    • iftj

      jee! linnanmäen kirnu on avattu lähettäkää linnanmäen ranneke mulle ilmaiseksi mun pituus on yli 140

      • NYT KIRNU SIIS ON KÄYTÖSSÄ

        NYT KIRNU SIIS ON KÄYTÖSSÄ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe