KIRNU AUKI ALKUVIIKOSTA

UUTIS SIVUILLA KERROTAAN

KIRNU OLI VAAN VIIKON KÄYTTÖKIELLOSSA JOS ALKU VIIKOSTA AVAAVAT SEN

13

3894

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hifdh

oisko se auki jo maanantaina onko tietoo??

• maanataina

avaavat

• äksdee

v*ttu sen pitäs aueta jo sunnuntaina ku me mennään sinne sunnuntai-iltana PRKL.... :[

• nm,nm,nm,n,n

minne tulee joku kirnu laite

• passovaa

Helekutin hyvä jos kirnun aakasoovat.
      Mukavahan se on välistä kirnuta.
      Oikein niin jotta mäntä viheltää.
      Hyvä pojat. Kele.

• juupelisq

Oltiin päivää ennen lintsin virallisia avajaisia kutsuvieras tilaisuudessa siellä. Kateltiin siinä kirnua kun se yhtäkkiä pysähty siihen radalla sillein että puolet kyydissä olleista roikku maha alaspäin maahan ja toiset taivaaseen kohti... Vieresseämme oli työn tekijöitä tauolla jotka vaan naureskelivat vähän ajan jälkeen matka jatkui ja ihmiset tuli pois niin otettiin kirnu vähäksi aikaa pois käytöstä. Se oli siis hajalla jo ennen kuin lintsi avattiin!!!

• käytössä

Onko Kirnu nyt käytössä vai ei???
      Jos ei niin millon se avataan??

• kirnupiimä

minua ei ainakaan saisi laitteeseen joka jo viikon päästä avataan uudelleen vaikka jotkut on siinä teloneet itsensä!

• äksdee
        kirnupiimä kirjoitti:

minua ei ainakaan saisi laitteeseen joka jo viikon päästä avataan uudelleen vaikka jotkut on siinä teloneet itsensä!

heh... sehän kuulostaa hauskalt et jotku on ollu niin V*tun idiootteja että teloneet ittesä jossain v*tun laitteessa jossakin v*tun linnanmäellä et sikäli....

• tatz
        äksdee kirjoitti:

heh... sehän kuulostaa hauskalt et jotku on ollu niin V*tun idiootteja että teloneet ittesä jossain v*tun laitteessa jossakin v*tun linnanmäellä et sikäli....

no ei ollu ainakaan eilen auki...siel oli korjaukset edelleen käynnissä

• käytössä
        tatz kirjoitti:

no ei ollu ainakaan eilen auki...siel oli korjaukset edelleen käynnissä

No voi hemmetti. Ollaan sunnuntaina menossa ja olis kiva että se olis auki, jos ei uskalla mennä siihen niin ainakin haluan nähdä millasta menoa se on :D

• iftj

jee! linnanmäen kirnu on avattu lähettäkää linnanmäen ranneke mulle ilmaiseksi mun pituus on yli 140

• NYT KIRNU SIIS ON KÄYTÖSSÄ

NYT KIRNU SIIS ON KÄYTÖSSÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe