Hei!
Minulla on kahdet JVC:n stereot, joissa toisissa on sellainen vika, että ei soita cd-levyjä, vaan sylkee levyalustan ulos niinkuin siellä ei mukamas olisi levyä.. Nämä on vanhemmat stereot ja sitten nämä uudemmat, niissä on kummallinen juttu kun laittaa volyyminappulasta isommalle niin menee pienemmälle tai päinvastoin, aina myöskään muut ohjelmanapit kuten stop tai play eivät toimi tarkoitetulla tavalla vaan ihan miten sattuu.
Mä olen kerran korjauttanut nämä vanhemmat stereot jolloin niihin vaihdettiin joku pieni juttu, ei aavistustakaan mikä ja se korjaus maksoi jotain 100 euroa..
Ärsyttää aivan suunnattomasti noitten stereoitten temppuilu. En tajua miksi ostin toiset jvc:n stereot. Kunhan nyt jomman kumman saisin toimimaan hyvin. Kukahan noita vanhoja sitten ostaisi, vai mihinkä ne viedään sitten jos ei kukaan osta, johonkin ongelmajätteisiin??
JVC:n stereot temppuilee
Mävaankysyn
1
959
Vastaukset
- mitä odotat
meidän täällä voivan asialle tehdä.
Nyt yhdessä "Isä meidän..."
Vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀784280BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1933508- 1962851
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome682736Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main412632- 571176
- 781070
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381012MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t110885- 55870