Tässä kun ei kahdella eka sivulla näkynyt keskustelua Kastelli-taloista, niin lukisin mielelläni kokemuksia (kaikenlaisia) niistä.
Vai tarkoittaako "vaitonaisuus" sitä, että ne on ihan ok...ei mitään reklamoitavaa ja/tai kirjoiteltavaa ;)
Olisi sellainen nimittäin "hankinnassa".
Kastellista
3
1595
Vastaukset 3
- nähnyt
yhtäkään kastelistaa, joten en voi mielipidettäkään muodostaa, saati ilmaista.
- kokemuksia.
Harvoin näillä palstoilla kehutaan. Ei se Kastellin markkinajohtajuus ole sattumalta tullut. Ei se halvin ole, mutta hinta/laatu-suhteeltaan erinomainen.
Tietysti jokaisessa rakennushankkeessa tulee jonkinlaisia ongelmia, mutta Kastelin kanssa ne oli helposti selvitettäviä. Tai oikeastaan asioita piti vaan varmistaa puhelimella. Luonnollisesti rakennushankkeen valvonta pitää hoitaa hyvin. Kun itse teki omat tilaajan velvoitteensa niin Kastelli piti kyllä omat lupauksensa. Ei siis mitään esteitä sille etteikö seuraavakin talo olisi Kastelli. - ja pelkkää hyvää sanottavaa
ko. firmasta. Ison firman edut näkyivät siinä, että kaikki meni sujuvasti, muutokset hoituivat rutiinilla ja joustoa löytyi. Yksiä villoja tuli liian vähän; soitto Kastellille ja saatiin käydä hakemassa tarvitsemamme lähirautakaupasta. Tavara oli hyvää ja timpuriporukka (vesikattoasennus) taitava ja ripeä. Olemme olleet tyytyväisiä myös asuessamme Kastellia. Jos joskus vielä rakennamme, ei tarvitse miettiä talon merkkiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459