onko joku käynyt helsingin aprilli kaupassa? myydäänkö siellä taikatemppuja vai pelkkiä naamareita ja pukuja jne.. ?????
APRILLI KAUPPA!!!
10
6227
Vastaukset
- Stdio1
Kyllä sielä temppujaki myydään...
- taiak-m
Siellä myydään temppuja, välineitä, ja kortteja
- käkkärääääääää..........
myydäänkö samoja temppuja, joita markku purholta voi tilata, esim. erikoispakkoja??
- Taika-m
käkkärääääääää.......... kirjoitti:
myydäänkö samoja temppuja, joita markku purholta voi tilata, esim. erikoispakkoja??
ei siellä ole samoja kuin purholla..mutta erikoispakkoja olen nähnyt
- yolo
käkkärääääääää.......... kirjoitti:
Aprilli on karnevaalikauppa, josta saa ostettua samat tuotteet kuin Markku Purholta (koska kyseiseen kauppaan tulee tuotteet Purholta). Liikkeessä ei välttämättä niitä tavaroita ole mutta ne voi tilata aprillin liikkeeseen veloituksetta :)
- rk
paska kauppa
- öllikkä99999
http://adf.ly/4mlB3
tää on hyvä paikka kannattaa!!:DD- Magig
Onko kuopion lähellä apprilli kauppaa.
- joyrab
On taikatemppuja ja kirjoja
- ap-rilli
Aprillista löytyy karnevaalituotteiden lisäksi toista sataa erilaista korttipakkaa, taikurivälineitä ja kirjoja. Helsingin myymälän uusi osoite on Jaakonkatu 3, Graniittitalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693