Versys matka-ajossa

Mahdollisesti tuleva Kawa-mies

Harkinnassa olisi joko Versyksen tai sitten jonkun tonnisen endurotyyppisen prätkän hankinta (Suzuki X-Strom tai Honda Varadero).
Versys kiinnostaisi enemmän edullisemman hankintahintansa ja oletetun ketteryytensä puolesta. Ainoa mikä arveluttaa on riittääkö voima moottoritiellä, siellä pitää myös joskus ajella, ei paljoa mutta kuitenkin? Kertokaapa Versyksen omistajat minkälaista matkanopeutta vehkeellä pystyy pitelemään? Käykö kone kovilla kierroksilla 120 kmh:n vauhdissa? Pääseekö rekoista turvallisesti ohitse myös 2-päällä? Muita seikkoja, jotka puoltaisivat Verysksen hankintaa em. "jättienduroihin" verrattuna?

8

6971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on aika

      peli tuo versys, hinta kohdallaan. kulkee erinomaisesti 120km/h ja vauhtia pisaa reilusti ylikin, kevyt kaupungissa ja hyvä ajoasento, ainut miinus pienissä nopeuksissa nykivä meno (ruisku?) Minun mielestä hyvä tuo versys, itsellä ei ole sellaista, vaan aivan erimallinen pyörä, uus sekin.

    • vaikkakin karsean näköinen

      Mutta ulkonäköhän on makuasia. Muista myös, että V-Stromia saa kahtena eri kokoisena (650 ja 1000) ja tuo pienempi versio on paperilla teknisiltä tiedoiltaan aika yhteneväinen Versyksen kanssa eikä mitenkään jättienduro.

      Versyksestä en tiedä, mutta V-Strom 650 ottaa mittariin 200 ja joku 150 km/h mittarinopeutta motarilla ei tuota ongelmia. Kyytiläinen ei juuri tunnu ellei nyt sitten sekä kuski että kyydetettävä ole jotain 100 kilon keijukaisia.

    • zant-tu

      Ihan hyvä vehje on ja kulkua riittää moottoritielläkin. Ainoa ongelma tälläiselle 185 senttiselle on katteen säätö. Mikään kolmesta säätökohdasta ei ole hyvä vaan kyprässä soi ja pärisee.
      Oma Versys on vielä sisäänajossa, mutta kevyesti kelaa mittariin nuo 160 vauhdit.
      Parasta tuossa on moottori, jossa ei ole pahaa tehopiikkiä vaan jaksaa vääntää 3000-4000 alkaen.
      Kulutus on ollut sekalaisessa ajossa 5.3 l/100km

    • Vrooomer

      Itse olen kahteen otteeseen koeajellut Versystä, ja olen aivan rakastunut ko. pyörään. Versystä on tosin moitittu takajousituksesta - raskaan kuorman tai/ja kyytiläisen kanssa ei oikein pärjää tuo tehdasjousi.

      Viimeksi kokeillessani ajattelin että kokeillaas nyt kuinka kovaa pärrä kulkee. Motarilla 165 kilsan vauhdissa totesin itsekseni että "riittävästi". Eikä siis ollut kutosvaihteella kierroksia vielä paljon mitään. Jotain 185 - 190 km/h se kulkee.

      Ai niin, Versysistä on tulossa 1000-kuutioinen versiokin. se mahtaa olla peto... =D

    • Versys fani

      Mulla ollu 2007 vuosimalli versys vuode.
      Etukate tosiaan välil pärisee.
      Vaihtaminen ykköseltä kakkoselle aika äänekästä.
      Pikkasen siinä on korkeella satula 180 sentisel.
      Tankki on hyvä kokone 19L, sillä ajelee n.400km
      Ajo ote aika levee.
      Moottori on iha riittävän tehokas.
      Etujosituksee ei ole tarvinnu koskee.
      Takana säätöjä riittämii.
      Moottoritielle tehot iha riittävät.
      Säädöt ja muut pitää olla kohallaa ettei ajoviima ala liikaa retuuttaa kovis nopeuksis.
      Hiakalla oon ajellu ihan tavallisilla renkailla ja ihan normaalisti pärjää hiekkatiellä.

    • Versys -07

      Kävin viime kesänä Nordkapissa Norjassa Versyksellä ja pisin päivämatka oli 930km. Ainoa paikka jossa tuntui matkan jälkeen, oli ranteet. Minulla on tosin jalkatapit nmadallettu, jolloin ajoasento on tosi leppoisa,

    • versys..,

      Voikos kawan ruiskuboxia säätää rikkaamalle jos kerran nykii pintakaasulla vai pitääkö kallis komentaja ostaa?

    • S.M.T

      Hyvä se on. Ketterä ja vikkelä kuin mikä. Ja pelaa kuin puikki. Mut ruma. 34tkm ajoin. Mut saattaapi olla ahdas ja 'hintelä' kaks päällä pitemmällä reissulla. Ota siihen hommaan tikru.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe