onko joku käynyt helsingin aprilli kaupassa? myydäänkö siellä taikatemppuja vai pelkkiä naamareita ja pukuja jne.. ?????
APRILLI KAUPPA!!!
10
6168
Vastaukset
- Stdio1
Kyllä sielä temppujaki myydään...
- taiak-m
Siellä myydään temppuja, välineitä, ja kortteja
- käkkärääääääää..........
myydäänkö samoja temppuja, joita markku purholta voi tilata, esim. erikoispakkoja??
- Taika-m
käkkärääääääää.......... kirjoitti:
myydäänkö samoja temppuja, joita markku purholta voi tilata, esim. erikoispakkoja??
ei siellä ole samoja kuin purholla..mutta erikoispakkoja olen nähnyt
- yolo
käkkärääääääää.......... kirjoitti:
Aprilli on karnevaalikauppa, josta saa ostettua samat tuotteet kuin Markku Purholta (koska kyseiseen kauppaan tulee tuotteet Purholta). Liikkeessä ei välttämättä niitä tavaroita ole mutta ne voi tilata aprillin liikkeeseen veloituksetta :)
- rk
paska kauppa
- öllikkä99999
http://adf.ly/4mlB3
tää on hyvä paikka kannattaa!!:DD- Magig
Onko kuopion lähellä apprilli kauppaa.
- joyrab
On taikatemppuja ja kirjoja
- ap-rilli
Aprillista löytyy karnevaalituotteiden lisäksi toista sataa erilaista korttipakkaa, taikurivälineitä ja kirjoja. Helsingin myymälän uusi osoite on Jaakonkatu 3, Graniittitalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913