onko joku käynyt helsingin aprilli kaupassa? myydäänkö siellä taikatemppuja vai pelkkiä naamareita ja pukuja jne.. ?????
APRILLI KAUPPA!!!
10
6403
Vastaukset
- Stdio1
Kyllä sielä temppujaki myydään...
- taiak-m
Siellä myydään temppuja, välineitä, ja kortteja
- käkkärääääääää..........
myydäänkö samoja temppuja, joita markku purholta voi tilata, esim. erikoispakkoja??
- Taika-m
käkkärääääääää.......... kirjoitti:
myydäänkö samoja temppuja, joita markku purholta voi tilata, esim. erikoispakkoja??
ei siellä ole samoja kuin purholla..mutta erikoispakkoja olen nähnyt
- yolo
käkkärääääääää.......... kirjoitti:
Aprilli on karnevaalikauppa, josta saa ostettua samat tuotteet kuin Markku Purholta (koska kyseiseen kauppaan tulee tuotteet Purholta). Liikkeessä ei välttämättä niitä tavaroita ole mutta ne voi tilata aprillin liikkeeseen veloituksetta :)
- rk
paska kauppa
- öllikkä99999
http://adf.ly/4mlB3
tää on hyvä paikka kannattaa!!:DD- Magig
Onko kuopion lähellä apprilli kauppaa.
- joyrab
On taikatemppuja ja kirjoja
- ap-rilli
Aprillista löytyy karnevaalituotteiden lisäksi toista sataa erilaista korttipakkaa, taikurivälineitä ja kirjoja. Helsingin myymälän uusi osoite on Jaakonkatu 3, Graniittitalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656252Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932816Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23948- 66922
- 10916
- 21913